Ik zie die koen en sander onderling al gniffelen...quote:Op donderdag 15 september 2011 17:44 schreef MaJo het volgende:
De hele prijsvraag hebben ze het ook niet meer over
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zie die koen en sander onderling al gniffelen...
'zo.. het adres van die rooie is in de pocket, vanavond even stalken'
Ze weten toch heul niet hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 15 september 2011 17:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zie die koen en sander onderling al gniffelen...
'zo.. het adres van die rooie is in de pocket, vanavond even stalken'
Neuh, google kennen ze niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze weten toch heul niet hoe ik eruit zieEn het is Coen en Frank vandaag
Jaquote:
Dat doen ze eigenlijk nooit in 1 uitzendingquote:Op donderdag 15 september 2011 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien zijn er wel meerdere kaartjes te winnen?
Ja dan willen ze gewoon wat extra geld verdienenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat doen ze eigenlijk nooit in 1 uitzending
Maar ik hoor nog de hele tijd reclame voor het Songbird festival dus denk dat het zo nog komt
Mwa. Ik hoorde laatste dagen ook weer reclames van werken bij de luchtmacht op de radio. Maar ik weet wel beter.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat doen ze eigenlijk nooit in 1 uitzending
Maar ik hoor nog de hele tijd reclame voor het Songbird festival dus denk dat het zo nog komt
Nee hoor, vacatures zat. Ze zoeken nog mensen om de brokstukken op te ruimenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa. Ik hoorde laatste dagen ook weer reclames van werken bij de luchtmacht op de radio. Maar ik weet wel beter.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor, vacatures zat. Ze zoeken nog mensen om de brokstukken op te ruimen
Tuurlijk wel, ze hebben mijn adres opgeschreven en gezegd dat de kaarten verstuurd worden = mondeling overeenkomstquote:Op donderdag 15 september 2011 18:54 schreef Cobra4 het volgende:
Nou MaJo. Geen kaarten voor jou dus.
Hadden meer politici 25 jaar geleden al mogen doen...quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
Dit had ik niet verwacht.
Samsom al jaar buurtcoach in Slotervaart
Mondelinge overeenkomst is geen bal waard als je het niet aan kunt tonenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze hebben mijn adres opgeschreven en gezegd dat de kaarten verstuurd worden = mondeling overeenkomstWel suf alleen dat het niet uitgezonden is
Ja geweldig toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
Dit had ik niet verwacht.
Samsom al jaar buurtcoach in Slotervaart
Kan me echt niet voorstellen dat ze het niet opsturen, denk dat ze geen tijd hebben gehad het uit te zenden, is toch raar dat ze er niet meer op terugkomen in de show? Heb al een mailtje gestuurd voor de zekerheid. En ik zit nu te twijfelen of ik toch niet gewoon live wasquote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mondelinge overeenkomst is geen bal waard als je het niet aan kunt tonen
Echt wel.quote:
Nee ik ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat ze het niet opsturen
quote:En ik zit nu te twijfelen of ik toch niet gewoon live wasDus ik ga even terugluisteren
Hoe ze daar nou weer bij komen is een raadsel. Wel hosten ze nogal wat pirated content. Als ze DÁÁR nou eens wat aan dedenquote:De politie werkt samen met Leaseweb, volgens de woordvoerder een van de grootste hostingproviders ter wereld
Ja ik moest blijven hangen en daarvoor een motivatie geven en het goede antwoord. Vage shizzlequote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
[..]zou wel grappig zijn. Vroegen ze of je nog wilde blijven hangen voor het adres?
Weirdquote:Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik moest blijven hangen en daarvoor een motivatie geven en het goede antwoord. Vage shizzle
Je bent gewoon in de maling genomen door een bekende van je.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik moest blijven hangen en daarvoor een motivatie geven en het goede antwoord. Vage shizzle
Nee dat kan niet, ik hoorde het nieuws op de achtergrond en de vraag werd letterlijk ingestart. En ik had Coen aan de telefoon, maar of hij het zelf was weet ik niet zekerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent gewoon in de maling genomen door een bekende van je.
Hoe was PSV trouwens? was het om aan te zien?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Ik ben er vandoor. Auf wiedersehen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent gewoon in de maling genomen door een bekende van je.
Hoezo vraag ik er om dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..], dat krijg je er van als je er om vraagt...
Wat heeft ie in het pakket gestopt dat het 17 kilo weegt?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
Uit een ander topic, een boze klant omdat 'ie steeds reclame krijgt: http://www.postnlpakkette(...)VZ876619958&P=1100VC
Wat valt je op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |