Dat klopt. Ben iemand die veel nadenkt. Slaap niet veel en heb zelfs daar ook geen behoefte aan. Zit gewoon vol met energie. Waar ik heel tevreden mee ben.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:13 schreef Lallend het volgende:
shit... je denkt teveel na...
wat ik wil zeggen is, laat het lekker op je af komen
Ja, met een glimlach ratelen mijn vingers over het toetsenbord. Net alsof mijn leven ervan afhangt. Over dromenland gesproken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:40 schreef -Splash- het volgende:
Ik vind het wel heel leuk voor je gozer.
Een meid van mijn eigen leeftijd. Nee, ik kijk eerst wat hier uitkomt. Misschien wordt ik wel beter met de omgang met vrouwen op het gebied van relaties. Ben een leek op dat gebied.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:43 schreef Seam het volgende:
Zij kan jou in ieder geval wel alle kneepjes leren daarna gewoon verder gaan met een meid van jouw leeftijd en niveau voor een echte relatie.
Ik snap je standpunt. Het is veel verantwoordelijkheid. Maar ga er ook niet morgen aan beginnen. Gewoon mijzelf richten op mijn studie en op mijn eerste liefde.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef Catch_me het volgende:
getverdemme kinderen nemen ik moet er niet aan denken
Genieten? Na al die uren dat ik door haar voordeur ben vertrokken, staat er nog steeds een big smile op mijn gezicht. Vanwege één zoen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:00 schreef Leyli het volgende:
Je denkt teveel na. Geniet gewoon van het moment en wat jullie nu hebben en kijk wat daaruit voortvloeit.
Misschien heb je gelijk. Maar denk graag over dingen na. Leren? Ja, dat is ook een stukje waarheid. Maar zo zou ik het niet formuleren. Ze is tenslotte 31 jaar. Ook niet weer zo oud.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Je analyseert echt ALLES. Heb vrede met hoe alles gaat. Je maakt zinloze overuren in je hersenen.
Op een oude fiets moet je het leren btw.
Nigga what.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
Ik heb nooit echt interesse gehad in vrouwen. Pas nu ik begin 20 ben, begint het zich een beetje te roeren.
Nee, hoor. Dromen doe ik thuis. Maar daarnaast ben ik verder een gewoon iemand. Niks engs aan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:23 schreef Lauren. het volgende:
Omg dude, als je zo gaat doen tegen haar is ze snel weg. Ik (en andere vrouwen denk ik) vinden je dromerigheid nogal eng..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |