Omdat jij het bentquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Leugens? Waarom zou het verdwijnen
lolquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kinders, doe eens normaal tegen elkaar. Ik hoef toch geen bans aan te gaan vragen he?
dit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
lol
Anyhow:
Nieuwe map: Oké maar ik ga er niks bouwen. Ik bouw shit zodat het blijft staan niet zodat het na een dag gedelete kan worden..
Hypocriet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:23 schreef Berend. het volgende:
Dames en heren, er komt dus een nieuwe map! Leuk man![]()
![]()
DNB, mijn nigga, hoe zit het met 1.8 als ie uit is gekomen, kan men dan gewoon verder met de SP wereld?quote:
Dat was de reden waarom ik vrij snel met Berend's server klaar was, hoe de map nu in elkaar steekt kwa mine shafts en shit is gewoon fucking leip.quote:
Jup, alleen nieuwe stuff komt alleen op plekken die je opnieuw renderd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:39 schreef dnbrainwash het volgende:
Je kan toch altijd verder met je sp wereld?
Als niet iedereen zo loopt te schreeuwen en leest wat ik zeg hoeft het ook helemaal niet, zoals ik zij hebben we het er gister met een paar man over gehad online en het is gewoon beter kwa map. Als de meerderheid het niet wilt so be it toch? Ik speel gewoon liever op een gebalanceerde map.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat was de reden waarom ik vrij snel met Berend's server klaar was, hoe de map nu in elkaar steekt kwa mine shafts en shit is gewoon fucking leip.
Kunnen we beter een jaartje de server offline gooien totdat alles beter gebalanceerd is enzo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:40 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als niet iedereen zo loopt te schreeuwen en leest wat ik zeg hoeft het ook helemaal niet, zoals ik zij hebben we het er gister met een paar man over gehad online en het is gewoon beter kwa map. Als de meerderheid het niet wilt so be it toch? Ik speel gewoon liever op een gebalanceerde map.
NEEquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik denk als je iedereen een "starter" kit geeft, met wat tools en wat basismats dat de rest wel overstag gaat.
Het gaat over een tijd van nog geen week atm, aanstellers.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kunnen we beter een jaartje de server offline gooien totdat alles beter gebalanceerd is enzo.
Nee man, even serieus: Ik heb een gebouw gemaakt, als jullie de met mcedit er vast voor mij inzetten (In de nieuwe map) ben ik v/d partij!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:45 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Het gaat over een tijd van nog geen week atm, aanstellers.
Anders lees je wat ik zeg verder.
Ben de enige die dit een goed idee vind?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik denk als je iedereen een "starter" kit geeft, met wat tools en wat basismats dat de rest wel overstag gaat.
Bedankt! Wat lief van je Maurisioo.quote:
quote:
Dat lijkt me vrij zinloos, gezien hij zo weer verandering kan aanbrengen en we weer een nieuwe map nodig hebbenquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:50 schreef SosuaCafe het volgende:
dan kunnen we nog vanavond wat "leuks" doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |