Wat doe je dan hier als je geen mening hebt over het burqaverbod? En de post waarop jij nogal fel reageerde had niets met draaien te maken. Jij vergeleek druktemakerij om burqa's met druktemakerij om Breivik. Tsja, dan is een logische vraag of burqadraagsters massamoordenaars zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Dat heeft niets met het burka of het verbod aan zich te maken maar met dat je elke post zit te draaien met woorden om anderen van alles in de schoenen te schuiven.
Net als deze post weer![]()
Echt. Ik scoor bij jou nog makkelijker dan voor een leeg doel
Het komt mij indd voornamelijk over als moslimmetje pesten.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:55 schreef De_Nuance het volgende:
Ik denk wel dat een meerderheid voor verbod is eigenlijk.
De publieke opinie in Nederland over de islam en moslims is de afgelopen 10 jaar zeer sterk gekanteld ten nadele van de islam en moslims. Blijkt uit de meeste onderzoeken toch wel.
Is het ook, maar blijkbaar is er ook draagvlak voor, dus de politiek kan het maken.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:59 schreef t-8one het volgende:
[..]
Het komt mij indd voornamelijk over als moslimmetje pesten.
Evenals de discussie omtrent het halal slachten, zullen we eerst even kijken naar de manier waarop wij in de bio-industrie met onze dieren omgaan voordat we gaan lopen huilen over derden?
De publieke opinie over de Islam en moslims is al sinds de jaren 60 ten nadele van moslims en de Islam, alleen sprak men er vroeger niet over en ws het in de jaren 80 'not done' om er negatief over te spreken.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:55 schreef De_Nuance het volgende:
De publieke opinie in Nederland over de islam en moslims is de afgelopen 10 jaar zeer sterk gekanteld ten nadele van de islam en moslims. Blijkt uit de meeste onderzoeken toch wel.
Heb ik. Laat maar komen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier als je geen mening hebt over het burqaverbod?
Je hoort alleen jezelf praten. Moet je niet mijn probleem van maken.quote:En de post waarop jij nogal fel reageerde had niets met draaien te maken. Jij vergeleek druktemakerij om burqa's met druktemakerij om Breivik. Tsja, dan is een logische vraag of burqadraagsters massamoordenaars zijn.
Overigens maak ik mij niet druk om Breivikjes, maar dat is een andere discussie.
Nounou, jij gaat nogal makkelijk om met het inperken van vrijheden en het opleggen van jouw mening aan anderen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Doen we ook niet. Dat debiele gedoe verbieden middels een wet. Klaar. Weet iedereen waar hij aan toe is.
Beetje dom. Je zou dan de vrijheid in Nederland weer een beetje opgeven om de islam tegen te werken. Terwijl de islam nou juist niet het toonbeeld van vrijheid is.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:55 schreef De_Nuance het volgende:
Vertel.quote:
Eh... het bleek juist dat 80% voor een verbod was.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:53 schreef t-8one het volgende:
[..]
Waarom komt dat verbod er dan, als er in de samenleving blijkbaar weinig draagkracht voor is?
bron?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Eh... het bleek juist dat 80% voor een verbod was.
Zei ik: Dat burkaverbod, laat maar komen.quote:
Ik heb een beter idee. We doen gewoon helemaal niets! Nergens! Dan sal alles rech kom!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Beetje dom. Je zou dan de vrijheid in Nederland weer een beetje opgeven om de islam tegen te werken. Terwijl de islam nou juist niet het toonbeeld van vrijheid is.
En jij hebt het volste begrip voor het feit dat ik een burqaverbod niet zie zitten?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zei ik: Dat burkaverbod, laat maar komen.
Mijn god...
Op dit punt is dat prima ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee. We doen gewoon helemaal niets! Nergens! Dan sal alles rech kom!
Jaja dat jij graag dwars wilt liggen en alles af wil doen met een 'nou en?' weten we nou wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jij hebt het volste begrip voor het feit dat ik een burqaverbod niet zie zitten?
Tuurlijk. Ik heb niet zon overmatig ego/moraal dat ik denk dat mijn mening hierover de enige juiste is.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jij hebt het volste begrip voor het feit dat ik een burqaverbod niet zie zitten?
Hmmm, ik reageerde hierop, maar dat klopt dus niet:quote:Op donderdag 15 september 2011 17:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/binn(...)or-boerkaverbod.html
quote:Het zijn vooral de mensen die tegen een verbod zijn die zich erg druk maken, de mensen voor het verbod hoor je niet echt in de samenleving.
Dan rest mij één vraag: Heb jij in het dagelijkse leven ( beroepsmatig of anderzeids ) te maken met Burqa's?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wat moet een winkelier doen die op de beveiligingscamera ziet hoe een persoon in boerka iets steelt? Mogen ze dan alle boerka's verbieden in die winkel? Of moet men dat verlies maar accepteren?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:53 schreef Mpj het volgende:
Nee, ik zie het probleem eigenlijk niet.
Vast wel dat weet ik niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:00 schreef Clan het volgende:
[..]
De publieke opinie over de Islam en moslims is al sinds de jaren 60 ten nadele van moslims en de Islam, alleen sprak men er vroeger niet over en ws het in de jaren 80 'not done' om er negatief over te spreken.
Te vinden in het boek: When ways of life collige , multiculturalism in the Netherlandsquote:Moslims hebben veel te bieden aan de Nederlandse cultuur: 55% oneens
West Europese en Islamitische samenleving zijn onverenigbaar: 52% eens
Nederlandse moslim respecteren andere culturen: 47% oneens
Moslimmannen domineren hun vrouwen: 89% (!) eens
Hetzelfde als ze doen bij iemand zonder boerka die iets steelt?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar wat moet een winkelier doen die op de beveiligingscamera ziet hoe een persoon in boerka iets steelt? Mogen ze dan alle boerka's verbieden in die winkel? Of moet men dat verlies maar accepteren?
Weinig schokkend.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/binn(...)or-boerkaverbod.html
Dat is juist het probleem, zijn het vrouwen?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben tegen een verbod en dan daarbij hoeveel vrouwen dragen die nu?
Wat doet dat er toe? Dat heb ik bij sommige mensen zonder boerka ook. Is dat een man met tieten of een vrouw met snor?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, zijn het vrouwen?![]()
ik niet altijd.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:17 schreef o43blondiee het volgende:
Zo hoort het ook.
Ik wil zien met wie ik praat!
Jij zit dan ook niet in een beroep waar je de identificatie van iemand moet kunnen vaststellen en daar gaat het vooral om.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe? Dat heb ik bij sommige mensen zonder boerka ook. Is dat een man met tieten of een vrouw met snor?
Net alsof een boerka mens met jou wilt praten.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:17 schreef o43blondiee het volgende:
Zo hoort het ook.
Dat kan ook niet met bivakmuts, bromfietshelm, capuchonquote:Op donderdag 15 september 2011 17:18 schreef Clan het volgende:
[..]
Jij zit dan ook niet in een beroep waar je de identificatie van iemand moet kunnen vaststellen en daar gaat het vooral om.
Ja, waarom niet?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:19 schreef Mpj het volgende:
[..]
Net alsof een boerka mens met jou wilt praten.
Je hebt geen telefoon?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:17 schreef o43blondiee het volgende:
Zo hoort het ook.
en dus moet er een wet komen?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:23 schreef erik666 het volgende:
Nou in Dubai liepen er ook nogal wat met een boerka, maar dat was wel mooi.
Met mooie zwarte glinstersteentjes, en dan mooie voetjes met gelakte nageltjes. En mooi opgemaakte ogen. Maar die vrouwen die hier in een boerka lopen zijn van die 10tonners, met afgetrapte schoenen. Stond pas nog achter zo'n vrouw ze rook ook nogal onfris.
Dat is niet strafbaar. Je mag een bivakmuts dragen tegen de kou. Het is pas strafbaar als het doel van de muts bedoeld is om zich onherkenbaar te makenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Het is wachten tot de eerste overijverige eenstreper een carnavalsvierder, scooter rijder, fietser die zich beschermd tegen -10 in de winter of andere totaal niks met een boerka of criminaliteit personen afvoert naar het bureau. Dat allemaal voor een non probleem en de kostbare gevoelens van angstige babyboomers als iemand niet 24/7 gevolgd en herkent kan worden.
De VVD-Tweede-Kamerfractie steunt het voorstel van de PVV om een burkaverbod in te voeren en zal zich postief opstellen tijdens de behandeling ervan in de Kamer.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan ook niet met bivakmuts, bromfietshelm, capuchon
Als het doel is zichzelf onherkenbaar te maken dan is het al strafbaar conform menig AVP en als het vriest dan mag je best een bivakmuts dragen. Lekker door de -15 zonder sjaal en muts zeker?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:26 schreef Clan het volgende:
[..]
De VVD-Tweede-Kamerfractie steunt het voorstel van de PVV om een burkaverbod in te voeren en zal zich postief opstellen tijdens de behandeling ervan in de Kamer.
Woordvoerder Zijlstra is echter wel van mening dat het voorstel van de PVV niet ver genoeg gaat.De VVD wil dat het verbod geldt voor alle gezichtsbedekkende kleding. "Daar horen die anti-globalist met die bivakmuts op en het dragen van een integraalhelm in een winkelstraat ook bij", aldus Zijlstra.
Het voorstel van Wilders mag volgens de VVD niet uitmonden in symboolpolitiek door alleen de burka te verbieden. Daar is het onderwerp veel te serieus voor. De VVD wenst vanuit een veiligheidsoogpunt een verbod op gezichtsbedekkende kleding in openbare ruimten en niet om anti-islamitische redenen.
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2007/07/12/R168.htm
Ik denk dat je spreekt over een Nikab, maar het is bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:23 schreef erik666 het volgende:
Nou in Dubai liepen er ook nogal wat met een boerka, maar dat was wel mooi.
Met mooie zwarte glinstersteentjes, en dan mooie voetjes met gelakte nageltjes. En mooi opgemaakte ogen. Maar die vrouwen die hier in een boerka lopen zijn van die 10tonners, met afgetrapte schoenen. Stond pas nog achter zo'n vrouw ze rook ook nogal onfris.
Ze mogen je ook niet zonder reden om je ID vragen. We weten allemaal hoe dat gaat. Nu mag je dus bewijzen dat je best wel herkenbaar wil zijn.quote:Dat is niet strafbaar. Je mag een bivakmuts dragen tegen de kou. Het is pas strafbaar als het doel van de muts bedoeld is om zich onherkenbaar te maken
Juridisch niet dicht te timmeren.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze mogen je ook niet zonder reden om je ID vragen. We weten allemaal hoe dat gaat. Nu mag je dus bewijzen dat je best wel herkenbaar wil zijn.
Over het algemeen bedekt een bivakmuts niet het hele lichaam, dus ben je nog voor een deel herkenbaar aan je kleding, daarnaast hebben we al lang niet meer zo'n lage temperaturen meegemaakt en toen we ze hadden droeg ook niemand een bivakmuts maar zo'n muts met een pompoen erop.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het doel is zichzelf onherkenbaar te maken dan is het al strafbaar conform menig AVP en als het vriest dan mag je best een bivakmuts dragen. Lekker door de -15 zonder sjaal en muts zeker?
Ja vast VVDquote:Op donderdag 15 september 2011 17:26 schreef Clan het volgende:
[..]
De VVD-Tweede-Kamerfractie steunt het voorstel van de PVV om een burkaverbod in te voeren en zal zich postief opstellen tijdens de behandeling ervan in de Kamer.
Woordvoerder Zijlstra is echter wel van mening dat het voorstel van de PVV niet ver genoeg gaat.De VVD wil dat het verbod geldt voor alle gezichtsbedekkende kleding. "Daar horen die anti-globalist met die bivakmuts op en het dragen van een integraalhelm in een winkelstraat ook bij", aldus Zijlstra.
Het voorstel van Wilders mag volgens de VVD niet uitmonden in symboolpolitiek door alleen de burka te verbieden. Daar is het onderwerp veel te serieus voor. De VVD wenst vanuit een veiligheidsoogpunt een verbod op gezichtsbedekkende kleding in openbare ruimten en niet om anti-islamitische redenen.
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2007/07/12/R168.htm
Waarom niet?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Juridisch niet dicht te timmeren.
Nou ik heb twee jaar geleden in de hongerwinter lekker mijn ski bivakmuts opgezet toen ik in de vroege ochtend door het donker nog naar mijn baantje moest.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Over het algemeen bedekt een bivakmuts niet het hele lichaam, dus ben je nog voor een deel herkenbaar aan je kleding, daarnaast hebben we al lang niet meer zo'n lage temperaturen meegemaakt en toen we ze hadden droeg ook niemand een bivakmuts maar zo'n muts met een pompoen erop.
Nee, ik loop doorgaans naakt met een bivakmuts. Als het weer slecht genoeg is heb je gewoon een das, jas, handschoenen, broek en schoenen aan. Ook heel herkenbaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Over het algemeen bedekt een bivakmuts niet het hele lichaam, dus ben je nog voor een deel herkenbaar aan je kleding, daarnaast hebben we al lang niet meer zo'n lage temperaturen meegemaakt en toen we ze hadden droeg ook niemand een bivakmuts maar zo'n muts met een pompoen erop.
Een boerka is niet precies te definiëren en een verbod op zaken die het gezicht compleet bedekken is onmogelijk, omdat het verplicht is in bepaalde beroepen dergelijke zaken te dragen als bescherming tbv de eigen veiligheid.quote:
Krijgt Geertje toch zijn kopvoddentax.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:35 schreef Hathor het volgende:
Maar goed, de overheid heeft dus een nieuwe melkkoe gevonden, 380¤ boete voor het dragen van een burka, is het niet? En als ik de verhalen mag geloven zijn diverse imams bereid inzamelingsacties te organiseren zodat die boetes collectief betaald gaan worden? Stiekem hoopt dus de overheid dat er nog veel meer burkadraagsters bijkomen, zodat er in ieder geval een constante stroom extra inkomsten bijkomt.
Okay maar je mag in Marokko wel gewoon 'westers' gekleed gaanquote:Op donderdag 15 september 2011 17:34 schreef erik666 het volgende:
Als ik een vrouw zou zijn en in Saudi Arabië in een zomerjurk met bijv. blote armen mag rondlopen, wanneer dat kan . dan mogen ze hier ook in een boerka. Maar zolang dat niet het geval is , dan pas je je aan aan de Nederlandse wetgeving.
Dus omdat ze achterlijke barbaren met kleding restricties in Saudi Arabië zijn moeten wij hun model maar overnemen want anders is het niet eerlijk. Zolang de politie daar vrouwen met zwaarden mag executeren en meisjes laat doodbranden in scholen omdat ze geen hoofddoek hebben moeten wij maar hetzelfde doen!!!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:34 schreef erik666 het volgende:
Als ik een vrouw zou zijn en in Saudi Arabië in een zomerjurk met bijv. blote armen mag rondlopen, wanneer dat kan . dan mogen ze hier ook in een boerka. Maar zolang dat niet het geval is , dan pas je je aan aan de Nederlandse wetgeving.
Jij hebt geen hongerwinter meegemaakt dus houd je mond dicht over zaken waar je geen kennis van hebt!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou ik heb twee jaar geleden in de hongerwinter lekker mijn ski bivakmuts opgezet toen ik in de vroege ochtend door het donker nog naar mijn baantje moest.
Rechts Nederland neemt graag Saudi-Arabië als voorbeeld, daar willen ze zich aan spiegelen blijkbaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:37 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Okay maar je mag in Marokko wel gewoon 'westers' gekleed gaan
Hehhh?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:34 schreef erik666 het volgende:
Mensen elders in de wereld hadden honger en hier was het koud.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:37 schreef Clan het volgende:
[..]
Jij hebt geen hongerwinter meegemaakt dus houd je mond dicht over zaken waar je geen kennis van hebt!
Een beetje hetzelfde verhaal als met rokersquote:Op donderdag 15 september 2011 17:35 schreef Hathor het volgende:
Maar goed, de overheid heeft dus een nieuwe melkkoe gevonden, 380¤ boete voor het dragen van een burka, is het niet? En als ik de verhalen mag geloven zijn diverse imams bereid inzamelingsacties te organiseren zodat die boetes collectief betaald gaan worden? Stiekem hoopt dus de overheid dat er nog veel meer burkadraagsters bijkomen, zodat er in ieder geval een constante stroom extra inkomsten bijkomt.
Stiekem vinden ze al die islamitische wetten maar wat mooi, met alle vrijheidsbeperkingen en lijfstraffen.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:37 schreef De_Nuance het volgende:
Rechts Nederland neemt graag Saudi-Arabië als voorbeeld, daar willen ze zich aan spiegelen blijkbaar.
Dit dus.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stiekem vinden ze al die islamitische wetten maar wat mooi, met alle vrijheidsbeperkingen en lijfstraffen.
conservatief = conservatief of het nou in de westerse wereld of Arabische wereld is, dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stiekem vinden ze al die islamitische wetten maar wat mooi, met alle vrijheidsbeperkingen en lijfstraffen.
Gelukkig hoeven we jou, en je uitspraken, al niet meer serieus te nemenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Rechts Nederland neemt graag Saudi-Arabië als voorbeeld, daar willen ze zich aan spiegelen blijkbaar.
Het is gewoon een sneer om op een bepaalde hypocrisie te wijzen.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:41 schreef Clan het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we jou, en je uitspraken, al niet meer serieus te nemen
Chador bedoel jequote:Op donderdag 15 september 2011 17:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Onmogelijk te toetsen. Dan dragen ze toch gewoon een chabor met sjaal? Hupsakee, ineens niet meer strafbaar.
Wat heeft liberalisme met conservatisme van doen?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:40 schreef t-8one het volgende:
[..]
conservatief = conservatief of het nou in de westerse wereld of Arabische wereld is, dat maakt niet uit.
Ik heb het over van persoon tot persoon. Zonder gebruik van zendmastenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:27 schreef t-8one het volgende:
[..]
Je zegt dat je wilt zien met wie je praat.
Of gebruik je enkel een beeldtelefoon?
Ja dat zou ook best kunnen. Het is in ieder geval geen boerka dus daar ga je al met de wetgeving.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:45 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Chador bedoel je..dragen ze in Iran
Dat vragen veel mensen bij de VVD zich heden ten dage ook af, dunkt me.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:47 schreef Clan het volgende:
Wat heeft liberalisme met conservatisme van doen?
Om een modelreglement van een Belgische minister te noemen:quote:Op donderdag 15 september 2011 17:47 schreef NaughtyBuns het volgende:
Okay maar wat bereiken ze met dit verbod eigenlijk? 100-200 vrouwen die een niqaab met gezichtssluier dragen (nog nooit een boerka in nederland gezien, maar ja termen worden hier weleens door elkaar gehaald) en die kunnen nu...???
Is dit een oplossing tot iets? En wat is dat iets?
Wie vraagt zich dat af? gezien de achterban van de VVD heeft ingestemd met een coalitie met het CDA.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat vragen veel mensen bij de VVD zich heden ten dage ook af, dunkt me.
Een deel van de VVD achterban heeft ingestemd met een deel van de CDA achterban om een minderheidsregering te gaan vormen. Zo bezien is er zelfs met steun van de PVV nog geen meerderheid, zeker niet onder 'de' Nederlanders.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:51 schreef Clan het volgende:
Wie vraagt zich dat af? gezien de achterban van de VVD heeft ingestemd met een coalitie met het CDA.
Ik hou niet van sneren, dus allebei een welgemeende foei!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het is gewoon een sneer om op een bepaalde hypocrisie te wijzen.
Ik vrag me af hoe dat ging toen we nog gesloten grenzen haddenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan had men het ook zo in kunnen kleden dat een burka- danwel nikabdraagsters ten alle tijden zichzelf moet identificeren, indien daarom gevraag door bevoegd gezag.
Maar neen, het is natuurlijk leuker scoren voor alle bangmensen in Nederland om het meteen te verbieden.
Toen liepen alle (autochtone) vrouwen onherkenbaar in klederdracht rond.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:56 schreef Clan het volgende:
Ik vrag me af hoe dat ging toen we nog gesloten grenzen hadden
Dat was geen sneer maar een herhaling van de woorden van de persoon zelf, dus eerst even inlezen voordat je een oordeel veltquote:Op donderdag 15 september 2011 17:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hou niet van sneren, dus allebei een welgemeende foei!
Dan herhaal ik mijn vraag; "Wie vraagt zich dat af?"quote:Op donderdag 15 september 2011 17:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een deel van de VVD achterban heeft ingestemd met een deel van de CDA achterban om een minderheidsregering te gaan vormen. Zo bezien is er zelfs met steun van de PVV nog geen meerderheid, zeker niet onder 'de' Nederlanders.
Ik ga meteen een verbod op kepeltjes eisen en het laten verbieden van hoeden in kerken! Dat zal die Joods-Christelijke Duitse herdershonden leren!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef Ulpianus het volgende:
Heeft er iemand de letterlijke tekst van de wet eigenlijk?
Want hoe het word gepresenteerd lijkt het namelijk verdomd veel op discriminatie. En hoe je het ook went of keert, discriminerende wetten worden niet toegestaan.
Sorry, wat?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga meteen een verbod op kepeltjes eisen en het laten verbieden van hoeden in kerken! Dat zal die Joods-Christelijke Duitse herdershonden leren!
Ja want een hoofddoekje wordt immers ook verboden!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga meteen een verbod op kepeltjes eisen en het laten verbieden van hoeden in kerken! Dat zal die Joods-Christelijke Duitse herdershonden leren!
Als deze wet discriminerend is word hij sowieso nooit aangenomen, dan is dit een grote mediashow. Dat is pas infantiel.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja want een hoofddoekje wordt immers ook verboden!
Wat een zieltjes die tegenstanders hier zeg. Infantiel gewoon.
Waarom zou die wet dan niet aangenomen worden?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:21 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Als deze wet discriminerend is word hij sowieso nooit aangenomen, dan is dit een grote mediashow. Dat is pas infantiel.
Je bedoelt zoals het al in Belgie en Frankrijk van kracht is?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:36 schreef De_Nuance het volgende:
Zou dit boerkaverbod zich kunnen handhaven als het wordt getoetst aan het EVRM trouwens?
Ik zie al een rechtzaakje aankomen.
Geen idee waar het over gaat net als die mensen die dergelijke wetswijzigingen toejuichen!quote:
Daar zijn ook rechtszaken tegen bezigquote:Op donderdag 15 september 2011 18:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals het al in Belgie en Frankrijk van kracht is?
Wat is er discriminerend aan een verbod op gezichtsbedekkende kleding?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:21 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Als deze wet discriminerend is word hij sowieso nooit aangenomen, dan is dit een grote mediashow. Dat is pas infantiel.
nou ja die tsunami van moslims in Nederland heeft al wel gezorgd voor 50 bourka's per jaar!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja want een hoofddoekje wordt immers ook verboden!
Wat een zieltjes die tegenstanders hier zeg. Infantiel gewoon.
Bij het Europese Hof?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Daar zijn ook rechtszaken tegen bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |