Echt niet?quote:
Ik zie niet goed wat er gebeurt, ze duwen een steiger en opeens boem uit het asfalt. Ik heb ook geen geluid hier op mijn werk, misschien dat er mee te maken heeftquote:Op donderdag 15 september 2011 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt niet?
beroep: Senior werkvoorbereider Joulz
Als dat je werk is, dan zou je toch het filmpje wel moeten snappen. Het is immers je vakgebied
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:00 schreef Bart het volgende:
Ah nu zie ik de hoogspanningskabels erboven hangen, die had ik net buiten beeld gescrolld.
Ja ik dacht net: liggen daar mijnen ofzo, waarom ontploft dat asfalt opeensquote:
Of gewoon uit hun doppen kijkenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik dacht net: liggen daar mijnen ofzo, waarom ontploft dat asfalt opeens.
Maar nu is het wel duidelijk. Volgende keer kunnen ze beter kunststof steigers gebruiken daar
.
Dat scheelt ook al de helft jaquote:Op donderdag 15 september 2011 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of gewoon uit hun doppen kijken
Landklimaatje?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en toen was het opeens zes graden hiervorige week nog zesendertig
yeah the prairiequote:
Op de prairie groeit geen maisquote:
Spannend! Met echte wolven enzo?quote:
"Die vent is een eikel, we schuiven hem onder die brandende auto!"quote:Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
ze hebben 'm ongedraaid
[ afbeelding ]
uhmm we hebben echt wel prairie èn mais hier hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op de prairie groeit geen mais
Postkantoor open?
Inhoud loopt inmiddels weg?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wel een ander pakje gevonden, trouwens, wat ik al weken geleden had moeten hebben
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wel een ander pakje gevonden, trouwens, wat ik al weken geleden had moeten hebben
Nou, dan moeten we het denk ik als een verloren zaak beschouwenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en gsiter gechecked ze hadden geen nieuws
Merkel is dan ook al een tijdje 17+quote:Berlusconi is in grote verlegenheid gebracht, omdat telefoontaps uit onderzoeksdossiers van het OM blijven uitlekken. Zo zou de premier zich in zeer vulgaire bewoordingen hebben uitgelaten over Angela Merkel. De eerste vrouwelijke bondskanselier van Duitsland zou een 'onneukbare dikke kont' hebben.
Alleen 18- is kontneukbaar?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Merkel is dan ook al een tijdje 17+
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat Merkel in geen verhouding staat tot die Ruby die Berlusconi genaaid had ...quote:Op donderdag 15 september 2011 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen 18- is kontneukbaar?
Toegegeven, die kont ziet er vast beter uit dan die van Merkelquote:Op donderdag 15 september 2011 16:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat Merkel in geen verhouding staat tot die Ruby die Berlusconi genaaid had ...
[ afbeelding ]
De manier waarop ie is alleen echt zo schandalig ... tekenend voor de ICT fails bij de overheid.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
Yeah, hij is weer uitgelekt!!
http://content2c2a.omroep(...)cs/Miljoenennota.pdf
Wat een amateursquote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De manier waarop ie is alleen echt zo schandalig ... tekenend voor de ICT fails bij de overheid.
(je kon gewoon het jaartal van de URL veranderen van die van vorig jaar naar dit jaar)
En dan hebben ze het op RTL over 'hacks'![]()
![]()
Ik kan Ome Berlus geen ongelijk geven. Ik snap alleen niet dat die flippo nog steeds premier isquote:Op donderdag 15 september 2011 16:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat Merkel in geen verhouding staat tot die Ruby die Berlusconi genaaid had ...
[ afbeelding ]
Stiekem is de term hack hier min of meer wel correctquote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De manier waarop ie is alleen echt zo schandalig ... tekenend voor de ICT fails bij de overheid.
(je kon gewoon het jaartal van de URL veranderen van die van vorig jaar naar dit jaar)
En dan hebben ze het op RTL over 'hacks'![]()
![]()
Ja, maar dan gaan ze verder over beveiligingen, inbraak enzovoorts enzovoorts.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stiekem is de term hack hier min of meer wel correct
Ja klopt, aloude vermening.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaan ze verder over beveiligingen, inbraak enzovoorts enzovoorts.
Geen rond bedrag dusquote:Sinds de financiële crisis in 2008 is ontstaan, heeft de
overheid extra onzekerheden overgenomen van de markt, om de
financiële stabiliteit te bewaren. Daardoor is het garantietotaal van
de overheid fors opgelopen. Begin 2008 voor de crisis bedroeg
het garantietotaal van de overheid nog 66,5 miljard euro (ongeveer
12 procent bbp). Naar verwachting zal het garantietotaal eind 2011
opgelopen zijn tot 187 miljard euro (ongeveer 31 procent bbp).
Bijlage 8 bevat het Garantieoverzicht van het Rijk, waarin alle
garanties zijn opgenomen en worden gekwantificeerd.
Komt dat nog?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:09 schreef MaJo het volgende:
Zet 3fm aan, dan hoor je mij iets winnen!
Nu?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:09 schreef MaJo het volgende:
En wat heb je gewonnen?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:09 schreef MaJo het volgende:
Jaquote:
ok, leukquote:Op donderdag 15 september 2011 17:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja
Twee kaarten voor Songbird festival in RotterdamWilde heel graag want
Ben Howard
komt
Ah ok.quote:
Dat wilde ik net vragen hoe je iets wint tijdens een live-show...quote:Op donderdag 15 september 2011 17:16 schreef MaJo het volgende:
Ja duurt lang, ik werd al teruggebeld tijdens het nieuws. Dacht altijd dat die kaarten weggeven gewoon live was
Nou dan wacht ik even, heb tot 1722 uur dus je moet snel zijnquote:
Ja blijkbaar niet dusquote:Op donderdag 15 september 2011 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wilde ik net vragen hoe je iets wint tijdens een live-show...
Ken d'r niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's geen vrouw, dat is een ding en niet eens lekker...
Maria gaat voorquote:
Nee, dat is nooitquote:Op donderdag 15 september 2011 17:16 schreef MaJo het volgende:
Ja duurt lang, ik werd al teruggebeld tijdens het nieuws. Dacht altijd dat die kaarten weggeven gewoon live was
Mijn godquote:Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oordeel zelf in combinatie met die stem en dat gereutel...
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat is nooit
Ze knippen en plakken er vaak zelfs in.
Vind je dat leuker dan dat ik op de radio benquote:Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef MadMaster het volgende:
Als het nou Etcie op de radio zou zijn...
De lineup is wel vrij leuk jaquote:Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef MaJo het volgende:
Want Maria Mena staat op het Songbird festival
Het komt zelfs voor dat mensen niet zo leuk reageren en dan moeten ze even opnieuw enthousiast zijn. Wordt het leuk aan elkaar geplaktquote:Op donderdag 15 september 2011 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weer wat geleerdWel stom want weet dat het in de tv-wereld precies zo werkt
Ja wilde sowieso al vragen of je erheen wildequote:Op donderdag 15 september 2011 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De lineup is wel vrij leuk ja
Racoon is ook leuk live
Dacht je dat ik dat was dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:24 schreef Whiteguy het volgende:
Ik 10 minuten naar gewauwel luisteren, afwachtend wanneer die prijs uitgereikt ging worden... Bleek het een of andere Britt te zijn.
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind je dat leuker dan dat ik op de radio ben
Lijkt me logisch. Als een of andere mafkees zijn winst opdraagt aan zijn of haar vrienden van de klu klux klan wil je dat er als publieke omroep liever niet in hebben.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat is nooit
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:30 schreef Cobra4 het volgende:
Kom je in het dierennieuws met je rooie poes?
Dat is dus nog niet zekerquote:Op donderdag 15 september 2011 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja wilde sowieso al vragen of je erheen wildeAlleen daarna mailde je over 20 november dat je dan gaat koken
Ik denk het welquote:Op donderdag 15 september 2011 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dus nog niet zeker
Wil G niet?
Want ik heb natuurlijk wel interesse
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk het welDit was voordat ik gewonnen had
Wilde vragen of je erheen wilde. Maar ik neem uiteraard G. mee op mijn gewonnen kaartje
Als hij niet kan/wil dan ben jij zeker de eerste die ik vraag
Who knows? Bel ze opquote:Op donderdag 15 september 2011 17:40 schreef MaJo het volgende:
Als ik nou niet in de uitzending kom he, krijg ik de kaarten toch wel he?
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:40 schreef MaJo het volgende:
Wat denk je dan, dat ze je een factuur sturen voor het verdoen van hun tijd ?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:40 schreef MaJo het volgende:
Nee, het was een hoax...quote:Op donderdag 15 september 2011 17:40 schreef MaJo het volgende:
Gewoon: geen kaarten sturen.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat denk je dan, dat ze je een factuur sturen voor het verdoen van hun tijd ?
Dat lijkt me toch vreemdquote:Op donderdag 15 september 2011 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon: geen kaarten sturen.
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 15 september 2011 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch vreemdZe hebben mijn adresgegevens enzo opgeschreven. Denk eerder dat het dan niet meer in de uitzending past ofzo...
Ach, ze hebben nog tot 1900 om het in de uitzending te plakken.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch vreemdZe hebben mijn adresgegevens enzo opgeschreven. Denk eerder dat het dan niet meer in de uitzending past ofzo...
Ik zie die koen en sander onderling al gniffelen...quote:Op donderdag 15 september 2011 17:44 schreef MaJo het volgende:
De hele prijsvraag hebben ze het ook niet meer over
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zie die koen en sander onderling al gniffelen...
'zo.. het adres van die rooie is in de pocket, vanavond even stalken'
Ze weten toch heul niet hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 15 september 2011 17:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zie die koen en sander onderling al gniffelen...
'zo.. het adres van die rooie is in de pocket, vanavond even stalken'
Neuh, google kennen ze niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze weten toch heul niet hoe ik eruit zieEn het is Coen en Frank vandaag
Jaquote:
Dat doen ze eigenlijk nooit in 1 uitzendingquote:Op donderdag 15 september 2011 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien zijn er wel meerdere kaartjes te winnen?
Ja dan willen ze gewoon wat extra geld verdienenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat doen ze eigenlijk nooit in 1 uitzending
Maar ik hoor nog de hele tijd reclame voor het Songbird festival dus denk dat het zo nog komt
Mwa. Ik hoorde laatste dagen ook weer reclames van werken bij de luchtmacht op de radio. Maar ik weet wel beter.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat doen ze eigenlijk nooit in 1 uitzending
Maar ik hoor nog de hele tijd reclame voor het Songbird festival dus denk dat het zo nog komt
Nee hoor, vacatures zat. Ze zoeken nog mensen om de brokstukken op te ruimenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa. Ik hoorde laatste dagen ook weer reclames van werken bij de luchtmacht op de radio. Maar ik weet wel beter.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor, vacatures zat. Ze zoeken nog mensen om de brokstukken op te ruimen
Tuurlijk wel, ze hebben mijn adres opgeschreven en gezegd dat de kaarten verstuurd worden = mondeling overeenkomstquote:Op donderdag 15 september 2011 18:54 schreef Cobra4 het volgende:
Nou MaJo. Geen kaarten voor jou dus.
Hadden meer politici 25 jaar geleden al mogen doen...quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
Dit had ik niet verwacht.
Samsom al jaar buurtcoach in Slotervaart
Mondelinge overeenkomst is geen bal waard als je het niet aan kunt tonenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze hebben mijn adres opgeschreven en gezegd dat de kaarten verstuurd worden = mondeling overeenkomstWel suf alleen dat het niet uitgezonden is
Ja geweldig toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
Dit had ik niet verwacht.
Samsom al jaar buurtcoach in Slotervaart
Kan me echt niet voorstellen dat ze het niet opsturen, denk dat ze geen tijd hebben gehad het uit te zenden, is toch raar dat ze er niet meer op terugkomen in de show? Heb al een mailtje gestuurd voor de zekerheid. En ik zit nu te twijfelen of ik toch niet gewoon live wasquote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mondelinge overeenkomst is geen bal waard als je het niet aan kunt tonen
Echt wel.quote:
Nee ik ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat ze het niet opsturen
quote:En ik zit nu te twijfelen of ik toch niet gewoon live wasDus ik ga even terugluisteren
Hoe ze daar nou weer bij komen is een raadsel. Wel hosten ze nogal wat pirated content. Als ze DÁÁR nou eens wat aan dedenquote:De politie werkt samen met Leaseweb, volgens de woordvoerder een van de grootste hostingproviders ter wereld
Ja ik moest blijven hangen en daarvoor een motivatie geven en het goede antwoord. Vage shizzlequote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
[..]zou wel grappig zijn. Vroegen ze of je nog wilde blijven hangen voor het adres?
Weirdquote:Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik moest blijven hangen en daarvoor een motivatie geven en het goede antwoord. Vage shizzle
Je bent gewoon in de maling genomen door een bekende van je.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik moest blijven hangen en daarvoor een motivatie geven en het goede antwoord. Vage shizzle
Nee dat kan niet, ik hoorde het nieuws op de achtergrond en de vraag werd letterlijk ingestart. En ik had Coen aan de telefoon, maar of hij het zelf was weet ik niet zekerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent gewoon in de maling genomen door een bekende van je.
Hoe was PSV trouwens? was het om aan te zien?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Ik ben er vandoor. Auf wiedersehen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent gewoon in de maling genomen door een bekende van je.
Hoezo vraag ik er om dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..], dat krijg je er van als je er om vraagt...
Wat heeft ie in het pakket gestopt dat het 17 kilo weegt?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
Uit een ander topic, een boze klant omdat 'ie steeds reclame krijgt: http://www.postnlpakkette(...)VZ876619958&P=1100VC
Wat valt je op?
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat heeft ie in het pakket gestopt dat het 17 kilo weegt?
Is het een fax of printer?quote:
Een printer. Maar in principe maakt dat niet uit. 17 kilo is 17 kiloquote:
Ik ga straks even online kijken, maar de Limbo's, zeker die donkere jongen, zijn allemaal lachwekkendquote:Op donderdag 15 september 2011 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Genant die Limbo 'rapper' met z'n vlechtjes...
Met iPod, Burberries, Blackberries en/of Uggs?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:14 schreef CaLeX het volgende:
:s sta nu op CS, staan er 3 elf jarige aan een starbucks te lurken
echt wtf...
Dat is de nieuwe Breezerquote:Op donderdag 15 september 2011 22:14 schreef CaLeX het volgende:
:s sta nu op CS, staan er 3 elf jarige aan een starbucks te lurken
echt wtf...
Om dezelfde reden had ik ook geen medelijden met Dewi Pechler toen haar naaktfoto's gekraakt werden.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
Muahahah geloofwaardig..NOT
Advocaat Scarlett Johansson woest over naaktfoto's
http://www.nu.nl/achterkl(...)oest-naaktfotos.html
Er is echt geen enkele advocaat in de wereld die woest is omdat 'ie meer werk krijgt
Dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat als iemand beroemd is en haar fotos worden gejat, dan heeft ze er zelf om gevraagd maar iemand die niet beroemd is en hetzelfde overkomt..tja..ach..die is niet bekend dus dan is het geen probleem?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden had ik ook geen medelijden met Dewi Pechler toen haar naaktfoto's gekraakt werden.
Dat je bekend en beroemd bent, betekent niet dat je je verantwoordelijkheden meteen kunt wegdoen...
quote:
Deze kerel kan je er alles over vertellen:quote:Op donderdag 15 september 2011 22:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen word je er niet dronken van. Wel lichtelijk hyperactief.
Beroemdheid maakt me niets uit, sommige mensen is het gewoon niet weggelegd beroemd te worden en zich tegelijkertijd normaal te gedragen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat als iemand beroemd is en haar fotos worden gejat, dan heeft ze er zelf om gevraagd maar iemand die niet beroemd is en hetzelfde overkomt..tja..ach..die is niet bekend dus dan is het geen probleem?
Huh?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beroemdheid maakt me niets uit, sommige mensen is het gewoon niet weggelegd beroemd te worden en zich tegelijkertijd normaal te gedragen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze kerel kan je er alles over vertellen:
[ afbeelding ]
Soapies zijn een goed voorbeeld.quote:
Je moet ook gewoon om naaktfoto's vragen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Soapies zijn een goed voorbeeld.
Had ooit een bericht gestuurd naar Victoria Koblenko, word in reactie daarop compleet uitgscholden en geattendeerd op haar (schijnbaar interessante) opleidingen die ze volgt.
Weliswaar een drogreden, maar toch...
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beroemdheid maakt me niets uit,
Does..not...computequote:Dat je bekend en beroemd bent, betekent niet dat je je verantwoordelijkheden meteen kunt wegdoen...
Dat laatste geldt niet alleen voor celebs...quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beroemdheid maakt me niets uit, sommige mensen is het gewoon niet weggelegd beroemd te worden en zich tegelijkertijd normaal te gedragen.
Gewoon Mokkels.nl doorzoeken. Naaktfoto's doe ik alleen bij afpersing...quote:Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon om naaktfoto's vragen.
En die vervolgens ook naar mij sturen.
Dan is het niet zo gek dat ze boos werdquote:Op donderdag 15 september 2011 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon Mokkels.nl doorzoeken. Naaktfoto's doe ik alleen bij afpersing...
Waarom stuur jij dan ook een bericht naar Victoria's secrets?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Soapies zijn een goed voorbeeld.
Had ooit een bericht gestuurd naar Victoria Koblenko, word in reactie daarop compleet uitgscholden en geattendeerd op haar (schijnbaar interessante) opleidingen die ze volgt.
Weliswaar een drogreden, maar toch...
Eigenlijk ging het om een columnpje waarin ze alle rokers letterlijk de kanker toewenste.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is het niet zo gek dat ze boos werd
Heel simpel.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom stuur jij dan ook een bericht naar Victoria's secrets?
Geef even de link dan. Ik kan ze niet vinden.quote:
Moeten het volledig naakte foto's zijn?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef even de link dan. Ik kan ze niet vinden.
Ik hoor Philip Freriks het Dictee der Nederlandse Taal oplepelen...quote:Op donderdag 15 september 2011 22:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heel simpel.
Laat ik het erop houden dat ik en Victoria allebei megalomaan zijn, alleen is zij dat in nog ergere gradaties en weet ze nog minder waarover ze praat...
Ja, anders is het niet naakt.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moeten het volledig naakte foto's zijn?
Welke?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik snap jullie discussie niet helemaal
Referentie gevonden:quote:Op donderdag 15 september 2011 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor Philip Freriks het Dictee der Nederlandse Taal oplepelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Bijna naakt!? Wat is jouw definitie van naakt dan?quote:
Ze had gewoon die hand moeten weghalen...quote:Op donderdag 15 september 2011 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bijna naakt!? Wat is jouw definitie van naakt dan?
En al haar pogingen om intelligent over te komen falen faliekant.quote:
Dan is ze naakt?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze had gewoon die hand moeten weghalen...
Met of zonder hand er voor, dan is het toch nog steeds geen doorkijkbloesjequote:Op donderdag 15 september 2011 23:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bescheiden naakt noem ik het.
Ik ben juist fan van de doorkijkbloesjes...
Nope.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met of zonder hand er voor, dan is het toch nog steeds geen doorkijkbloesje
Nee, open schoentjes, rokjes en haartjes heel netjes in in de bobquote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met iPod, Burberries, Blackberries en/of Uggs?
Bij mij was het twee keer helemaal live hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat is nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus heb ik haar maar even per paint uitgelegd wat anti pasta is:
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb me net een breuk zitten lachen (en dat om 08:25:31 's morgens)
![]()
![]()
Dit meesterstukje ken je toch wel?quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
opgezocht, nu weet ik in ieder geval wie het is als het ik standbeeld zie staan
Ik ben nu in de 25e week van de 40. Het kan hoogstens 42 weken worden, langer laten ze je niet doorlopen met een dikke buik. En met 34 weken mag ik met verlof, met 36 weken moet ik. Ik ga proberen door te werken tot 36 weken, omdat je die twee weken die je langer werkt bij je verlof mag plakken na de bevalling.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:46 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, ben je nu al op de helft van je zwangerschap of misschien er al over heen?
Tijd vliegt...
4??? WTFquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:57 schreef Mark het volgende:
Hier verwachten we eind februari nummer 4
Pas op, Soempie: het is verslavend
Denk het niet, heb het niet terug kunnen luisteren want hij laadt echt langzaamquote:Op vrijdag 16 september 2011 07:18 schreef Soempie het volgende:
@ MaJo, was het nou live? En als het toch niet zo was, dan krijg je die kaartjes heus wel.
Het is meer een wolfpackquote:
Gefeliciteerd Markquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:57 schreef Mark het volgende:
Nog 15 weken dus nog maar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nu in de 25e week van de 40. Het kan hoogstens 42 weken worden, langer laten ze je niet doorlopen met een dikke buik. En met 34 weken mag ik met verlof, met 36 weken moet ik. Ik ga proberen door te werken tot 36 weken, omdat je die twee weken die je langer werkt bij je verlof mag plakken na de bevalling.
't Gaat echt heel hard. Kan het kindje al voelen aan de buitenkant van m'n buik. Sven ook, maar die vind het een eng gevoel, dus hij heeft het maar 2 keer gevoeld (en weigert sindsdien). Tweede keer toen hij uit het niets opeens een rotschop tegen z'n oor kreeg van het kindje.
En die kleine friemel lijkt verder ook te reageren op de buitenwereld. Op muziekjes en bewegingen van m'n hand bijvoorbeeld.
Bizar idee hoor.
Vier al? Dank!!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:57 schreef Mark het volgende:
Waarom bedank je hem nou?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vier al? Dank!!!![]()
Allemaal nog jonkies?
Voor het sponsoren van mijn oudedagsvoorziening...quote:
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Gezellig met Liander gebeld en nu bij Nuon in de wacht...
Liander heeft mijn nieuwe gasmeter niet aangemeld bij Nuon, waardoor Liander het nu mijn probleem heeft gemaakt en me af wil sluitenquote:
Ik woon niet in de meterkast hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
80 cm maar? Ik wist wel dat z'n nieuwe huis niet het grootste huis is, maar 80 cm?
Oh, lekker dat soort administratieve fuckups jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Liander heeft mijn nieuwe gasmeter niet aangemeld bij Nuon, waardoor Liander het nu mijn probleem heeft gemaakt en me af wil sluiten
Bij Nuon zijn ze wel klantvriendelijk bezig op het moment trouwens
Dat is meer dan de minimale breedte van 75cmquote:
Zo dat gaat snel zeg!! Ik ben bij beide zwangerschappen met 34 weken gestopt, had ik wat langer tijd en rust voor mezelf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nu in de 25e week van de 40. Het kan hoogstens 42 weken worden, langer laten ze je niet doorlopen met een dikke buik. En met 34 weken mag ik met verlof, met 36 weken moet ik. Ik ga proberen door te werken tot 36 weken, omdat je die twee weken die je langer werkt bij je verlof mag plakken na de bevalling.
't Gaat echt heel hard. Kan het kindje al voelen aan de buitenkant van m'n buik. Sven ook, maar die vind het een eng gevoel, dus hij heeft het maar 2 keer gevoeld (en weigert sindsdien). Tweede keer toen hij uit het niets opeens een rotschop tegen z'n oor kreeg van het kindje.
En die kleine friemel lijkt verder ook te reageren op de buitenwereld. Op muziekjes en bewegingen van m'n hand bijvoorbeeld.
Bizar idee hoor.
Onze meterkast is omgebouwd tot schoenenkast met daarin wat meters...quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb niet eens een meterkast, in de gang zit alleen een tableautje zekeringsautomaten en een aardlekschakelaar,
Waar zit de meter dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb niet eens een meterkast, in de gang zit alleen een tableautje zekeringsautomaten en een aardlekschakelaar,
Nou dan heb je toch een meterkast?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ergens in een verzamelhok in de kelder van het appartementencomplex
Niet allemaal hequote:Op vrijdag 16 september 2011 09:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Nuon heeft het inderdaad opgelost, maar echt he, dat Liander. Hoe kan een overheid in godsnaam diensten privatiseren die een monopoly hebbenArrogante luie hufters zijn het.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:52 schreef TradeMarkie het volgende:
sorry, het woordje allemaal moest nog achter mn vorige post, voorafgegaan door een komma en afgesloten met een uitroepteken
quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor het sponsoren van mijn oudedagsvoorziening...![]()
Wij hebben immers geen kinderen en moeten dus parasiteren op die van een ander...
quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:57 schreef Mark het volgende:
Het voelt nog steeds of er een spier een gekke samentrekking heeft en dat vindt Sven een eng gevoel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo dat gaat snel zeg!! Ik ben bij beide zwangerschappen met 34 weken gestopt, had ik wat langer tijd en rust voor mezelf.Na de geboorte is dat er bijna niet meer.
Het voelen is oook van de buitenkant!!
Niets engs aan, gewoon heel erg bijzonder.
Nee, ik probeerde met de handrem erop weg te rijden van de parkeerplaats. Sloeg dus mooi af en het stonk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ging alles goed met het autoritje en bij de VK?
Ah, de geur van slippende koppelingsplaten in de ochtendquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde met de handrem erop weg te rijden van de parkeerplaats. Sloeg dus mooi af en het stonk.Verder ging het prima.
Wat lelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand kerkje kopen?
![]()
[ afbeelding ]
Ach ja, slijten doen ze toch wel, alleen nu wat harderquote:
Ik dacht dat vrouwen dat altijd wel gezellig vonden, zo'n pufclubquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:08 schreef Soempie het volgende:
Ik doe m'n best.![]()
En bij de VK was alles prima. Ze heeft de uitslag van de echo besproken, alle metingen die ze gedaan hebben waren prima in orde. Mijn bloeddruk was weer goed en de hartslag gehoord. Baarmoeder was goed gegroeid en ik hoef gelukkig niet naar een pufclub. Zelf een beetje inlezen vond ze goed genoeg.
ik dacht van warmgelopen remmenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, de geur van slippende koppelingsplaten in de ochtend.
Nouja, ik zit er niet echt op te wachten. Heb een hele berg info gekregen en dat eens doorgekeken en al dat zweverige is al niks voor mij. Vervolgens heb ik ook geen zin om een aantal weken achter elkaar ergens verplicht heen te moeten. Wat ik nu wel ga doen is een voorlichtingsavondje van de verloskundige zelf voor wat praktische info.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen dat altijd wel gezellig vonden, zo'n pufclub.
Zou kunnen, als ze gereden heeft met de handrem erop. Maar dat verwacht ik niet aangezien ie afsloeg. Dus ik denk verbrande koppelingsplatenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik dacht van warmgelopen remmen
Ik reed maar hij sloeg af tegen een hobbeltjequote:Op vrijdag 16 september 2011 10:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Zou kunnen, als ze gereden heeft met de handrem erop. Maar dat verwacht ik niet aangezien ie afsloeg. Dus ik denk verbrande koppelingsplaten.
He, daar ben ik binnen geweest in 1998...quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand kerkje kopen?
![]()
[ afbeelding ]
Dus ook geen ruggenprik voor jou?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:19 schreef Soempie het volgende:
Plus, het is iets natuurlijks he. Ik voel me er prima bij het hoognodige te doen en het verder lekker op me af te laten komen. Al dat gezoek naar info doe ik ook al niet. Sommigen weten met 10 weken al wat de problemen met borstvoeding kunnen zijn en welke complicaties hier en daar..pffff
quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het voelt nog steeds of er een spier een gekke samentrekking heeft en dat vindt Sven een eng gevoel.
En dat je dan wat langer tijd en rust hebt voor jezelf is ook wel een goeie. Had ik helemaal nog niet aan gedacht.Maar ik denk dat ik toch de twee weken liever extra heb na de geboorte. Zie het al helemaal gebeuren dat ik me straks 4-6 weken op ga zitten vreten van nieuwsgierigheid en om daar nu nog 2 weken bij te plakken...nah.
Dan is wat afleiding van werk denk ik wel welkom. Maar misschien denk ik er tegen die tijd wel heel anders over...
Zojuist m'n eerste autritje alleen gemaakt naar de VK.
Oh ja dan zijn het verbrande remschijven geweest die je rookquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik reed maar hij sloeg af tegen een hobbeltje
O, ik weet dat er ook cursussen zijn die niet zweverig zijn, net als dat voorlichtingsuurtje. Maar ik kreeg ook veel info over zweverig gedoe. De rest wil ik niet, omdat ik die verplichting niet zo zie zitten. Ook met terugkombijeenkomsten na de bevalling, terwijl ik dan denk: laat mij maar lekker thuis met baby en Sven. Plus dat je er zo'n 200 euro voor betaalt, terwijl het kind er hoe dan ook toch wel uit komt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]het is ook maar net hoe je je voelt inderdaad. Ik vond die 2 weken extra (uiteindelijk 4, want 2 weken te laat bevallen) heerlijk om thuis een beetje tutten en nog dingen te doen zonder baby.
Ik heb bij Twan wel pufles gedaan, was niet zo zweverig hoor. Was wel gezellig, elke week samen met andere zwangeren. 1 van die zwangeren is nu een hele goede vriendin.Maar of die lessen toegevoegde waarde heeft gehad, voor mij niet. Het komt wel goed. Bij Lennon dus niet weer gedaan.
Weet niet hoe ik er tijdens de bevalling over denk, maar voor nu denk ik: nee, geen medicatie. Wil ook thuis bevallen en als dat kan dan is een ruggenprik sowieso geen optie.quote:
Volgens mij kunnen ze daar best vaak iets aan doen... Was een keer met een open dag in het Medisch Centrum Alkmaar, en daar hebben ze er zelfs een afdeling voor. Moet je een nacht daar blijven slapen, met allemaal apparatuur en draden aan je hele lichaam, gaan ze alles meten enzo, en uitzoeken wat de exacte oorzaak is...quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik snurkte ook tijdens de zwangerschap... Peace heeft er maar aan moeten wennen.![]()
Ben benieuwd of de huisarts een remedie heeft.
Oke! Nou ja, respect! Hoop dat het meevalt...quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik er tijdens de bevalling over denk, maar voor nu denk ik: nee, geen medicatie. Wil ook thuis bevallen en als dat kan dan is een ruggenprik sowieso geen optie.
Hoezo dat danquote:
Nouja, geen zin in een clubje/ cursus, zoiets hebben van: het komt allemaal vanzelf wel goed, ik loop de prenatal nog niet plat, etc.quote:
Ach, iedereen gaat er toch op zijn eigen manier mee om?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, geen zin in een clubje/ cursus, zoiets hebben van: het komt allemaal vanzelf wel goed, ik loop de prenatal nog niet plat, etc.
Als ik m'n eigen posts dan terug lees lijkt het net of ik helemaal niet enthousiast ben, maar dat ben ik wel hoor.
Klussenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:31 schreef MadMaster het volgende:
And Now For Something Completely Different:
Wat gaan we doen van het weekend?
Ik ga vanmiddag met E. mee naar de kaakchirurg, en het hangt daar een beetje vanafquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik bedoelde ook de eerste paar weken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben benieuwd of je na de bevalling er nog zo over denkt "laat mij maar lekker thuis met baby en Sven". Ik vond het heerlijk om 10 weken naar de bevalling weer aan het werk te gaan. Werd gek in huis. Had het wel gehad met alleen maar zorgen en huisvrouw zijn.
Dankje.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Dublinquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Dat dus.quote:
Werken. Komende nacht weer de nachtdienst in.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Verstandskies?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag met E. mee naar de kaakchirurg, en het hangt daar een beetje vanafals ze wel meteen het mes erinzetten
dan gaan we vast niet veel doen
Jup, en ze zitten niet allemaal even netjes recht erin bij hem dus ik ben benieuwdquote:
ook geen concertje vergeten in de agenda te zetten waar je vanavond ofzo nog heen moet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:34 schreef MadMaster het volgende:
Zelf vanavond en morgen niks gepland (eindelijk...) en zondag in alle vroegte naar Maastricht/Vroenshoven in België om daar in de stand van de grootste en qua aanbod beste whiskyimporteur van Nederland whiskies uit te schenken en toe te lichten.
Lange dag wordt het, maar wel leuk!!
Ik wens hem vast succes en minder dan 2 weken last/pijn toequote:Op vrijdag 16 september 2011 10:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jup, en ze zitten niet allemaal even netjes recht erin bij hem dus ik ben benieuwd
Quote Etcie even als je dat schrijft.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wens hem vast succes en minder dan 2 weken last/pijn toe
Deed ik uiteindelijk tochquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Quote Etcie even als je dat schrijft.
Nee, ik ben eergisteren naar The Specials in Paradiso geweest.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ook geen concertje vergeten in de agenda te zetten waar je vanavond ofzo nog heen moet?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de eerste paar weken.Net als bezoek, ik heb daar nu al niet zoveel trek in.
Hoe waren ze?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben eergisteren naar The Specials in Paradiso geweest.
1 Oktober heb ik weer een concert, albumpresentatie van De Dijk in Paradiso weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |