Dank voor deze duidelijke uitleg.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:58 schreef dnbrainwash het volgende:
Nieuwe map komt met offi release 1.8 als bukkit etc ook geupdate zijn.
En dreb, het is niet voor de lol maar om er voor te zorgen dat we niet in een vertiefte map zitten maar een goed gebalanceerde ivm fixes die jeb heeft gemaakt.
Zoiezo komt er ook een nieuwe map met 1.9 doordat notch hele biome code opnieuw heeft geschreven. Maargoed dat zien we dan wel weer.
Het klinkt mischien stom en het is ook al 1000x gezegd, maar het is wel een beta.
Ik hoop het, scheelt ook weer gekloot met bukkit en alle plugins die geupdate moeten worden.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:09 schreef JaimyLee het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niet dat er een echte 1.9 komt. Ik denk dat de full release er dan al is en dat het 1.0 word.
zo'n borderplugin toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Of je moet afspreken dat je niet "te" ver afdwaald in de map. En dan een gedeelte in de map copy paste.
twitter:notch twitterde op woensdag 14-09-2011 om 11:50:05We just uploaded Minecraft 1.8, but minecraft.net isn't up right now because of web ops stuff. reageer retweet
tevens, 1.8 !quote:Database Maintenance
Login will probably not work between 9:00 - 11:00 UTC Wednesday.
/@mollstam
cheaten? met de fog?quote:Op woensdag 14 september 2011 09:03 schreef Mender het volgende:
idd. De F key is alleen maar handig als je wil cheaten. Dus ben blij dat die er uit gaat
Ja je kan bv mob spawners zien als je snel achter elkaar op F drukt.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
cheaten? met de fog?
anywat: cheaten is ook het zien van mobs met F3, en daar hoorde ik hier ook mensen over...
Ik zie geen mobs meer met f3 hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:16 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja je kan bv mob spawners zien als je snel achter elkaar op F drukt.
En F3 zal er bij de final versie wel uit worden gehaald denk ik.
een versimpelde versie van F3 zou ik prettig vinden i.v.m. coordinatenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:16 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja je kan bv mob spawners zien als je snel achter elkaar op F drukt.
En F3 zal er bij de final versie wel uit worden gehaald denk ik.
dat heeftie al gedaan:quote:Op woensdag 14 september 2011 12:19 schreef AwesomeSauce het volgende:
Notch is 1.8 aan het uploaden zie ik net op twitter.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:07 schreef Jump het volgende:
twitter:notch twitterde op woensdag 14-09-2011 om 11:50:05We just uploaded Minecraft 1.8, but minecraft.net isn't up right now because of web ops stuff. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |