quote:
6 uur denk ik?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:39 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Awesome.
Nieuwe map zal komen zodra drumpie er ook is, kunnen we een mooie seed uitzoeken enzo.
Dus reken er maar op dat er veel plugins kapot zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:36 schreef SosuaCafe het volgende:
@craftbukkit This update will NOT break your plugins, unless they're designed in a way that forces them to break every update.
Inderdaad, als we een seed gaan "uitzoeken" krijgen we altijd weer van die onbebouwbare kloteseeds als het aan jullie ligtquote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef dnbrainwash het volgende:
Mischien maar geen seed uitzoeken en lekker paar keer een wereld generaten, is ook wel tof IMO.
agree'dquote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef dnbrainwash het volgende:
Mischien maar geen seed uitzoeken en lekker paar keer een wereld generaten, is ook wel tof IMO.
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef dnbrainwash het volgende:
quote:
Klik op F13quote:Op woensdag 14 september 2011 15:09 schreef Mordecai het volgende:
What the hell... mijn server staat op peaceful en ik hoor het geluid van spinnen in een mineshaft die deels in de lucht boven lava, hangt?
Druk een paar keer alt+F4 op.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:12 schreef Berend. het volgende:
[..]
Klik op F13
Is nog een kleine bug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |