Echt niet?quote:
Ik zie niet goed wat er gebeurt, ze duwen een steiger en opeens boem uit het asfalt. Ik heb ook geen geluid hier op mijn werk, misschien dat er mee te maken heeftquote:Op donderdag 15 september 2011 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt niet?
beroep: Senior werkvoorbereider Joulz
Als dat je werk is, dan zou je toch het filmpje wel moeten snappen. Het is immers je vakgebied
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:00 schreef Bart het volgende:
Ah nu zie ik de hoogspanningskabels erboven hangen, die had ik net buiten beeld gescrolld.
Ja ik dacht net: liggen daar mijnen ofzo, waarom ontploft dat asfalt opeensquote:
Of gewoon uit hun doppen kijkenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik dacht net: liggen daar mijnen ofzo, waarom ontploft dat asfalt opeens.
Maar nu is het wel duidelijk. Volgende keer kunnen ze beter kunststof steigers gebruiken daar
.
Dat scheelt ook al de helft jaquote:Op donderdag 15 september 2011 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of gewoon uit hun doppen kijken
Landklimaatje?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en toen was het opeens zes graden hiervorige week nog zesendertig
yeah the prairiequote:
Op de prairie groeit geen maisquote:
Spannend! Met echte wolven enzo?quote:
"Die vent is een eikel, we schuiven hem onder die brandende auto!"quote:Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
ze hebben 'm ongedraaid
[ afbeelding ]
uhmm we hebben echt wel prairie èn mais hier hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op de prairie groeit geen mais
Postkantoor open?
Inhoud loopt inmiddels weg?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wel een ander pakje gevonden, trouwens, wat ik al weken geleden had moeten hebben
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wel een ander pakje gevonden, trouwens, wat ik al weken geleden had moeten hebben
Nou, dan moeten we het denk ik als een verloren zaak beschouwenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en gsiter gechecked ze hadden geen nieuws
Merkel is dan ook al een tijdje 17+quote:Berlusconi is in grote verlegenheid gebracht, omdat telefoontaps uit onderzoeksdossiers van het OM blijven uitlekken. Zo zou de premier zich in zeer vulgaire bewoordingen hebben uitgelaten over Angela Merkel. De eerste vrouwelijke bondskanselier van Duitsland zou een 'onneukbare dikke kont' hebben.
Alleen 18- is kontneukbaar?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Merkel is dan ook al een tijdje 17+
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat Merkel in geen verhouding staat tot die Ruby die Berlusconi genaaid had ...quote:Op donderdag 15 september 2011 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen 18- is kontneukbaar?
Toegegeven, die kont ziet er vast beter uit dan die van Merkelquote:Op donderdag 15 september 2011 16:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat Merkel in geen verhouding staat tot die Ruby die Berlusconi genaaid had ...
[ afbeelding ]
De manier waarop ie is alleen echt zo schandalig ... tekenend voor de ICT fails bij de overheid.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
Yeah, hij is weer uitgelekt!!
http://content2c2a.omroep(...)cs/Miljoenennota.pdf
Wat een amateursquote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De manier waarop ie is alleen echt zo schandalig ... tekenend voor de ICT fails bij de overheid.
(je kon gewoon het jaartal van de URL veranderen van die van vorig jaar naar dit jaar)
En dan hebben ze het op RTL over 'hacks'![]()
![]()
Ik kan Ome Berlus geen ongelijk geven. Ik snap alleen niet dat die flippo nog steeds premier isquote:Op donderdag 15 september 2011 16:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat Merkel in geen verhouding staat tot die Ruby die Berlusconi genaaid had ...
[ afbeelding ]
Stiekem is de term hack hier min of meer wel correctquote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De manier waarop ie is alleen echt zo schandalig ... tekenend voor de ICT fails bij de overheid.
(je kon gewoon het jaartal van de URL veranderen van die van vorig jaar naar dit jaar)
En dan hebben ze het op RTL over 'hacks'![]()
![]()
Ja, maar dan gaan ze verder over beveiligingen, inbraak enzovoorts enzovoorts.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stiekem is de term hack hier min of meer wel correct
Ja klopt, aloude vermening.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaan ze verder over beveiligingen, inbraak enzovoorts enzovoorts.
Geen rond bedrag dusquote:Sinds de financiële crisis in 2008 is ontstaan, heeft de
overheid extra onzekerheden overgenomen van de markt, om de
financiële stabiliteit te bewaren. Daardoor is het garantietotaal van
de overheid fors opgelopen. Begin 2008 voor de crisis bedroeg
het garantietotaal van de overheid nog 66,5 miljard euro (ongeveer
12 procent bbp). Naar verwachting zal het garantietotaal eind 2011
opgelopen zijn tot 187 miljard euro (ongeveer 31 procent bbp).
Bijlage 8 bevat het Garantieoverzicht van het Rijk, waarin alle
garanties zijn opgenomen en worden gekwantificeerd.
Komt dat nog?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:09 schreef MaJo het volgende:
Zet 3fm aan, dan hoor je mij iets winnen!
Nu?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:09 schreef MaJo het volgende:
En wat heb je gewonnen?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:09 schreef MaJo het volgende:
Jaquote:
ok, leukquote:Op donderdag 15 september 2011 17:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja
Twee kaarten voor Songbird festival in RotterdamWilde heel graag want
Ben Howard
komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |