datquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
lol
Anyhow:
Nieuwe map: Oké maar ik ga er niks bouwen. Ik bouw shit zodat het blijft staan niet zodat het na een dag gedelete kan worden..
Haha, legit of item gespawnt? wel nice heurquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:05 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Thats not a cathedral
[ afbeelding ]
THIS IS A CATHEDRAL
is deaud..quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:13 schreef maurisioo het volgende:
Server online
Survival met die nieuwste 1.8 prerelease update.
109.72.41.16
een deel was gebouwd legit een deel was gespawnedquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:07 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Haha, legit of item gespawnt? wel nice heur
betere mapgen ivm brakke gen met 1.8 pre 1quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:09 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
een deel was gebouwd legit een deel was gespawned
EN WAROM NIEUWE MAPWE HADDEN NET ZON MOOI EILAND
maakt niet uit we mochten toch niet in jouw kerkquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:09 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
een deel was gebouwd legit een deel was gespawned
EN WAROM NIEUWE MAPWE HADDEN NET ZON MOOI EILAND
hoezo mochten jullie niet in mijn kerk?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maakt niet uit we mochten toch niet in jouw kerk
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:13 schreef RickoKun het volgende:
MESNE NIEUWE MAP VOLG MIJ MANNE!!!!
Het HOEFT niet, maar schijnt wel beter te zijn ivm betere mapgen en verdeling qua mines, etc.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:15 schreef Jump het volgende:
Ik heb geen zin meer om SMP te spelen nadat ik de voorbije pagina's gelezen heb :/
Ricko sorry dat ik het vraag maar speel jij Minecraft?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ahoy maten, daarginder over de heuvel!
Ineens heb ik helemaal geen zin meer in die release. Heel raar zeg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:20 schreef RickoKun het volgende:
Ik doe toch pas lekker mee als 1.8 volledig uit is
Heel somsquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko sorry dat ik het vraag maar speel jij Minecraft?
ja en die opmerkingen van jou toen waren genoeg om mij zoiets te laten hebben van die kerk ga ik mooi niet helpen herbouwenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hoezo mochten jullie niet in mijn kerk?
allen relko eerst niet maar nu weer wel
Gelukkig zijn de meloenen vierkant, anders zou je ze verwarren met tieten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:21 schreef dnbrainwash het volgende:
[ afbeelding ]
Groei meloenen groei!
Haha.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:45 schreef Jump het volgende:
Hmm, als je nu shift klik doet op het gecrafte item in je craftbox, dan maakt hij er zoveel mogelijk
Ik had opeens 7 wooden shovels
lol hebben jullie de kerk nu gesloopt dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja en die opmerkingen van jou toen waren genoeg om mij zoiets te laten hebben van die kerk ga ik mooi niet helpen herbouwen
Nee.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
lol hebben jullie de kerk nu gesloopt dan?
I knowquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch wel ironisch dat Pix hier het meest loopt te schreeuwen dat een nieuwe map echt niet kan.
Ghehe sorry pix..
Owja sos trouwens, dnb heeft me even opgeheldert want 1.8 kan nog wel even duren. Ik wil toch nog even paar dagen wachten ivm pr 2 dat er misschien nog major bugs worden gefixt who knows.. iig denk ik rond vrijdag ofzo nieuwe map te starten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:12 schreef SosuaCafe het volgende:
En dan met 1.9 met de nieuwe biomes.nog een keer.
Je vergeet de 1.9 pre release 1,2 en de geheime 3e release.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:12 schreef SosuaCafe het volgende:
En dan met 1.9 met de nieuwe biomes.nog een keer.
Ik vind het prima. Voor mij zit er een dagje werk in incl. Blocklag en downtime. Valt nog wel te overzien. 1.9 is weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Owja sos trouwens, dnb heeft me even opgeheldert want 1.8 kan nog wel even duren. Ik wil toch nog even paar dagen wachten ivm pr 2 dat er misschien nog major bugs worden gefixt who knows.. iig denk ik rond vrijdag ofzo nieuwe map te starten.
Een poll van 5 minuten met vaak 2/3 stemmen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:12 schreef Berend. het volgende:
Dat is niet waar, ik deed het altijd met een poll + 99% moest ja zeggen
Meeste mensen hebben nu ja gezegd, heb me daarom ook erbij neergelegd
twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 13-09-2011 om 22:40:26Q: Snow? A: Snow biomes will be back in 1.9. Added to faq http://t.co/t6NQ38H reageer retweet
In de 1.8 zal er geen sneeuw biome zitten, althans nieuw gegenereerd toch niet. Als je een oude map overzet wel denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:47 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik iets gemist dan? Is er in die pre release geen snow biomes ofzo? (ik heb zelf nog 1.7)
daar zit je dan, met je iglo en je pinguin skinquote:
/weeptwitter:
Haha, nja ik vind het alleen maar irritant. Drukte er vaak perongeluk op.quote:
dat, daarom had ik hem al naar M gezet. Missen zal ik 'm nietquote:Op woensdag 14 september 2011 09:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Haha, nja ik vind het alleen maar irritant. Drukte er vaak perongeluk op.
Ik weet dat het vervelend is als dat gaat gebeuren. Maar probeer het topic klaag vrij te houden.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:37 schreef Drebbelman het volgende:
lol, besteed ik sinds tijden weer eens wat tijd aan minecraft, wordt de map weer veranderd.
zal het ooit veranderen?
ditquote:Op woensdag 14 september 2011 09:37 schreef Drebbelman het volgende:
lol, besteed ik sinds tijden weer eens wat tijd aan minecraft, wordt de map weer veranderd.
zal het ooit veranderen?
Iedereen wist al dat er bij 1.8 een nieuwe map aan zat te komen, vanwege renders etc.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:50 schreef Drebbelman het volgende:
Het is inderdaad het klagen dat dit topic vervuilt
Nee, serieus, het zal me een worst wezen of die map verandert, zoveel had ik deze keer toch niet gebouwd, en ik heb er vertrouwen in dat zodra mensen wel waarde hechten aan hun bouwsels Drumpie die op een of andere manier zal behouden.
Dank voor deze duidelijke uitleg.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:58 schreef dnbrainwash het volgende:
Nieuwe map komt met offi release 1.8 als bukkit etc ook geupdate zijn.
En dreb, het is niet voor de lol maar om er voor te zorgen dat we niet in een vertiefte map zitten maar een goed gebalanceerde ivm fixes die jeb heeft gemaakt.
Zoiezo komt er ook een nieuwe map met 1.9 doordat notch hele biome code opnieuw heeft geschreven. Maargoed dat zien we dan wel weer.
Het klinkt mischien stom en het is ook al 1000x gezegd, maar het is wel een beta.
Ik hoop het, scheelt ook weer gekloot met bukkit en alle plugins die geupdate moeten worden.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:09 schreef JaimyLee het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niet dat er een echte 1.9 komt. Ik denk dat de full release er dan al is en dat het 1.0 word.
zo'n borderplugin toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Of je moet afspreken dat je niet "te" ver afdwaald in de map. En dan een gedeelte in de map copy paste.
twitter:notch twitterde op woensdag 14-09-2011 om 11:50:05We just uploaded Minecraft 1.8, but minecraft.net isn't up right now because of web ops stuff. reageer retweet
tevens, 1.8 !quote:Database Maintenance
Login will probably not work between 9:00 - 11:00 UTC Wednesday.
/@mollstam
cheaten? met de fog?quote:Op woensdag 14 september 2011 09:03 schreef Mender het volgende:
idd. De F key is alleen maar handig als je wil cheaten. Dus ben blij dat die er uit gaat
Ja je kan bv mob spawners zien als je snel achter elkaar op F drukt.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
cheaten? met de fog?
anywat: cheaten is ook het zien van mobs met F3, en daar hoorde ik hier ook mensen over...
Ik zie geen mobs meer met f3 hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:16 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja je kan bv mob spawners zien als je snel achter elkaar op F drukt.
En F3 zal er bij de final versie wel uit worden gehaald denk ik.
een versimpelde versie van F3 zou ik prettig vinden i.v.m. coordinatenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:16 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja je kan bv mob spawners zien als je snel achter elkaar op F drukt.
En F3 zal er bij de final versie wel uit worden gehaald denk ik.
dat heeftie al gedaan:quote:Op woensdag 14 september 2011 12:19 schreef AwesomeSauce het volgende:
Notch is 1.8 aan het uploaden zie ik net op twitter.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:07 schreef Jump het volgende:
twitter:notch twitterde op woensdag 14-09-2011 om 11:50:05We just uploaded Minecraft 1.8, but minecraft.net isn't up right now because of web ops stuff. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |