Nou ik heb twee jaar geleden in de hongerwinter lekker mijn ski bivakmuts opgezet toen ik in de vroege ochtend door het donker nog naar mijn baantje moest.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Over het algemeen bedekt een bivakmuts niet het hele lichaam, dus ben je nog voor een deel herkenbaar aan je kleding, daarnaast hebben we al lang niet meer zo'n lage temperaturen meegemaakt en toen we ze hadden droeg ook niemand een bivakmuts maar zo'n muts met een pompoen erop.
Nee, ik loop doorgaans naakt met een bivakmuts. Als het weer slecht genoeg is heb je gewoon een das, jas, handschoenen, broek en schoenen aan. Ook heel herkenbaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Over het algemeen bedekt een bivakmuts niet het hele lichaam, dus ben je nog voor een deel herkenbaar aan je kleding, daarnaast hebben we al lang niet meer zo'n lage temperaturen meegemaakt en toen we ze hadden droeg ook niemand een bivakmuts maar zo'n muts met een pompoen erop.
Een boerka is niet precies te definiëren en een verbod op zaken die het gezicht compleet bedekken is onmogelijk, omdat het verplicht is in bepaalde beroepen dergelijke zaken te dragen als bescherming tbv de eigen veiligheid.quote:
Krijgt Geertje toch zijn kopvoddentax.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:35 schreef Hathor het volgende:
Maar goed, de overheid heeft dus een nieuwe melkkoe gevonden, 380¤ boete voor het dragen van een burka, is het niet? En als ik de verhalen mag geloven zijn diverse imams bereid inzamelingsacties te organiseren zodat die boetes collectief betaald gaan worden? Stiekem hoopt dus de overheid dat er nog veel meer burkadraagsters bijkomen, zodat er in ieder geval een constante stroom extra inkomsten bijkomt.
Okay maar je mag in Marokko wel gewoon 'westers' gekleed gaanquote:Op donderdag 15 september 2011 17:34 schreef erik666 het volgende:
Als ik een vrouw zou zijn en in Saudi Arabië in een zomerjurk met bijv. blote armen mag rondlopen, wanneer dat kan . dan mogen ze hier ook in een boerka. Maar zolang dat niet het geval is , dan pas je je aan aan de Nederlandse wetgeving.
Dus omdat ze achterlijke barbaren met kleding restricties in Saudi Arabië zijn moeten wij hun model maar overnemen want anders is het niet eerlijk. Zolang de politie daar vrouwen met zwaarden mag executeren en meisjes laat doodbranden in scholen omdat ze geen hoofddoek hebben moeten wij maar hetzelfde doen!!!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:34 schreef erik666 het volgende:
Als ik een vrouw zou zijn en in Saudi Arabië in een zomerjurk met bijv. blote armen mag rondlopen, wanneer dat kan . dan mogen ze hier ook in een boerka. Maar zolang dat niet het geval is , dan pas je je aan aan de Nederlandse wetgeving.
Jij hebt geen hongerwinter meegemaakt dus houd je mond dicht over zaken waar je geen kennis van hebt!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou ik heb twee jaar geleden in de hongerwinter lekker mijn ski bivakmuts opgezet toen ik in de vroege ochtend door het donker nog naar mijn baantje moest.
Rechts Nederland neemt graag Saudi-Arabië als voorbeeld, daar willen ze zich aan spiegelen blijkbaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:37 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Okay maar je mag in Marokko wel gewoon 'westers' gekleed gaan
Hehhh?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:34 schreef erik666 het volgende:
Mensen elders in de wereld hadden honger en hier was het koud.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:37 schreef Clan het volgende:
[..]
Jij hebt geen hongerwinter meegemaakt dus houd je mond dicht over zaken waar je geen kennis van hebt!
Een beetje hetzelfde verhaal als met rokersquote:Op donderdag 15 september 2011 17:35 schreef Hathor het volgende:
Maar goed, de overheid heeft dus een nieuwe melkkoe gevonden, 380¤ boete voor het dragen van een burka, is het niet? En als ik de verhalen mag geloven zijn diverse imams bereid inzamelingsacties te organiseren zodat die boetes collectief betaald gaan worden? Stiekem hoopt dus de overheid dat er nog veel meer burkadraagsters bijkomen, zodat er in ieder geval een constante stroom extra inkomsten bijkomt.
Stiekem vinden ze al die islamitische wetten maar wat mooi, met alle vrijheidsbeperkingen en lijfstraffen.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:37 schreef De_Nuance het volgende:
Rechts Nederland neemt graag Saudi-Arabië als voorbeeld, daar willen ze zich aan spiegelen blijkbaar.
Dit dus.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stiekem vinden ze al die islamitische wetten maar wat mooi, met alle vrijheidsbeperkingen en lijfstraffen.
conservatief = conservatief of het nou in de westerse wereld of Arabische wereld is, dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stiekem vinden ze al die islamitische wetten maar wat mooi, met alle vrijheidsbeperkingen en lijfstraffen.
Gelukkig hoeven we jou, en je uitspraken, al niet meer serieus te nemenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Rechts Nederland neemt graag Saudi-Arabië als voorbeeld, daar willen ze zich aan spiegelen blijkbaar.
Het is gewoon een sneer om op een bepaalde hypocrisie te wijzen.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:41 schreef Clan het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we jou, en je uitspraken, al niet meer serieus te nemen
Chador bedoel jequote:Op donderdag 15 september 2011 17:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Onmogelijk te toetsen. Dan dragen ze toch gewoon een chabor met sjaal? Hupsakee, ineens niet meer strafbaar.
Wat heeft liberalisme met conservatisme van doen?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:40 schreef t-8one het volgende:
[..]
conservatief = conservatief of het nou in de westerse wereld of Arabische wereld is, dat maakt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |