Ineens heb ik helemaal geen zin meer in die release. Heel raar zeg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:20 schreef RickoKun het volgende:
Ik doe toch pas lekker mee als 1.8 volledig uit is
Heel somsquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko sorry dat ik het vraag maar speel jij Minecraft?
ja en die opmerkingen van jou toen waren genoeg om mij zoiets te laten hebben van die kerk ga ik mooi niet helpen herbouwenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hoezo mochten jullie niet in mijn kerk?
allen relko eerst niet maar nu weer wel
Gelukkig zijn de meloenen vierkant, anders zou je ze verwarren met tieten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:21 schreef dnbrainwash het volgende:
[ afbeelding ]
Groei meloenen groei!
Haha.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:45 schreef Jump het volgende:
Hmm, als je nu shift klik doet op het gecrafte item in je craftbox, dan maakt hij er zoveel mogelijk
Ik had opeens 7 wooden shovels
lol hebben jullie de kerk nu gesloopt dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja en die opmerkingen van jou toen waren genoeg om mij zoiets te laten hebben van die kerk ga ik mooi niet helpen herbouwen
Nee.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
lol hebben jullie de kerk nu gesloopt dan?
I knowquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch wel ironisch dat Pix hier het meest loopt te schreeuwen dat een nieuwe map echt niet kan.
Ghehe sorry pix..
Owja sos trouwens, dnb heeft me even opgeheldert want 1.8 kan nog wel even duren. Ik wil toch nog even paar dagen wachten ivm pr 2 dat er misschien nog major bugs worden gefixt who knows.. iig denk ik rond vrijdag ofzo nieuwe map te starten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:12 schreef SosuaCafe het volgende:
En dan met 1.9 met de nieuwe biomes.nog een keer.
Je vergeet de 1.9 pre release 1,2 en de geheime 3e release.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:12 schreef SosuaCafe het volgende:
En dan met 1.9 met de nieuwe biomes.nog een keer.
Ik vind het prima. Voor mij zit er een dagje werk in incl. Blocklag en downtime. Valt nog wel te overzien. 1.9 is weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Owja sos trouwens, dnb heeft me even opgeheldert want 1.8 kan nog wel even duren. Ik wil toch nog even paar dagen wachten ivm pr 2 dat er misschien nog major bugs worden gefixt who knows.. iig denk ik rond vrijdag ofzo nieuwe map te starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |