Nu maar hopen dat het serieus wat wordt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
Ik heb nooit echt interesse gehad in vrouwen. Pas nu ik begin 20 ben, begint het zich een beetje te roeren.
Voor je het weer roer je in derquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
Ik heb nooit echt interesse gehad in vrouwen. Pas nu ik begin 20 ben, begint het zich een beetje te roeren.
Ach wat maakt leeftijd uit. Het komt vroeg of laat altijd wel goed. Ik was ook een ''laatbloeier'' voor m'n 22e interesserde mij het ook geen moer en heb altijd gedacht dat het wel zou komen en het gebeurde ook, spontaan nog wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
Jij niet alleen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:35 schreef Jellereppe het volgende:
Daar herken ik mijzelf in. Zij kwam op mij afstappen. Zij is 31 jaar en ik ben net 21. Maar het is een knappe vrouw.
Maar geef wel voorkeur aan oudere meisjes/vrouwen. Weet niet goed waarom.
Bedankt dat je er zo over denkt. Ben ook geen player en hoop het ook nooit te zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Haha wat enorm schattig dit. Komt goed, gewoon rustig aan doen.
Dat klopt. Ben iemand die veel nadenkt. Slaap niet veel en heb zelfs daar ook geen behoefte aan. Zit gewoon vol met energie. Waar ik heel tevreden mee ben.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:13 schreef Lallend het volgende:
shit... je denkt teveel na...
wat ik wil zeggen is, laat het lekker op je af komen
Ja, met een glimlach ratelen mijn vingers over het toetsenbord. Net alsof mijn leven ervan afhangt. Over dromenland gesproken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:40 schreef -Splash- het volgende:
Ik vind het wel heel leuk voor je gozer.
Een meid van mijn eigen leeftijd. Nee, ik kijk eerst wat hier uitkomt. Misschien wordt ik wel beter met de omgang met vrouwen op het gebied van relaties. Ben een leek op dat gebied.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:43 schreef Seam het volgende:
Zij kan jou in ieder geval wel alle kneepjes leren daarna gewoon verder gaan met een meid van jouw leeftijd en niveau voor een echte relatie.
Ik snap je standpunt. Het is veel verantwoordelijkheid. Maar ga er ook niet morgen aan beginnen. Gewoon mijzelf richten op mijn studie en op mijn eerste liefde.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef Catch_me het volgende:
getverdemme kinderen nemen ik moet er niet aan denken
Genieten? Na al die uren dat ik door haar voordeur ben vertrokken, staat er nog steeds een big smile op mijn gezicht. Vanwege één zoen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:00 schreef Leyli het volgende:
Je denkt teveel na. Geniet gewoon van het moment en wat jullie nu hebben en kijk wat daaruit voortvloeit.
Misschien heb je gelijk. Maar denk graag over dingen na. Leren? Ja, dat is ook een stukje waarheid. Maar zo zou ik het niet formuleren. Ze is tenslotte 31 jaar. Ook niet weer zo oud.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Je analyseert echt ALLES. Heb vrede met hoe alles gaat. Je maakt zinloze overuren in je hersenen.
Op een oude fiets moet je het leren btw.
Nigga what.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
Nee, hoor. Dromen doe ik thuis. Maar daarnaast ben ik verder een gewoon iemand. Niks engs aan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:23 schreef Lauren. het volgende:
Omg dude, als je zo gaat doen tegen haar is ze snel weg. Ik (en andere vrouwen denk ik) vinden je dromerigheid nogal eng..
Energie? Haha. Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nigga what.
Scheelt een hoop energie die je anders had gebruikt om te rukken.
Ja kijk :/ ik had ook iets zovan: it creeps me out .quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:23 schreef Lauren. het volgende:
Omg dude, als je zo gaat doen tegen haar is ze snel weg. Ik (en andere vrouwen denk ik) vinden je dromerigheid nogal eng..
Op zaterdag 17 september 2011 11:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee, bij jouw is het x10. Dit gaat echt niets worden zo xDquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:16 schreef Jellereppe het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 17 september 2011 11:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja kijk :/ ik had ook iets zovan: it creeps me out .
Als iemand zo bij mij was was ik al weg.
[/quote
Ben niet eng. Ik gedraag mij huis wel normaal. Dit is de eerste keer dat ik iets heb. Natuurlijk doet het mij wel wat. Maar dat is toch normaal?
Ik laat me niet uit het veld staan. Ik ga er gewoon voor en kijk wat het word.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:19 schreef znarch het volgende:
[..]
Nee, bij jouw is het x10. Dit gaat echt niets worden zo xD
Heb je geen Facebook ofzo? Wat een gezwamquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik laat me niet uit het veld staan. Ik ga er gewoon voor en kijk wat het word.
Nee, alleen hyves. Maar vind je het gezwam? Moet ik ophouden met dit soort topics?quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je geen Facebook ofzo? Wat een gezwam
Hé, wat is dit. Wie ben jij? Ze hebben het tegen mij.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:14 schreef Prive1990 het volgende:
[..]
Nee, alleen hyves. Maar vind je het gezwam? Moet ik ophouden met dit soort topics?
Is zij nou de 13-jarige, of jij? Waarom wil je niet dat de wereld weet dat je een leuke meid gezoend hebt? Waarom verberg je dat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:15 schreef Jellereppe het volgende:
Mijn zusje van 13 vroeg er al naar: waarom ben je zo vrolijk? Mijn antwoord: oh, niks. Misschien heeft ze het in de tussentijd al verteld aan de hele wereld. De kletskous. Nee, geintje. Lieve meid. Maar dit vertel ik liever niet aan zusjes.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:23 schreef Prive1990 het volgende:
Maak je niet dik. Ik ben je een beetje aan het plagen. Oké?
Uit op hete seks? Ja, ik ben jong en onervaren. Maar relaties draaien meestal toch om liefde, geborgenheid en uiteindelijk seks. Of heb jij alleen een relatie om een beetje koffie te blijven drinken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:52 schreef Afvoerput het volgende:
TS. Waarschijnlijk is die vrouw alleen uit op hete seks met zo'n jong onervaren jongetje.
ALLERLIEFSTE ts,quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:49 schreef Jellereppe het volgende:
Z
[..]
Uit op hete seks? Ja, ik ben jong en onervaren. Maar relaties draaien meestal toch om liefde, geborgenheid en uiteindelijk seks. Of heb jij alleen een relatie om een beetje koffie te blijven drinken?
Nee, dat is het niet. Ik heb het vandaag aan mijn ouders verteld. Ook hoe ik denk. Die vonden dat ik veel te hard van stapel loop. Dus, de mensen die dat zeiden hebben gelijk. Ook hebben ze tegen mij verteld dat als het zo ver komt, dat ik een condoom gebruik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:47 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Is zij nou de 13-jarige, of jij? Waarom wil je niet dat de wereld weet dat je een leuke meid gezoend hebt? Waarom verberg je dat?
Relax man, dan kom je minder eng over.
Die komt er. Als mensen zulke topics interessant en leuk vinden. Wil ik er veel energie in steken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:31 schreef OverRated het volgende:
Leuk topic TSWanneer komt het volgende deel?
Heel waarschijnlijk. Maakt niet uit. Mijn eerste keer zal ooit moeten komen. En als het zo ver is ga ik er van genieten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ALLERLIEFSTE ts,
Het zou zomaar mogelijk kunnen zijn dat zij uit is op seks.
Verstandige oudersquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik heb het vandaag aan mijn ouders verteld. Ook hoe ik denk. Die vonden dat ik veel te hard van stapel loop. Dus, de mensen die dat zeiden hebben gelijk. Ook hebben ze tegen mij verteld dat als het zo ver komt, dat ik een condoom gebruik.
En ze zeiden kijk gewoon hoe het loopt. Maar dat ik niet van alles moest verwachten.
Ja, het is geen slechte topic. Dat vind ik zelfs. Maar goed.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:54 schreef Lallend het volgende:
heerlijk om nog even terug te kijken zo na het werk
[ afbeelding ]
C'est tu...
Werk in het weekend.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:54 schreef Lallend het volgende:
heerlijk om nog even terug te kijken zo na het werk
[ afbeelding ]
C'est tu...
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:18 schreef Jellereppe het volgende:
Nee. Werk in het weekend moet ook gebeuren. Brandweer, supermarkten, kledingzaken, beveiliging, ziekenhuizen, artsposten etc.
Dit beseffen weinig mensen. Is mijn idee. Lekker in het weekend je boodschappenkarretje volladen bij de Appie. Werk in het weekend?? He, werken er mensen in het weekend. Nee, dat zijn de geesten van wezens op planeet Pluto. Heel ver weg. Die zorgen dat onder andere jij je karretje vol kan laden met zoets en gezond.
Wil je de naam van de artieste hebben? Kun je op Youtube even checken of mijn smaak te pruimen is.quote:
Wie zegt dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |