quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
Wat een bullshit. Ik heb 24 gigabyte aan raw Fraps footage in dat filmpje gepropt van creepers&zombies en dat was uitendelijk 83mb nadat het gerenderd was.quote:
Houd je bek gewoon jij wordt zo toch gebanned!quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:13 schreef HyperViper het volgende:
Trieste TT. Nu al 5 pagina's of zo vorige topic over dat kut filmpje, terwijl er meerdere getuigen zijn die jou hebben zien griefen en etteren. STFU gewoon nu, post dat filmpje of niet. Domme geouwehoer, kleine kleuter.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:14 schreef maurisioo het volgende:
#Minecraft server properties
#Tue Sep 13 18:13:12 CEST 2011
level-name=world
allow-nether=true
view-distance=10
spawn-monsters=true
online-mode=true
difficulty=1
gamemode=0
spawn-animals=true
max-players=20
server-ip=
pvp=true
level-seed=
server-port=25565
allow-flight=false
white-list=false
motd=A Minecraft Server
So rude.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Houd je bek gewoon jij wordt zo toch gebanned!
anders moet je facking lang scrollen, al die plaatjes laden enzo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:14 schreef MrEarcheese het volgende:
Wat een slechte OP overigens. Waarom is die zo vertieft opeens met die spoilers?
waarmee gerenderd? ik met sony vegas en toen was t 2 gbquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:13 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik heb 24 gigabyte aan raw Fraps footage in dat filmpje gepropt van creepers&zombies en dat was uitendelijk 83mb nadat het gerenderd was.
Uploaden die handel!
omdat ik vals word beschuldigd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:14 schreef zerokil het volgende:
Jezus bobber waarom maak je je zo druk over die grief..
Sony Vegas.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
waarmee gerenderd? ik met sony vegas en toen was t 2 gb
Who cares? Het is een OPENINGSPOST voor een reden. Zet hem terug, maak dan geen lapo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
anders moet je facking lang scrollen, al die plaatjes laden enzo.
OP is mooi zoals ie was, haal die spoiler gewoon weg. En Drumpert hoeft ook niet dikgedrukt, hij heeft geen obesitas.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
anders moet je facking lang scrollen, al die plaatjes laden enzo.
dat drumpert was al zoquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:17 schreef TJV het volgende:
[..]
OP is mooi zoals ie was, haal die spoiler gewoon weg. En Drumpert hoeft ook niet dikgedrukt, hij heeft geen obesitas.
oke, maar waarom heb ik dan nog steeds een 2 gb film? t filmpje was eerst 5 he!quote:
Laat me raden, je export hem als .avi? Niet doen. Zoek een tutorial op hoe je de beste render settings krijgt maar toch zodat je bestand klein blijft.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dat drumpert was al zo
[..]
oke, maar waarom heb ik dan nog steeds een 2 gb film? t filmpje was eerst 5 he!
quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:21 schreef bobbernaut het volgende:
HOUD JE BEK GEWOON KUT IK HEB WEL EEN FILMPJE
Overigens, ik heb nog niks gehoord over die EXP-orb glitch, ik gok zo dat dat inderdaad is gepatched?quote:
iksdeequote:
ik weet niet hoe ik al die settings goed krijg.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kinders, doe eens normaal tegen elkaar. Ik hoef toch geen bans aan te gaan vragen he?
tot nu toe slechtquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:50 schreef Ceees2 het volgende:
Wat vinden jullie van tweede pre release?
nou hij lijkt nu wel zwaarder.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:18 schreef Mender het volgende:
Hoe is het nu met de server? Draait hij nu de 2e pe-release versie? Geen bugs meer?
Wij hebben ook zoietsquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:46 schreef Dynd het volgende:
Je moet de seed "guavebaby" eens proberen, is een natuurlijk gegenereerde survival island met geen mainland en overal om je heen oceaan. (Er is wel nog één groot eiland met een dorpje erop).
De seed "6391893104213846294" is zowat hetzelfde, maar met heel veel kleine eilandjes. Ook leuk in multiplayer.
Nee ze verdwijnen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:12 schreef RickoKun het volgende:
Hoe zit het met singleplayer? Alles blijft toch wel staan als 1.8 uitkomt?
Dat was wel te verwachten jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:23 schreef Berend. het volgende:
Dames en heren, er komt dus een nieuwe map! Leuk man![]()
![]()
Omdat jij het bentquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Leugens? Waarom zou het verdwijnen
lolquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kinders, doe eens normaal tegen elkaar. Ik hoef toch geen bans aan te gaan vragen he?
dit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
lol
Anyhow:
Nieuwe map: Oké maar ik ga er niks bouwen. Ik bouw shit zodat het blijft staan niet zodat het na een dag gedelete kan worden..
Hypocriet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:23 schreef Berend. het volgende:
Dames en heren, er komt dus een nieuwe map! Leuk man![]()
![]()
DNB, mijn nigga, hoe zit het met 1.8 als ie uit is gekomen, kan men dan gewoon verder met de SP wereld?quote:
Dat was de reden waarom ik vrij snel met Berend's server klaar was, hoe de map nu in elkaar steekt kwa mine shafts en shit is gewoon fucking leip.quote:
Jup, alleen nieuwe stuff komt alleen op plekken die je opnieuw renderd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:39 schreef dnbrainwash het volgende:
Je kan toch altijd verder met je sp wereld?
Als niet iedereen zo loopt te schreeuwen en leest wat ik zeg hoeft het ook helemaal niet, zoals ik zij hebben we het er gister met een paar man over gehad online en het is gewoon beter kwa map. Als de meerderheid het niet wilt so be it toch? Ik speel gewoon liever op een gebalanceerde map.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat was de reden waarom ik vrij snel met Berend's server klaar was, hoe de map nu in elkaar steekt kwa mine shafts en shit is gewoon fucking leip.
Kunnen we beter een jaartje de server offline gooien totdat alles beter gebalanceerd is enzo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:40 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als niet iedereen zo loopt te schreeuwen en leest wat ik zeg hoeft het ook helemaal niet, zoals ik zij hebben we het er gister met een paar man over gehad online en het is gewoon beter kwa map. Als de meerderheid het niet wilt so be it toch? Ik speel gewoon liever op een gebalanceerde map.
NEEquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik denk als je iedereen een "starter" kit geeft, met wat tools en wat basismats dat de rest wel overstag gaat.
Het gaat over een tijd van nog geen week atm, aanstellers.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kunnen we beter een jaartje de server offline gooien totdat alles beter gebalanceerd is enzo.
Nee man, even serieus: Ik heb een gebouw gemaakt, als jullie de met mcedit er vast voor mij inzetten (In de nieuwe map) ben ik v/d partij!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:45 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Het gaat over een tijd van nog geen week atm, aanstellers.
Anders lees je wat ik zeg verder.
Ben de enige die dit een goed idee vind?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik denk als je iedereen een "starter" kit geeft, met wat tools en wat basismats dat de rest wel overstag gaat.
Bedankt! Wat lief van je Maurisioo.quote:
quote:
Dat lijkt me vrij zinloos, gezien hij zo weer verandering kan aanbrengen en we weer een nieuwe map nodig hebbenquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:50 schreef SosuaCafe het volgende:
dan kunnen we nog vanavond wat "leuks" doen.
Nee!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:54 schreef zerokil het volgende:
Ear heel jou C schijf staat vol met die plaatjes of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Thats not a cathedralquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:44 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
ja dikke trol, lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |