Wil niet vervelend doen, maar jij valt anderen aan op het feit dat zij een burqaverbod niet zien zitten.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is ieder voor zich. Anderen snappen het weer wel.
De hufterigheid komt boven drijven als jij jouw mening als enig juiste ziet en de ander erop aankijkt.
Nee hoor, ik neem mijzelf gelukkig niet heel serieus. Ik raad meer mensen aan om zichzelf niet al te serieus te nemen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:51 schreef Clan het volgende:
[..]
Jou denkwijze komt niet vaak overeen met de werkelijkheid, je neemt heel veel aan van wat je zelf denkt.
Dat kun je vast wel aantonen dan. Ik ga er even voor zitten...quote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wil niet vervelend doen, maar jij valt anderen aan op het feit dat zij een burqaverbod niet zien zitten.
Waarom komt dat verbod er dan, als er in de samenleving blijkbaar weinig draagkracht voor is?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Het zijn vooral de mensen die tegen een verbod zijn die zich erg druk maken, de mensen voor het verbod hoor je niet echt in de samenleving.
Ik word net uitgemaakt voor flapdrol met mijn 'domme gelul'. Waar kwam dat vandaan? Of wilde je daarmee mijn mening ondersteunen?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat kun je vast wel aantonen dan. Ik ga er even voor zitten...
Lol. Dat heeft niets met het burka of het verbod aan zich te maken maar met dat je elke post zit te draaien met woorden om anderen van alles in de schoenen te schuiven.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik word net uitgemaakt voor flapdrol met mijn 'domme gelul'. Waar kwam dat vandaan? Of wilde je daarmee mijn mening ondersteunen?
Dan heb jij jezelf hierbij buitenspel gezet qua discussies wat ik al eerder merkte, veel geroep maar als je klem bent gezet ga je in een ander topic vrolijk op dezelfde manier verder.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee hoor, ik neem mijzelf gelukkig niet heel serieus. Ik raad meer mensen aan om zichzelf niet al te serieus te nemen.
Doen we ook niet. Dat debiele gedoe verbieden middels een wet. Klaar. Weet iedereen waar hij aan toe is.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:49 schreef t-8one het volgende:
[..]
En daarom snap ik dus niet waarom we ons om die paar boerka's in NL druk maken.
Wat doe je dan hier als je geen mening hebt over het burqaverbod? En de post waarop jij nogal fel reageerde had niets met draaien te maken. Jij vergeleek druktemakerij om burqa's met druktemakerij om Breivik. Tsja, dan is een logische vraag of burqadraagsters massamoordenaars zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Dat heeft niets met het burka of het verbod aan zich te maken maar met dat je elke post zit te draaien met woorden om anderen van alles in de schoenen te schuiven.
Net als deze post weer![]()
Echt. Ik scoor bij jou nog makkelijker dan voor een leeg doel
Het komt mij indd voornamelijk over als moslimmetje pesten.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:55 schreef De_Nuance het volgende:
Ik denk wel dat een meerderheid voor verbod is eigenlijk.
De publieke opinie in Nederland over de islam en moslims is de afgelopen 10 jaar zeer sterk gekanteld ten nadele van de islam en moslims. Blijkt uit de meeste onderzoeken toch wel.
Is het ook, maar blijkbaar is er ook draagvlak voor, dus de politiek kan het maken.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:59 schreef t-8one het volgende:
[..]
Het komt mij indd voornamelijk over als moslimmetje pesten.
Evenals de discussie omtrent het halal slachten, zullen we eerst even kijken naar de manier waarop wij in de bio-industrie met onze dieren omgaan voordat we gaan lopen huilen over derden?
De publieke opinie over de Islam en moslims is al sinds de jaren 60 ten nadele van moslims en de Islam, alleen sprak men er vroeger niet over en ws het in de jaren 80 'not done' om er negatief over te spreken.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:55 schreef De_Nuance het volgende:
De publieke opinie in Nederland over de islam en moslims is de afgelopen 10 jaar zeer sterk gekanteld ten nadele van de islam en moslims. Blijkt uit de meeste onderzoeken toch wel.
Heb ik. Laat maar komen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier als je geen mening hebt over het burqaverbod?
Je hoort alleen jezelf praten. Moet je niet mijn probleem van maken.quote:En de post waarop jij nogal fel reageerde had niets met draaien te maken. Jij vergeleek druktemakerij om burqa's met druktemakerij om Breivik. Tsja, dan is een logische vraag of burqadraagsters massamoordenaars zijn.
Overigens maak ik mij niet druk om Breivikjes, maar dat is een andere discussie.
Nounou, jij gaat nogal makkelijk om met het inperken van vrijheden en het opleggen van jouw mening aan anderen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Doen we ook niet. Dat debiele gedoe verbieden middels een wet. Klaar. Weet iedereen waar hij aan toe is.
Beetje dom. Je zou dan de vrijheid in Nederland weer een beetje opgeven om de islam tegen te werken. Terwijl de islam nou juist niet het toonbeeld van vrijheid is.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:55 schreef De_Nuance het volgende:
Vertel.quote:
Eh... het bleek juist dat 80% voor een verbod was.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:53 schreef t-8one het volgende:
[..]
Waarom komt dat verbod er dan, als er in de samenleving blijkbaar weinig draagkracht voor is?
bron?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Eh... het bleek juist dat 80% voor een verbod was.
Zei ik: Dat burkaverbod, laat maar komen.quote:
Ik heb een beter idee. We doen gewoon helemaal niets! Nergens! Dan sal alles rech kom!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Beetje dom. Je zou dan de vrijheid in Nederland weer een beetje opgeven om de islam tegen te werken. Terwijl de islam nou juist niet het toonbeeld van vrijheid is.
En jij hebt het volste begrip voor het feit dat ik een burqaverbod niet zie zitten?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zei ik: Dat burkaverbod, laat maar komen.
Mijn god...
Op dit punt is dat prima ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee. We doen gewoon helemaal niets! Nergens! Dan sal alles rech kom!
Jaja dat jij graag dwars wilt liggen en alles af wil doen met een 'nou en?' weten we nou wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jij hebt het volste begrip voor het feit dat ik een burqaverbod niet zie zitten?
Tuurlijk. Ik heb niet zon overmatig ego/moraal dat ik denk dat mijn mening hierover de enige juiste is.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jij hebt het volste begrip voor het feit dat ik een burqaverbod niet zie zitten?
Hmmm, ik reageerde hierop, maar dat klopt dus niet:quote:Op donderdag 15 september 2011 17:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/binn(...)or-boerkaverbod.html
quote:Het zijn vooral de mensen die tegen een verbod zijn die zich erg druk maken, de mensen voor het verbod hoor je niet echt in de samenleving.
Dan rest mij één vraag: Heb jij in het dagelijkse leven ( beroepsmatig of anderzeids ) te maken met Burqa's?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |