Ah ok.quote:
Dat wilde ik net vragen hoe je iets wint tijdens een live-show...quote:Op donderdag 15 september 2011 17:16 schreef MaJo het volgende:
Ja duurt lang, ik werd al teruggebeld tijdens het nieuws. Dacht altijd dat die kaarten weggeven gewoon live was
Nou dan wacht ik even, heb tot 1722 uur dus je moet snel zijnquote:
Ja blijkbaar niet dusquote:Op donderdag 15 september 2011 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wilde ik net vragen hoe je iets wint tijdens een live-show...
Ken d'r niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's geen vrouw, dat is een ding en niet eens lekker...
Maria gaat voorquote:
Nee, dat is nooitquote:Op donderdag 15 september 2011 17:16 schreef MaJo het volgende:
Ja duurt lang, ik werd al teruggebeld tijdens het nieuws. Dacht altijd dat die kaarten weggeven gewoon live was
Mijn godquote:Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oordeel zelf in combinatie met die stem en dat gereutel...
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat is nooit
Ze knippen en plakken er vaak zelfs in.
Vind je dat leuker dan dat ik op de radio benquote:Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef MadMaster het volgende:
Als het nou Etcie op de radio zou zijn...
De lineup is wel vrij leuk jaquote:Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef MaJo het volgende:
Want Maria Mena staat op het Songbird festival
Het komt zelfs voor dat mensen niet zo leuk reageren en dan moeten ze even opnieuw enthousiast zijn. Wordt het leuk aan elkaar geplaktquote:Op donderdag 15 september 2011 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weer wat geleerdWel stom want weet dat het in de tv-wereld precies zo werkt
Ja wilde sowieso al vragen of je erheen wildequote:Op donderdag 15 september 2011 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De lineup is wel vrij leuk ja
Racoon is ook leuk live
Dacht je dat ik dat was dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:24 schreef Whiteguy het volgende:
Ik 10 minuten naar gewauwel luisteren, afwachtend wanneer die prijs uitgereikt ging worden... Bleek het een of andere Britt te zijn.
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind je dat leuker dan dat ik op de radio ben
Lijkt me logisch. Als een of andere mafkees zijn winst opdraagt aan zijn of haar vrienden van de klu klux klan wil je dat er als publieke omroep liever niet in hebben.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat is nooit
Ze knippen en plakken er vaak zelfs in.
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:30 schreef Cobra4 het volgende:
Kom je in het dierennieuws met je rooie poes?
Dat is dus nog niet zekerquote:Op donderdag 15 september 2011 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja wilde sowieso al vragen of je erheen wildeAlleen daarna mailde je over 20 november dat je dan gaat koken
Ik denk het welquote:Op donderdag 15 september 2011 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dus nog niet zeker
Wil G niet?
Want ik heb natuurlijk wel interesse
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk het welDit was voordat ik gewonnen had
Wilde vragen of je erheen wilde. Maar ik neem uiteraard G. mee op mijn gewonnen kaartje
Als hij niet kan/wil dan ben jij zeker de eerste die ik vraag
Who knows? Bel ze opquote:Op donderdag 15 september 2011 17:40 schreef MaJo het volgende:
Als ik nou niet in de uitzending kom he, krijg ik de kaarten toch wel he?
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:40 schreef MaJo het volgende:
Wat denk je dan, dat ze je een factuur sturen voor het verdoen van hun tijd ?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:40 schreef MaJo het volgende:
Nee, het was een hoax...quote:Op donderdag 15 september 2011 17:40 schreef MaJo het volgende:
Gewoon: geen kaarten sturen.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat denk je dan, dat ze je een factuur sturen voor het verdoen van hun tijd ?
Dat lijkt me toch vreemdquote:Op donderdag 15 september 2011 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon: geen kaarten sturen.
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 15 september 2011 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch vreemdZe hebben mijn adresgegevens enzo opgeschreven. Denk eerder dat het dan niet meer in de uitzending past ofzo...
Ach, ze hebben nog tot 1900 om het in de uitzending te plakken.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch vreemdZe hebben mijn adresgegevens enzo opgeschreven. Denk eerder dat het dan niet meer in de uitzending past ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |