quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
Wat een bullshit. Ik heb 24 gigabyte aan raw Fraps footage in dat filmpje gepropt van creepers&zombies en dat was uitendelijk 83mb nadat het gerenderd was.quote:
Houd je bek gewoon jij wordt zo toch gebanned!quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:13 schreef HyperViper het volgende:
Trieste TT. Nu al 5 pagina's of zo vorige topic over dat kut filmpje, terwijl er meerdere getuigen zijn die jou hebben zien griefen en etteren. STFU gewoon nu, post dat filmpje of niet. Domme geouwehoer, kleine kleuter.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:14 schreef maurisioo het volgende:
#Minecraft server properties
#Tue Sep 13 18:13:12 CEST 2011
level-name=world
allow-nether=true
view-distance=10
spawn-monsters=true
online-mode=true
difficulty=1
gamemode=0
spawn-animals=true
max-players=20
server-ip=
pvp=true
level-seed=
server-port=25565
allow-flight=false
white-list=false
motd=A Minecraft Server
So rude.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Houd je bek gewoon jij wordt zo toch gebanned!
anders moet je facking lang scrollen, al die plaatjes laden enzo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:14 schreef MrEarcheese het volgende:
Wat een slechte OP overigens. Waarom is die zo vertieft opeens met die spoilers?
waarmee gerenderd? ik met sony vegas en toen was t 2 gbquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:13 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik heb 24 gigabyte aan raw Fraps footage in dat filmpje gepropt van creepers&zombies en dat was uitendelijk 83mb nadat het gerenderd was.
Uploaden die handel!
omdat ik vals word beschuldigd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:14 schreef zerokil het volgende:
Jezus bobber waarom maak je je zo druk over die grief..
Sony Vegas.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
waarmee gerenderd? ik met sony vegas en toen was t 2 gb
Who cares? Het is een OPENINGSPOST voor een reden. Zet hem terug, maak dan geen lapo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
anders moet je facking lang scrollen, al die plaatjes laden enzo.
OP is mooi zoals ie was, haal die spoiler gewoon weg. En Drumpert hoeft ook niet dikgedrukt, hij heeft geen obesitas.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
anders moet je facking lang scrollen, al die plaatjes laden enzo.
dat drumpert was al zoquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:17 schreef TJV het volgende:
[..]
OP is mooi zoals ie was, haal die spoiler gewoon weg. En Drumpert hoeft ook niet dikgedrukt, hij heeft geen obesitas.
oke, maar waarom heb ik dan nog steeds een 2 gb film? t filmpje was eerst 5 he!quote:
Laat me raden, je export hem als .avi? Niet doen. Zoek een tutorial op hoe je de beste render settings krijgt maar toch zodat je bestand klein blijft.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dat drumpert was al zo
[..]
oke, maar waarom heb ik dan nog steeds een 2 gb film? t filmpje was eerst 5 he!
quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:21 schreef bobbernaut het volgende:
HOUD JE BEK GEWOON KUT IK HEB WEL EEN FILMPJE
Overigens, ik heb nog niks gehoord over die EXP-orb glitch, ik gok zo dat dat inderdaad is gepatched?quote:
iksdeequote:
ik weet niet hoe ik al die settings goed krijg.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kinders, doe eens normaal tegen elkaar. Ik hoef toch geen bans aan te gaan vragen he?
tot nu toe slechtquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:50 schreef Ceees2 het volgende:
Wat vinden jullie van tweede pre release?
nou hij lijkt nu wel zwaarder.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:18 schreef Mender het volgende:
Hoe is het nu met de server? Draait hij nu de 2e pe-release versie? Geen bugs meer?
Wij hebben ook zoietsquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:46 schreef Dynd het volgende:
Je moet de seed "guavebaby" eens proberen, is een natuurlijk gegenereerde survival island met geen mainland en overal om je heen oceaan. (Er is wel nog één groot eiland met een dorpje erop).
De seed "6391893104213846294" is zowat hetzelfde, maar met heel veel kleine eilandjes. Ook leuk in multiplayer.
Nee ze verdwijnen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:12 schreef RickoKun het volgende:
Hoe zit het met singleplayer? Alles blijft toch wel staan als 1.8 uitkomt?
Dat was wel te verwachten jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:23 schreef Berend. het volgende:
Dames en heren, er komt dus een nieuwe map! Leuk man![]()
![]()
Omdat jij het bentquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Leugens? Waarom zou het verdwijnen
lolquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kinders, doe eens normaal tegen elkaar. Ik hoef toch geen bans aan te gaan vragen he?
dit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
lol
Anyhow:
Nieuwe map: Oké maar ik ga er niks bouwen. Ik bouw shit zodat het blijft staan niet zodat het na een dag gedelete kan worden..
Hypocriet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:23 schreef Berend. het volgende:
Dames en heren, er komt dus een nieuwe map! Leuk man![]()
![]()
DNB, mijn nigga, hoe zit het met 1.8 als ie uit is gekomen, kan men dan gewoon verder met de SP wereld?quote:
Dat was de reden waarom ik vrij snel met Berend's server klaar was, hoe de map nu in elkaar steekt kwa mine shafts en shit is gewoon fucking leip.quote:
Jup, alleen nieuwe stuff komt alleen op plekken die je opnieuw renderd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:39 schreef dnbrainwash het volgende:
Je kan toch altijd verder met je sp wereld?
Als niet iedereen zo loopt te schreeuwen en leest wat ik zeg hoeft het ook helemaal niet, zoals ik zij hebben we het er gister met een paar man over gehad online en het is gewoon beter kwa map. Als de meerderheid het niet wilt so be it toch? Ik speel gewoon liever op een gebalanceerde map.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat was de reden waarom ik vrij snel met Berend's server klaar was, hoe de map nu in elkaar steekt kwa mine shafts en shit is gewoon fucking leip.
Kunnen we beter een jaartje de server offline gooien totdat alles beter gebalanceerd is enzo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:40 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als niet iedereen zo loopt te schreeuwen en leest wat ik zeg hoeft het ook helemaal niet, zoals ik zij hebben we het er gister met een paar man over gehad online en het is gewoon beter kwa map. Als de meerderheid het niet wilt so be it toch? Ik speel gewoon liever op een gebalanceerde map.
NEEquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik denk als je iedereen een "starter" kit geeft, met wat tools en wat basismats dat de rest wel overstag gaat.
Het gaat over een tijd van nog geen week atm, aanstellers.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kunnen we beter een jaartje de server offline gooien totdat alles beter gebalanceerd is enzo.
Nee man, even serieus: Ik heb een gebouw gemaakt, als jullie de met mcedit er vast voor mij inzetten (In de nieuwe map) ben ik v/d partij!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:45 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Het gaat over een tijd van nog geen week atm, aanstellers.
Anders lees je wat ik zeg verder.
Ben de enige die dit een goed idee vind?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik denk als je iedereen een "starter" kit geeft, met wat tools en wat basismats dat de rest wel overstag gaat.
Bedankt! Wat lief van je Maurisioo.quote:
quote:
Dat lijkt me vrij zinloos, gezien hij zo weer verandering kan aanbrengen en we weer een nieuwe map nodig hebbenquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:50 schreef SosuaCafe het volgende:
dan kunnen we nog vanavond wat "leuks" doen.
Nee!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:54 schreef zerokil het volgende:
Ear heel jou C schijf staat vol met die plaatjes of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Thats not a cathedralquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:44 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
ja dikke trol, lelijk
datquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
lol
Anyhow:
Nieuwe map: Oké maar ik ga er niks bouwen. Ik bouw shit zodat het blijft staan niet zodat het na een dag gedelete kan worden..
Haha, legit of item gespawnt? wel nice heurquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:05 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Thats not a cathedral
[ afbeelding ]
THIS IS A CATHEDRAL
is deaud..quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:13 schreef maurisioo het volgende:
Server online
Survival met die nieuwste 1.8 prerelease update.
109.72.41.16
een deel was gebouwd legit een deel was gespawnedquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:07 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Haha, legit of item gespawnt? wel nice heur
betere mapgen ivm brakke gen met 1.8 pre 1quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:09 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
een deel was gebouwd legit een deel was gespawned
EN WAROM NIEUWE MAPWE HADDEN NET ZON MOOI EILAND
maakt niet uit we mochten toch niet in jouw kerkquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:09 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
een deel was gebouwd legit een deel was gespawned
EN WAROM NIEUWE MAPWE HADDEN NET ZON MOOI EILAND
hoezo mochten jullie niet in mijn kerk?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maakt niet uit we mochten toch niet in jouw kerk
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:13 schreef RickoKun het volgende:
MESNE NIEUWE MAP VOLG MIJ MANNE!!!!
Het HOEFT niet, maar schijnt wel beter te zijn ivm betere mapgen en verdeling qua mines, etc.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:15 schreef Jump het volgende:
Ik heb geen zin meer om SMP te spelen nadat ik de voorbije pagina's gelezen heb :/
Ricko sorry dat ik het vraag maar speel jij Minecraft?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ahoy maten, daarginder over de heuvel!
Ineens heb ik helemaal geen zin meer in die release. Heel raar zeg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:20 schreef RickoKun het volgende:
Ik doe toch pas lekker mee als 1.8 volledig uit is
Heel somsquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko sorry dat ik het vraag maar speel jij Minecraft?
ja en die opmerkingen van jou toen waren genoeg om mij zoiets te laten hebben van die kerk ga ik mooi niet helpen herbouwenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hoezo mochten jullie niet in mijn kerk?
allen relko eerst niet maar nu weer wel
Gelukkig zijn de meloenen vierkant, anders zou je ze verwarren met tieten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:21 schreef dnbrainwash het volgende:
[ afbeelding ]
Groei meloenen groei!
Haha.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:45 schreef Jump het volgende:
Hmm, als je nu shift klik doet op het gecrafte item in je craftbox, dan maakt hij er zoveel mogelijk
Ik had opeens 7 wooden shovels
lol hebben jullie de kerk nu gesloopt dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja en die opmerkingen van jou toen waren genoeg om mij zoiets te laten hebben van die kerk ga ik mooi niet helpen herbouwen
Nee.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
lol hebben jullie de kerk nu gesloopt dan?
I knowquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch wel ironisch dat Pix hier het meest loopt te schreeuwen dat een nieuwe map echt niet kan.
Ghehe sorry pix..
Owja sos trouwens, dnb heeft me even opgeheldert want 1.8 kan nog wel even duren. Ik wil toch nog even paar dagen wachten ivm pr 2 dat er misschien nog major bugs worden gefixt who knows.. iig denk ik rond vrijdag ofzo nieuwe map te starten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:12 schreef SosuaCafe het volgende:
En dan met 1.9 met de nieuwe biomes.nog een keer.
Je vergeet de 1.9 pre release 1,2 en de geheime 3e release.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:12 schreef SosuaCafe het volgende:
En dan met 1.9 met de nieuwe biomes.nog een keer.
Ik vind het prima. Voor mij zit er een dagje werk in incl. Blocklag en downtime. Valt nog wel te overzien. 1.9 is weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Owja sos trouwens, dnb heeft me even opgeheldert want 1.8 kan nog wel even duren. Ik wil toch nog even paar dagen wachten ivm pr 2 dat er misschien nog major bugs worden gefixt who knows.. iig denk ik rond vrijdag ofzo nieuwe map te starten.
Een poll van 5 minuten met vaak 2/3 stemmen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:12 schreef Berend. het volgende:
Dat is niet waar, ik deed het altijd met een poll + 99% moest ja zeggen
Meeste mensen hebben nu ja gezegd, heb me daarom ook erbij neergelegd
twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 13-09-2011 om 22:40:26Q: Snow? A: Snow biomes will be back in 1.9. Added to faq http://t.co/t6NQ38H reageer retweet
In de 1.8 zal er geen sneeuw biome zitten, althans nieuw gegenereerd toch niet. Als je een oude map overzet wel denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:47 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik iets gemist dan? Is er in die pre release geen snow biomes ofzo? (ik heb zelf nog 1.7)
daar zit je dan, met je iglo en je pinguin skinquote:
/weeptwitter:
Haha, nja ik vind het alleen maar irritant. Drukte er vaak perongeluk op.quote:
dat, daarom had ik hem al naar M gezet. Missen zal ik 'm nietquote:Op woensdag 14 september 2011 09:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Haha, nja ik vind het alleen maar irritant. Drukte er vaak perongeluk op.
Ik weet dat het vervelend is als dat gaat gebeuren. Maar probeer het topic klaag vrij te houden.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:37 schreef Drebbelman het volgende:
lol, besteed ik sinds tijden weer eens wat tijd aan minecraft, wordt de map weer veranderd.
zal het ooit veranderen?
ditquote:Op woensdag 14 september 2011 09:37 schreef Drebbelman het volgende:
lol, besteed ik sinds tijden weer eens wat tijd aan minecraft, wordt de map weer veranderd.
zal het ooit veranderen?
Iedereen wist al dat er bij 1.8 een nieuwe map aan zat te komen, vanwege renders etc.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:50 schreef Drebbelman het volgende:
Het is inderdaad het klagen dat dit topic vervuilt
Nee, serieus, het zal me een worst wezen of die map verandert, zoveel had ik deze keer toch niet gebouwd, en ik heb er vertrouwen in dat zodra mensen wel waarde hechten aan hun bouwsels Drumpie die op een of andere manier zal behouden.
Dank voor deze duidelijke uitleg.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:58 schreef dnbrainwash het volgende:
Nieuwe map komt met offi release 1.8 als bukkit etc ook geupdate zijn.
En dreb, het is niet voor de lol maar om er voor te zorgen dat we niet in een vertiefte map zitten maar een goed gebalanceerde ivm fixes die jeb heeft gemaakt.
Zoiezo komt er ook een nieuwe map met 1.9 doordat notch hele biome code opnieuw heeft geschreven. Maargoed dat zien we dan wel weer.
Het klinkt mischien stom en het is ook al 1000x gezegd, maar het is wel een beta.
Ik hoop het, scheelt ook weer gekloot met bukkit en alle plugins die geupdate moeten worden.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:09 schreef JaimyLee het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niet dat er een echte 1.9 komt. Ik denk dat de full release er dan al is en dat het 1.0 word.
zo'n borderplugin toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Of je moet afspreken dat je niet "te" ver afdwaald in de map. En dan een gedeelte in de map copy paste.
twitter:notch twitterde op woensdag 14-09-2011 om 11:50:05We just uploaded Minecraft 1.8, but minecraft.net isn't up right now because of web ops stuff. reageer retweet
tevens, 1.8 !quote:Database Maintenance
Login will probably not work between 9:00 - 11:00 UTC Wednesday.
/@mollstam
cheaten? met de fog?quote:Op woensdag 14 september 2011 09:03 schreef Mender het volgende:
idd. De F key is alleen maar handig als je wil cheaten. Dus ben blij dat die er uit gaat
Ja je kan bv mob spawners zien als je snel achter elkaar op F drukt.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
cheaten? met de fog?
anywat: cheaten is ook het zien van mobs met F3, en daar hoorde ik hier ook mensen over...
Ik zie geen mobs meer met f3 hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:16 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja je kan bv mob spawners zien als je snel achter elkaar op F drukt.
En F3 zal er bij de final versie wel uit worden gehaald denk ik.
een versimpelde versie van F3 zou ik prettig vinden i.v.m. coordinatenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:16 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja je kan bv mob spawners zien als je snel achter elkaar op F drukt.
En F3 zal er bij de final versie wel uit worden gehaald denk ik.
dat heeftie al gedaan:quote:Op woensdag 14 september 2011 12:19 schreef AwesomeSauce het volgende:
Notch is 1.8 aan het uploaden zie ik net op twitter.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:07 schreef Jump het volgende:
twitter:notch twitterde op woensdag 14-09-2011 om 11:50:05We just uploaded Minecraft 1.8, but minecraft.net isn't up right now because of web ops stuff. reageer retweet
zodra minecraft.net weer online is zal 1.8 worden aangeboden ja..quote:Op woensdag 14 september 2011 12:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Dus als ik 't goed begrijp wordt de officiele versie van 1.8 vrijgegeven zodra Minecraft.net weer operationeel is ... ?
Ik wel, in singleplayer gisteren ieg. ID toewijzingen zie je door de muren heenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:17 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik zie geen mobs meer met f3 hoor.
En dan moet je je zoon ophalen ofzo?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:22 schreef drumstickNL het volgende:
Oh fuck, vergeten dat s'woendags de scholen om 12 uur dicht gaan.
Daarom is het hier zo druk ineens.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En dan moet je je zoon ophalen ofzo?
Jij zit met je laptop voor een basisschool ingang?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daarom is het hier zo druk ineens.
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:31 schreef bobbernaut het volgende:
over t grief filmpje, door t renderen en shit is de kwaliteit poep.Who gives a fuck, met je ranzige plaatjes. Zoals ik al eerder zei, uploaden en pm'en en je gezeik voor je houden. Dan kijken we er pas naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik ben m nu aan t inpakken en dan maar op megaupload ofzeuw
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:35 schreef dnbrainwash het volgende:
Niemand loopt te huilen je wakkert het alleen aan, nou kappen met dat gezeik of je hebt gewoon een permban.
Nja, we hebben in ieder geval een nieuwe map straks. Tenminste iéts nieuws.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:36 schreef drumstickNL het volgende:
Suprise: deze 1.8 heeft slechts bugfixes.
that aint a surprise..quote:Op woensdag 14 september 2011 12:36 schreef drumstickNL het volgende:
of we daar nou happy mee moeten zijn....quote:Op woensdag 14 september 2011 12:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nja, we hebben in ieder geval een nieuwe map straks. Tenminste iéts nieuws.
Ten opzichte van de pre2 of van 1.7.3?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:36 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ben wel in voor een verse map. Vooral omdat ik toch al geen fatsoenlijk huis meer heb.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
of we daar nou happy mee moeten zijn....
Pre2, ten opzichte van 1.7.3 is het aardig wat beter. Minecraft is er wel moeilijker op geworden.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:37 schreef Jump het volgende:
[..]
Ten opzichte van de pre2 of van 1.7.3?
Ach joh, daar wordt hij groot en sterk van.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Pre2, ten opzichte van 1.7.3 is het aardig wat beter. Minecraft is er wel moeilijker op geworden.
Ik ga ff 'n tweet sturen dat het raar is dat m'n knakkertje 15 broden per dag moet eten om niet dood te gaan.
oke ik geef je de filmpjes, van youtube, maar wel bagger kwaliteit, en filmpje 2 moet wss nog ff verwerkt wordenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten bitch.
En daarnaast upload 'm naar youtube of wees stil.
wow wat zijn hun snel manquote:Op woensdag 14 september 2011 13:34 schreef SosuaCafe het volgende:
@Craftbukkit 1.8 has been released t.co/MxfP3h5
web • 14-09-11 12:30
Nee en dit soort vragen horen in het GAM FB topic, niet hier.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Kan je ook users muten in het topic/ de topicreeks?
ja word fok! member!quote:Op woensdag 14 september 2011 13:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Kan je ook users muten in het topic/ de topicreeks?
Awesome.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:34 schreef SosuaCafe het volgende:
@Craftbukkit 1.8 has been released t.co/MxfP3h5
web • 14-09-11 12:30
twitter:Craftbukkit twitterde op woensdag 14-09-2011 om 14:22:39To give you an idea of exactly how much work this is: We're essentially rewriting Craftbukkit onto the new obfuscated code. reageer retweet
Woow, dat is wel super nice!quote:Op woensdag 14 september 2011 14:36 schreef SosuaCafe het volgende:
@craftbukkit This update will NOT break your plugins, unless they're designed in a way that forces them to break every update.
quote:
6 uur denk ik?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:39 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Awesome.
Nieuwe map zal komen zodra drumpie er ook is, kunnen we een mooie seed uitzoeken enzo.
Dus reken er maar op dat er veel plugins kapot zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:36 schreef SosuaCafe het volgende:
@craftbukkit This update will NOT break your plugins, unless they're designed in a way that forces them to break every update.
Inderdaad, als we een seed gaan "uitzoeken" krijgen we altijd weer van die onbebouwbare kloteseeds als het aan jullie ligtquote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef dnbrainwash het volgende:
Mischien maar geen seed uitzoeken en lekker paar keer een wereld generaten, is ook wel tof IMO.
agree'dquote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef dnbrainwash het volgende:
Mischien maar geen seed uitzoeken en lekker paar keer een wereld generaten, is ook wel tof IMO.
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef dnbrainwash het volgende:
quote:
Klik op F13quote:Op woensdag 14 september 2011 15:09 schreef Mordecai het volgende:
What the hell... mijn server staat op peaceful en ik hoor het geluid van spinnen in een mineshaft die deels in de lucht boven lava, hangt?
Druk een paar keer alt+F4 op.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:12 schreef Berend. het volgende:
[..]
Klik op F13
Is nog een kleine bug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo fail? SLOTquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ben daarstraks tijdens een saaie les waarvan ik al de inhoud kende bezig geweest met het opsporen van die magische variabele die de hoogte limiet veranderd.
Het resultaat: nog helemaal niks
twitter:Craftbukkit twitterde op woensdag 14-09-2011 om 15:47:26For the curious, you CANNOT change the height of any server worlds without crashing the clients. Sorry
reageer retweet
faalquote:Op woensdag 14 september 2011 16:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/Cra(...)2123965468672[tweet="113972123965468672","233614469","Craftbukkit","http://a1.twimg.com/profile_images/1205959797/bukkit_normal.png","Wed Sep 14 13:47:26 +0000 2011"]For the curious, you CANNOT change the height of any server worlds without crashing the clients. Sorry[/tweet]
Dit neemt trouwens wel niet weg dat het met mods WEL kan.
ik stuur je nu 2 andere die ik ook wel zou willenquote:
waar slaat dat nou weer op?! -.-quote:Op woensdag 14 september 2011 16:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden na dat gekanker over griefers.
Bobbernaut kap eens met dat gespam gek.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op?! -.-
Dan maken we een eigen forumpje waar we trollers/spammers eruit kunnen gooien.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:24 schreef Maanvis het volgende:
als jullie zo doorgaan dan doet een modje een slot op deze reeks, ik waarschuw maar ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:24 schreef Maanvis het volgende:
als jullie zo doorgaan dan doet een modje een slot op deze reeks, ik waarschuw maar ff
wat doe ik?? welk gespam?!quote:Op woensdag 14 september 2011 16:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Bobbernaut kap eens met dat gespam gek.
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:26 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dan maken we een eigen forumpje waar we trollers/spammers eruit kunnen gooien.
je kunt ook gewoon kappen met dat geouwehoer en lapohuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |