Dat vind ik ja. En blijkbaar de meerderheid van NL met mij. En die van Belgie. En die van Frankrijk. En een hoop zullen nog volgen denk ik.quote:
Punkers zie ik niet zoveel, maar ik zie wel vaker krakers met bivakmutsen op, en dat vind ik hetzelfde als een burqa, en al helemaal hypocriet omdat ze op een gewelddadige manier een mening staan te verkondigen vanuit een groep, maar zich niet bekend willen maken, dus we weten helemaal niet met wie we te doen hebben.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En waarom zou een burqa niet in dat plaatje passen, maar bijvoorbeeld een punker wel? Of maakt die laatste onderdeel uit van onze cultuur? Je moet beseffen dat cultuur geen vaststaand iets is, maar aan veranderingen onderhevig is.
Nee Koos. Kap eens met dat domme gelul.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want burqadraagsters zijn notoire massamoordenaars?
En misschien al uit voorzorg een zondebok aanwijzen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:46 schreef De_Nuance het volgende:
Zorgtoeslag wordt gekort en Griekenland is soort van failliet, dus we moeten de aandacht afleiden is denk ik het hoofdstandpunt.
Jammer dat ik mijn dochter geen heroine mag geven als ze huilt. Betuttelingquote:
En daarom snap ik dus niet waarom we ons om die paar boerka's in NL druk maken.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee Koos. Kap eens met dat domme gelul.
Het gaat om perspectief wat betreft ergens druk om maken.
Flapdrol.
onmachtquote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Flapdrol.
Dat is ieder voor zich. Anderen snappen het weer wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:49 schreef t-8one het volgende:
[..]
En daarom snap ik dus niet waarom we ons om die paar boerka's in NL druk maken.
Ik ben al strafbaar als ik een stap buiten mn huis zet, omdat ik mn id niet bij me heb. Betuttelingquote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jammer dat ik mijn dochter geen heroine mag geven als ze huilt. Betutteling
En mijn peniskoker mag ik ook al niet dragen in de tram. Betutteling
En mijn Thor-hamer komt niet door de veiligheidsscan op Schiphol heen. Betutteling
Jij je maakt je druk om burqa's. Anderen maken zich druk om Breivikjes. En nu?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Flapdrol.
Koffie.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij je maakt je druk om burqa's. Anderen maken zich druk om Breivikjes. En nu?
Jou denkwijze komt niet vaak overeen met de werkelijkheid, je neemt heel veel aan van wat je zelf denkt.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zorgtoeslag wordt gekort en Griekenland is soort van failliet, dus we moeten de aandacht afleiden is denk ik het hoofdstandpunt.
Dat dacht ik al.quote:
Sja, je hebt gewoon gelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben al strafbaar als ik een stap buiten mn huis zet, omdat ik mn id niet bij me heb. Betutteling
Het zijn vooral de mensen die tegen een verbod zijn die zich erg druk maken, de mensen voor het verbod hoor je niet echt in de samenleving.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:49 schreef t-8one het volgende:
[..]
Wil niet vervelend doen, maar jij valt anderen aan op het feit dat zij een burqaverbod niet zien zitten.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is ieder voor zich. Anderen snappen het weer wel.
De hufterigheid komt boven drijven als jij jouw mening als enig juiste ziet en de ander erop aankijkt.
Nee hoor, ik neem mijzelf gelukkig niet heel serieus. Ik raad meer mensen aan om zichzelf niet al te serieus te nemen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:51 schreef Clan het volgende:
[..]
Jou denkwijze komt niet vaak overeen met de werkelijkheid, je neemt heel veel aan van wat je zelf denkt.
Dat kun je vast wel aantonen dan. Ik ga er even voor zitten...quote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wil niet vervelend doen, maar jij valt anderen aan op het feit dat zij een burqaverbod niet zien zitten.
Waarom komt dat verbod er dan, als er in de samenleving blijkbaar weinig draagkracht voor is?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Het zijn vooral de mensen die tegen een verbod zijn die zich erg druk maken, de mensen voor het verbod hoor je niet echt in de samenleving.
Ik word net uitgemaakt voor flapdrol met mijn 'domme gelul'. Waar kwam dat vandaan? Of wilde je daarmee mijn mening ondersteunen?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat kun je vast wel aantonen dan. Ik ga er even voor zitten...
Lol. Dat heeft niets met het burka of het verbod aan zich te maken maar met dat je elke post zit te draaien met woorden om anderen van alles in de schoenen te schuiven.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik word net uitgemaakt voor flapdrol met mijn 'domme gelul'. Waar kwam dat vandaan? Of wilde je daarmee mijn mening ondersteunen?
Dan heb jij jezelf hierbij buitenspel gezet qua discussies wat ik al eerder merkte, veel geroep maar als je klem bent gezet ga je in een ander topic vrolijk op dezelfde manier verder.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee hoor, ik neem mijzelf gelukkig niet heel serieus. Ik raad meer mensen aan om zichzelf niet al te serieus te nemen.
Doen we ook niet. Dat debiele gedoe verbieden middels een wet. Klaar. Weet iedereen waar hij aan toe is.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:49 schreef t-8one het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |