quote:Op donderdag 15 september 2011 17:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zie die koen en sander onderling al gniffelen...
'zo.. het adres van die rooie is in de pocket, vanavond even stalken'
Ze weten toch heul niet hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 15 september 2011 17:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zie die koen en sander onderling al gniffelen...
'zo.. het adres van die rooie is in de pocket, vanavond even stalken'
Neuh, google kennen ze niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze weten toch heul niet hoe ik eruit zieEn het is Coen en Frank vandaag
Jaquote:
Dat doen ze eigenlijk nooit in 1 uitzendingquote:Op donderdag 15 september 2011 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien zijn er wel meerdere kaartjes te winnen?
Ja dan willen ze gewoon wat extra geld verdienenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat doen ze eigenlijk nooit in 1 uitzending
Maar ik hoor nog de hele tijd reclame voor het Songbird festival dus denk dat het zo nog komt
Mwa. Ik hoorde laatste dagen ook weer reclames van werken bij de luchtmacht op de radio. Maar ik weet wel beter.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat doen ze eigenlijk nooit in 1 uitzending
Maar ik hoor nog de hele tijd reclame voor het Songbird festival dus denk dat het zo nog komt
Nee hoor, vacatures zat. Ze zoeken nog mensen om de brokstukken op te ruimenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa. Ik hoorde laatste dagen ook weer reclames van werken bij de luchtmacht op de radio. Maar ik weet wel beter.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor, vacatures zat. Ze zoeken nog mensen om de brokstukken op te ruimen
Tuurlijk wel, ze hebben mijn adres opgeschreven en gezegd dat de kaarten verstuurd worden = mondeling overeenkomstquote:Op donderdag 15 september 2011 18:54 schreef Cobra4 het volgende:
Nou MaJo. Geen kaarten voor jou dus.
Hadden meer politici 25 jaar geleden al mogen doen...quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
Dit had ik niet verwacht.
Samsom al jaar buurtcoach in Slotervaart
Mondelinge overeenkomst is geen bal waard als je het niet aan kunt tonenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze hebben mijn adres opgeschreven en gezegd dat de kaarten verstuurd worden = mondeling overeenkomstWel suf alleen dat het niet uitgezonden is
Ja geweldig toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
Dit had ik niet verwacht.
Samsom al jaar buurtcoach in Slotervaart
Kan me echt niet voorstellen dat ze het niet opsturen, denk dat ze geen tijd hebben gehad het uit te zenden, is toch raar dat ze er niet meer op terugkomen in de show? Heb al een mailtje gestuurd voor de zekerheid. En ik zit nu te twijfelen of ik toch niet gewoon live wasquote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mondelinge overeenkomst is geen bal waard als je het niet aan kunt tonen
Echt wel.quote:
Nee ik ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat ze het niet opsturen
quote:En ik zit nu te twijfelen of ik toch niet gewoon live wasDus ik ga even terugluisteren
Hoe ze daar nou weer bij komen is een raadsel. Wel hosten ze nogal wat pirated content. Als ze DÁÁR nou eens wat aan dedenquote:De politie werkt samen met Leaseweb, volgens de woordvoerder een van de grootste hostingproviders ter wereld
Ja ik moest blijven hangen en daarvoor een motivatie geven en het goede antwoord. Vage shizzlequote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
[..]zou wel grappig zijn. Vroegen ze of je nog wilde blijven hangen voor het adres?
Weirdquote:Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik moest blijven hangen en daarvoor een motivatie geven en het goede antwoord. Vage shizzle
Je bent gewoon in de maling genomen door een bekende van je.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik moest blijven hangen en daarvoor een motivatie geven en het goede antwoord. Vage shizzle
Nee dat kan niet, ik hoorde het nieuws op de achtergrond en de vraag werd letterlijk ingestart. En ik had Coen aan de telefoon, maar of hij het zelf was weet ik niet zekerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent gewoon in de maling genomen door een bekende van je.
Hoe was PSV trouwens? was het om aan te zien?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Ik ben er vandoor. Auf wiedersehen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent gewoon in de maling genomen door een bekende van je.
Hoezo vraag ik er om dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..], dat krijg je er van als je er om vraagt...
Wat heeft ie in het pakket gestopt dat het 17 kilo weegt?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
Uit een ander topic, een boze klant omdat 'ie steeds reclame krijgt: http://www.postnlpakkette(...)VZ876619958&P=1100VC
Wat valt je op?
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat heeft ie in het pakket gestopt dat het 17 kilo weegt?
Is het een fax of printer?quote:
Een printer. Maar in principe maakt dat niet uit. 17 kilo is 17 kiloquote:
Ik ga straks even online kijken, maar de Limbo's, zeker die donkere jongen, zijn allemaal lachwekkendquote:Op donderdag 15 september 2011 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Genant die Limbo 'rapper' met z'n vlechtjes...
Met iPod, Burberries, Blackberries en/of Uggs?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:14 schreef CaLeX het volgende:
:s sta nu op CS, staan er 3 elf jarige aan een starbucks te lurken
echt wtf...
Dat is de nieuwe Breezerquote:Op donderdag 15 september 2011 22:14 schreef CaLeX het volgende:
:s sta nu op CS, staan er 3 elf jarige aan een starbucks te lurken
echt wtf...
Om dezelfde reden had ik ook geen medelijden met Dewi Pechler toen haar naaktfoto's gekraakt werden.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
Muahahah geloofwaardig..NOT
Advocaat Scarlett Johansson woest over naaktfoto's
http://www.nu.nl/achterkl(...)oest-naaktfotos.html
Er is echt geen enkele advocaat in de wereld die woest is omdat 'ie meer werk krijgt
Dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat als iemand beroemd is en haar fotos worden gejat, dan heeft ze er zelf om gevraagd maar iemand die niet beroemd is en hetzelfde overkomt..tja..ach..die is niet bekend dus dan is het geen probleem?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden had ik ook geen medelijden met Dewi Pechler toen haar naaktfoto's gekraakt werden.
Dat je bekend en beroemd bent, betekent niet dat je je verantwoordelijkheden meteen kunt wegdoen...
quote:
Deze kerel kan je er alles over vertellen:quote:Op donderdag 15 september 2011 22:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen word je er niet dronken van. Wel lichtelijk hyperactief.
Beroemdheid maakt me niets uit, sommige mensen is het gewoon niet weggelegd beroemd te worden en zich tegelijkertijd normaal te gedragen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk wil zeggen is dat als iemand beroemd is en haar fotos worden gejat, dan heeft ze er zelf om gevraagd maar iemand die niet beroemd is en hetzelfde overkomt..tja..ach..die is niet bekend dus dan is het geen probleem?
Huh?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beroemdheid maakt me niets uit, sommige mensen is het gewoon niet weggelegd beroemd te worden en zich tegelijkertijd normaal te gedragen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze kerel kan je er alles over vertellen:
[ afbeelding ]
Soapies zijn een goed voorbeeld.quote:
Je moet ook gewoon om naaktfoto's vragen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Soapies zijn een goed voorbeeld.
Had ooit een bericht gestuurd naar Victoria Koblenko, word in reactie daarop compleet uitgscholden en geattendeerd op haar (schijnbaar interessante) opleidingen die ze volgt.
Weliswaar een drogreden, maar toch...
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beroemdheid maakt me niets uit,
Does..not...computequote:Dat je bekend en beroemd bent, betekent niet dat je je verantwoordelijkheden meteen kunt wegdoen...
Dat laatste geldt niet alleen voor celebs...quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beroemdheid maakt me niets uit, sommige mensen is het gewoon niet weggelegd beroemd te worden en zich tegelijkertijd normaal te gedragen.
Gewoon Mokkels.nl doorzoeken. Naaktfoto's doe ik alleen bij afpersing...quote:Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon om naaktfoto's vragen.
En die vervolgens ook naar mij sturen.
Dan is het niet zo gek dat ze boos werdquote:Op donderdag 15 september 2011 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon Mokkels.nl doorzoeken. Naaktfoto's doe ik alleen bij afpersing...
Waarom stuur jij dan ook een bericht naar Victoria's secrets?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Soapies zijn een goed voorbeeld.
Had ooit een bericht gestuurd naar Victoria Koblenko, word in reactie daarop compleet uitgscholden en geattendeerd op haar (schijnbaar interessante) opleidingen die ze volgt.
Weliswaar een drogreden, maar toch...
Eigenlijk ging het om een columnpje waarin ze alle rokers letterlijk de kanker toewenste.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is het niet zo gek dat ze boos werd
Heel simpel.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom stuur jij dan ook een bericht naar Victoria's secrets?
Geef even de link dan. Ik kan ze niet vinden.quote:
Moeten het volledig naakte foto's zijn?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef even de link dan. Ik kan ze niet vinden.
Ik hoor Philip Freriks het Dictee der Nederlandse Taal oplepelen...quote:Op donderdag 15 september 2011 22:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heel simpel.
Laat ik het erop houden dat ik en Victoria allebei megalomaan zijn, alleen is zij dat in nog ergere gradaties en weet ze nog minder waarover ze praat...
Ja, anders is het niet naakt.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moeten het volledig naakte foto's zijn?
Welke?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik snap jullie discussie niet helemaal
Referentie gevonden:quote:Op donderdag 15 september 2011 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor Philip Freriks het Dictee der Nederlandse Taal oplepelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Bijna naakt!? Wat is jouw definitie van naakt dan?quote:
Ze had gewoon die hand moeten weghalen...quote:Op donderdag 15 september 2011 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bijna naakt!? Wat is jouw definitie van naakt dan?
En al haar pogingen om intelligent over te komen falen faliekant.quote:
Dan is ze naakt?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze had gewoon die hand moeten weghalen...
Met of zonder hand er voor, dan is het toch nog steeds geen doorkijkbloesjequote:Op donderdag 15 september 2011 23:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bescheiden naakt noem ik het.
Ik ben juist fan van de doorkijkbloesjes...
Nope.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met of zonder hand er voor, dan is het toch nog steeds geen doorkijkbloesje
Nee, open schoentjes, rokjes en haartjes heel netjes in in de bobquote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met iPod, Burberries, Blackberries en/of Uggs?
Bij mij was het twee keer helemaal live hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat is nooit
Ze knippen en plakken er vaak zelfs in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus heb ik haar maar even per paint uitgelegd wat anti pasta is:
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |