quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb me net een breuk zitten lachen (en dat om 08:25:31 's morgens)
![]()
![]()
Dit meesterstukje ken je toch wel?quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
opgezocht, nu weet ik in ieder geval wie het is als het ik standbeeld zie staan
Ik ben nu in de 25e week van de 40. Het kan hoogstens 42 weken worden, langer laten ze je niet doorlopen met een dikke buik. En met 34 weken mag ik met verlof, met 36 weken moet ik. Ik ga proberen door te werken tot 36 weken, omdat je die twee weken die je langer werkt bij je verlof mag plakken na de bevalling.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:46 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, ben je nu al op de helft van je zwangerschap of misschien er al over heen?
Tijd vliegt...
4??? WTFquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:57 schreef Mark het volgende:
Hier verwachten we eind februari nummer 4
Pas op, Soempie: het is verslavend
Denk het niet, heb het niet terug kunnen luisteren want hij laadt echt langzaamquote:Op vrijdag 16 september 2011 07:18 schreef Soempie het volgende:
@ MaJo, was het nou live? En als het toch niet zo was, dan krijg je die kaartjes heus wel.
Het is meer een wolfpackquote:
Gefeliciteerd Markquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:57 schreef Mark het volgende:
Nog 15 weken dus nog maar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nu in de 25e week van de 40. Het kan hoogstens 42 weken worden, langer laten ze je niet doorlopen met een dikke buik. En met 34 weken mag ik met verlof, met 36 weken moet ik. Ik ga proberen door te werken tot 36 weken, omdat je die twee weken die je langer werkt bij je verlof mag plakken na de bevalling.
't Gaat echt heel hard. Kan het kindje al voelen aan de buitenkant van m'n buik. Sven ook, maar die vind het een eng gevoel, dus hij heeft het maar 2 keer gevoeld (en weigert sindsdien). Tweede keer toen hij uit het niets opeens een rotschop tegen z'n oor kreeg van het kindje.
En die kleine friemel lijkt verder ook te reageren op de buitenwereld. Op muziekjes en bewegingen van m'n hand bijvoorbeeld.
Bizar idee hoor.
Vier al? Dank!!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:57 schreef Mark het volgende:
Waarom bedank je hem nou?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vier al? Dank!!!![]()
Allemaal nog jonkies?
Voor het sponsoren van mijn oudedagsvoorziening...quote:
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Gezellig met Liander gebeld en nu bij Nuon in de wacht...
Liander heeft mijn nieuwe gasmeter niet aangemeld bij Nuon, waardoor Liander het nu mijn probleem heeft gemaakt en me af wil sluitenquote:
Ik woon niet in de meterkast hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
80 cm maar? Ik wist wel dat z'n nieuwe huis niet het grootste huis is, maar 80 cm?
Oh, lekker dat soort administratieve fuckups jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Liander heeft mijn nieuwe gasmeter niet aangemeld bij Nuon, waardoor Liander het nu mijn probleem heeft gemaakt en me af wil sluiten
Bij Nuon zijn ze wel klantvriendelijk bezig op het moment trouwens
Dat is meer dan de minimale breedte van 75cmquote:
Zo dat gaat snel zeg!! Ik ben bij beide zwangerschappen met 34 weken gestopt, had ik wat langer tijd en rust voor mezelf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nu in de 25e week van de 40. Het kan hoogstens 42 weken worden, langer laten ze je niet doorlopen met een dikke buik. En met 34 weken mag ik met verlof, met 36 weken moet ik. Ik ga proberen door te werken tot 36 weken, omdat je die twee weken die je langer werkt bij je verlof mag plakken na de bevalling.
't Gaat echt heel hard. Kan het kindje al voelen aan de buitenkant van m'n buik. Sven ook, maar die vind het een eng gevoel, dus hij heeft het maar 2 keer gevoeld (en weigert sindsdien). Tweede keer toen hij uit het niets opeens een rotschop tegen z'n oor kreeg van het kindje.
En die kleine friemel lijkt verder ook te reageren op de buitenwereld. Op muziekjes en bewegingen van m'n hand bijvoorbeeld.
Bizar idee hoor.
Onze meterkast is omgebouwd tot schoenenkast met daarin wat meters...quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb niet eens een meterkast, in de gang zit alleen een tableautje zekeringsautomaten en een aardlekschakelaar,
Waar zit de meter dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb niet eens een meterkast, in de gang zit alleen een tableautje zekeringsautomaten en een aardlekschakelaar,
Nou dan heb je toch een meterkast?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ergens in een verzamelhok in de kelder van het appartementencomplex
Niet allemaal hequote:Op vrijdag 16 september 2011 09:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Nuon heeft het inderdaad opgelost, maar echt he, dat Liander. Hoe kan een overheid in godsnaam diensten privatiseren die een monopoly hebbenArrogante luie hufters zijn het.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:52 schreef TradeMarkie het volgende:
sorry, het woordje allemaal moest nog achter mn vorige post, voorafgegaan door een komma en afgesloten met een uitroepteken
quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor het sponsoren van mijn oudedagsvoorziening...![]()
Wij hebben immers geen kinderen en moeten dus parasiteren op die van een ander...
quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:57 schreef Mark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |