Het voelt nog steeds of er een spier een gekke samentrekking heeft en dat vindt Sven een eng gevoel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo dat gaat snel zeg!! Ik ben bij beide zwangerschappen met 34 weken gestopt, had ik wat langer tijd en rust voor mezelf.Na de geboorte is dat er bijna niet meer.
Het voelen is oook van de buitenkant!!
Niets engs aan, gewoon heel erg bijzonder.
Nee, ik probeerde met de handrem erop weg te rijden van de parkeerplaats. Sloeg dus mooi af en het stonk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ging alles goed met het autoritje en bij de VK?
Ah, de geur van slippende koppelingsplaten in de ochtendquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde met de handrem erop weg te rijden van de parkeerplaats. Sloeg dus mooi af en het stonk.Verder ging het prima.
Wat lelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand kerkje kopen?
![]()
[ afbeelding ]
Ach ja, slijten doen ze toch wel, alleen nu wat harderquote:
Ik dacht dat vrouwen dat altijd wel gezellig vonden, zo'n pufclubquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:08 schreef Soempie het volgende:
Ik doe m'n best.![]()
En bij de VK was alles prima. Ze heeft de uitslag van de echo besproken, alle metingen die ze gedaan hebben waren prima in orde. Mijn bloeddruk was weer goed en de hartslag gehoord. Baarmoeder was goed gegroeid en ik hoef gelukkig niet naar een pufclub. Zelf een beetje inlezen vond ze goed genoeg.
ik dacht van warmgelopen remmenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, de geur van slippende koppelingsplaten in de ochtend.
Nouja, ik zit er niet echt op te wachten. Heb een hele berg info gekregen en dat eens doorgekeken en al dat zweverige is al niks voor mij. Vervolgens heb ik ook geen zin om een aantal weken achter elkaar ergens verplicht heen te moeten. Wat ik nu wel ga doen is een voorlichtingsavondje van de verloskundige zelf voor wat praktische info.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen dat altijd wel gezellig vonden, zo'n pufclub.
Zou kunnen, als ze gereden heeft met de handrem erop. Maar dat verwacht ik niet aangezien ie afsloeg. Dus ik denk verbrande koppelingsplatenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik dacht van warmgelopen remmen
Ik reed maar hij sloeg af tegen een hobbeltjequote:Op vrijdag 16 september 2011 10:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Zou kunnen, als ze gereden heeft met de handrem erop. Maar dat verwacht ik niet aangezien ie afsloeg. Dus ik denk verbrande koppelingsplaten.
He, daar ben ik binnen geweest in 1998...quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand kerkje kopen?
![]()
[ afbeelding ]
Dus ook geen ruggenprik voor jou?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:19 schreef Soempie het volgende:
Plus, het is iets natuurlijks he. Ik voel me er prima bij het hoognodige te doen en het verder lekker op me af te laten komen. Al dat gezoek naar info doe ik ook al niet. Sommigen weten met 10 weken al wat de problemen met borstvoeding kunnen zijn en welke complicaties hier en daar..pffff
quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het voelt nog steeds of er een spier een gekke samentrekking heeft en dat vindt Sven een eng gevoel.
En dat je dan wat langer tijd en rust hebt voor jezelf is ook wel een goeie. Had ik helemaal nog niet aan gedacht.Maar ik denk dat ik toch de twee weken liever extra heb na de geboorte. Zie het al helemaal gebeuren dat ik me straks 4-6 weken op ga zitten vreten van nieuwsgierigheid en om daar nu nog 2 weken bij te plakken...nah.
Dan is wat afleiding van werk denk ik wel welkom. Maar misschien denk ik er tegen die tijd wel heel anders over...
Zojuist m'n eerste autritje alleen gemaakt naar de VK.
Oh ja dan zijn het verbrande remschijven geweest die je rookquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik reed maar hij sloeg af tegen een hobbeltje
O, ik weet dat er ook cursussen zijn die niet zweverig zijn, net als dat voorlichtingsuurtje. Maar ik kreeg ook veel info over zweverig gedoe. De rest wil ik niet, omdat ik die verplichting niet zo zie zitten. Ook met terugkombijeenkomsten na de bevalling, terwijl ik dan denk: laat mij maar lekker thuis met baby en Sven. Plus dat je er zo'n 200 euro voor betaalt, terwijl het kind er hoe dan ook toch wel uit komt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]het is ook maar net hoe je je voelt inderdaad. Ik vond die 2 weken extra (uiteindelijk 4, want 2 weken te laat bevallen) heerlijk om thuis een beetje tutten en nog dingen te doen zonder baby.
Ik heb bij Twan wel pufles gedaan, was niet zo zweverig hoor. Was wel gezellig, elke week samen met andere zwangeren. 1 van die zwangeren is nu een hele goede vriendin.Maar of die lessen toegevoegde waarde heeft gehad, voor mij niet. Het komt wel goed. Bij Lennon dus niet weer gedaan.
Weet niet hoe ik er tijdens de bevalling over denk, maar voor nu denk ik: nee, geen medicatie. Wil ook thuis bevallen en als dat kan dan is een ruggenprik sowieso geen optie.quote:
Volgens mij kunnen ze daar best vaak iets aan doen... Was een keer met een open dag in het Medisch Centrum Alkmaar, en daar hebben ze er zelfs een afdeling voor. Moet je een nacht daar blijven slapen, met allemaal apparatuur en draden aan je hele lichaam, gaan ze alles meten enzo, en uitzoeken wat de exacte oorzaak is...quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik snurkte ook tijdens de zwangerschap... Peace heeft er maar aan moeten wennen.![]()
Ben benieuwd of de huisarts een remedie heeft.
Oke! Nou ja, respect! Hoop dat het meevalt...quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik er tijdens de bevalling over denk, maar voor nu denk ik: nee, geen medicatie. Wil ook thuis bevallen en als dat kan dan is een ruggenprik sowieso geen optie.
Hoezo dat danquote:
Nouja, geen zin in een clubje/ cursus, zoiets hebben van: het komt allemaal vanzelf wel goed, ik loop de prenatal nog niet plat, etc.quote:
Ach, iedereen gaat er toch op zijn eigen manier mee om?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, geen zin in een clubje/ cursus, zoiets hebben van: het komt allemaal vanzelf wel goed, ik loop de prenatal nog niet plat, etc.
Als ik m'n eigen posts dan terug lees lijkt het net of ik helemaal niet enthousiast ben, maar dat ben ik wel hoor.
Klussenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:31 schreef MadMaster het volgende:
And Now For Something Completely Different:
Wat gaan we doen van het weekend?
Ik ga vanmiddag met E. mee naar de kaakchirurg, en het hangt daar een beetje vanafquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik bedoelde ook de eerste paar weken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben benieuwd of je na de bevalling er nog zo over denkt "laat mij maar lekker thuis met baby en Sven". Ik vond het heerlijk om 10 weken naar de bevalling weer aan het werk te gaan. Werd gek in huis. Had het wel gehad met alleen maar zorgen en huisvrouw zijn.
Dankje.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Dublinquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Dat dus.quote:
Werken. Komende nacht weer de nachtdienst in.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Verstandskies?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag met E. mee naar de kaakchirurg, en het hangt daar een beetje vanafals ze wel meteen het mes erinzetten
dan gaan we vast niet veel doen
Jup, en ze zitten niet allemaal even netjes recht erin bij hem dus ik ben benieuwdquote:
ook geen concertje vergeten in de agenda te zetten waar je vanavond ofzo nog heen moet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:34 schreef MadMaster het volgende:
Zelf vanavond en morgen niks gepland (eindelijk...) en zondag in alle vroegte naar Maastricht/Vroenshoven in België om daar in de stand van de grootste en qua aanbod beste whiskyimporteur van Nederland whiskies uit te schenken en toe te lichten.
Lange dag wordt het, maar wel leuk!!
Ik wens hem vast succes en minder dan 2 weken last/pijn toequote:Op vrijdag 16 september 2011 10:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jup, en ze zitten niet allemaal even netjes recht erin bij hem dus ik ben benieuwd
Quote Etcie even als je dat schrijft.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wens hem vast succes en minder dan 2 weken last/pijn toe
Deed ik uiteindelijk tochquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Quote Etcie even als je dat schrijft.
Nee, ik ben eergisteren naar The Specials in Paradiso geweest.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ook geen concertje vergeten in de agenda te zetten waar je vanavond ofzo nog heen moet?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de eerste paar weken.Net als bezoek, ik heb daar nu al niet zoveel trek in.
Hoe waren ze?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben eergisteren naar The Specials in Paradiso geweest.
1 Oktober heb ik weer een concert, albumpresentatie van De Dijk in Paradiso weer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |