Het gaat over een tijd van nog geen week atm, aanstellers.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kunnen we beter een jaartje de server offline gooien totdat alles beter gebalanceerd is enzo.
Nee man, even serieus: Ik heb een gebouw gemaakt, als jullie de met mcedit er vast voor mij inzetten (In de nieuwe map) ben ik v/d partij!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:45 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Het gaat over een tijd van nog geen week atm, aanstellers.
Anders lees je wat ik zeg verder.
Ben de enige die dit een goed idee vind?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik denk als je iedereen een "starter" kit geeft, met wat tools en wat basismats dat de rest wel overstag gaat.
Bedankt! Wat lief van je Maurisioo.quote:
quote:
Dat lijkt me vrij zinloos, gezien hij zo weer verandering kan aanbrengen en we weer een nieuwe map nodig hebbenquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:50 schreef SosuaCafe het volgende:
dan kunnen we nog vanavond wat "leuks" doen.
Nee!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:54 schreef zerokil het volgende:
Ear heel jou C schijf staat vol met die plaatjes of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Thats not a cathedralquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:44 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
ja dikke trol, lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |