Stappen. Naar de stad?quote:
Oh, stel ik ga een joint aansteken, maar niet om te blowen. Wat dan: om er na te kijken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef Lallend het volgende:
Je hoeft ook niet te roken om een joint op te steken...
Alsof ook maar iemand je gaat geloven dat jij het bent op de foto en nee ik hoef geen foto te zien...quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef Jellereppe het volgende:
Zal ik een foto van mijzelf plaatsen? 5 maanden oud.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef Jellereppe het volgende:
Om te relaxten hou ik er hele andere methodes op na. Daar heb ik geen joint voor nodig.
Ja, ben een snelle prater. Ook in het fysieke leven. Niet alleen achter de laptop.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Lallend het volgende:
Topic begint met de minuut meer naar troll te ruiken
Ssssht! Hij gaat foto plaatsen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Lallend het volgende:
Topic begint met de minuut meer naar troll te ruiken
Verstandig. John. Je laat je niet uit je hol lokken door een Jelle. Goed zo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik post geen foto's op FOK. Alleen gedaan bij WDJV topic en dan zonder hoofd.
Ik twijfel echt erg. Ben namelijk ook een beetje bang. Eerlijk is eerlijk. Achter die vlugge praatjes van mij, schuilt ook nog iets van emotie.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jazekermaar ga je nog een foto posten want ik heb totaal geen beeld
Haha wedden van niet maar hij probeert wel vol te houden dat hij niet weet hoe Google werkt aangezien hij nog steeds niet begrijpt wat een troll is. Dus dikke fail in troll...quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ssssht! Hij gaat foto plaatsen.
Je wilt mijn foto echt graag. Apart. Ik wil je wel een beschrijving geven van mijn uiterlijk. Maar denk dat ik niet de moed heb om een echte foto van mijzelf te plaatsen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja maar dat gaat toch niet verloren aan een foto? Als je het heel erg vind mag je hem ook PM'en of DM'en
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik denk dat Lallend wil dat je een foto post en in ruil daarvoor uitlegt wat een troll is..
Toch?
Awwwquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Sorry. Ik vind dit te erg. Ik ga maar slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |