quote:
6 uur denk ik?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:39 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Awesome.
Nieuwe map zal komen zodra drumpie er ook is, kunnen we een mooie seed uitzoeken enzo.
Dus reken er maar op dat er veel plugins kapot zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:36 schreef SosuaCafe het volgende:
@craftbukkit This update will NOT break your plugins, unless they're designed in a way that forces them to break every update.
Inderdaad, als we een seed gaan "uitzoeken" krijgen we altijd weer van die onbebouwbare kloteseeds als het aan jullie ligtquote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef dnbrainwash het volgende:
Mischien maar geen seed uitzoeken en lekker paar keer een wereld generaten, is ook wel tof IMO.
agree'dquote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef dnbrainwash het volgende:
Mischien maar geen seed uitzoeken en lekker paar keer een wereld generaten, is ook wel tof IMO.
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef dnbrainwash het volgende:
quote:
Klik op F13quote:Op woensdag 14 september 2011 15:09 schreef Mordecai het volgende:
What the hell... mijn server staat op peaceful en ik hoor het geluid van spinnen in een mineshaft die deels in de lucht boven lava, hangt?
Druk een paar keer alt+F4 op.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:12 schreef Berend. het volgende:
[..]
Klik op F13
Is nog een kleine bug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo fail? SLOTquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ben daarstraks tijdens een saaie les waarvan ik al de inhoud kende bezig geweest met het opsporen van die magische variabele die de hoogte limiet veranderd.
Het resultaat: nog helemaal niks
twitter:Craftbukkit twitterde op woensdag 14-09-2011 om 15:47:26For the curious, you CANNOT change the height of any server worlds without crashing the clients. Sorry
reageer retweet
faalquote:Op woensdag 14 september 2011 16:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/Cra(...)2123965468672[tweet="113972123965468672","233614469","Craftbukkit","http://a1.twimg.com/profile_images/1205959797/bukkit_normal.png","Wed Sep 14 13:47:26 +0000 2011"]For the curious, you CANNOT change the height of any server worlds without crashing the clients. Sorry[/tweet]
Dit neemt trouwens wel niet weg dat het met mods WEL kan.
ik stuur je nu 2 andere die ik ook wel zou willenquote:
waar slaat dat nou weer op?! -.-quote:Op woensdag 14 september 2011 16:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden na dat gekanker over griefers.
Bobbernaut kap eens met dat gespam gek.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op?! -.-
Dan maken we een eigen forumpje waar we trollers/spammers eruit kunnen gooien.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:24 schreef Maanvis het volgende:
als jullie zo doorgaan dan doet een modje een slot op deze reeks, ik waarschuw maar ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:24 schreef Maanvis het volgende:
als jullie zo doorgaan dan doet een modje een slot op deze reeks, ik waarschuw maar ff
wat doe ik?? welk gespam?!quote:Op woensdag 14 september 2011 16:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Bobbernaut kap eens met dat gespam gek.
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:26 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dan maken we een eigen forumpje waar we trollers/spammers eruit kunnen gooien.
je kunt ook gewoon kappen met dat geouwehoer en lapohuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |