pffrt. Heb je johan niet net gehoord? Gewoon een mengsel van laatste kans voetballers + goede talentenquote:Op maandag 12 september 2011 21:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
na 4 wedstrijdenals ze bij de winterstop er nog staan dan mag het wel ja.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand hier nog de volledige foto van?
Was expresquote:Op maandag 12 september 2011 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zei het nog zo....?!
Het lijkt wel alsof je me niet serieus neemt?!
Gewoon neukenquote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, vies wijf bah.
Eriksen boven Mertens vorige rondequote:Op maandag 12 september 2011 21:12 schreef Paul-89 het volgende:
Zijn wel ultieme josti's die dit steeds samenstellen.
Gozer heeft de hele wedstrijd geen ene fuck te doen gehad, kopt een bal erin en wordt speler van de week.quote:Op maandag 12 september 2011 21:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ey niet fucken met hem he.. weet je hoe baas die kan koppen
Trollquote:Op maandag 12 september 2011 21:13 schreef msnk het volgende:
TopshowZoals gewoonlijk
Ik lach alle sukkels uit die Wie is de Mol zijn gaan kijken![]()
![]()
twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 12-09-2011 om 21:12:37Johan derksen in topvorm #vi machtig verhaal over zijn tattoo geweldige keerrrllll die man reageer retweet
quote:Op maandag 12 september 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 12-09-2011 om 21:12:37Johan derksen in topvorm #vi machtig verhaal over zijn tattoo geweldige keerrrllll die man reageer retweet
Wie is de mol?quote:Op maandag 12 september 2011 21:13 schreef msnk het volgende:
TopshowZoals gewoonlijk
Ik lach alle sukkels uit die Wie is de Mol zijn gaan kijken![]()
![]()
Gert solliciteert naar een plekje aan de tafel van VIquote:Op maandag 12 september 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Gertje is een heldquote:Op maandag 12 september 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit.quote:Op maandag 12 september 2011 21:14 schreef Jmsls het volgende:
Vermeegen: ''Ja lekker man blabla''
Overmars in gedachten: Wanneer is dit afgelopen?
Wie haat hier op Harry?quote:Op maandag 12 september 2011 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Mensen die haten op Gert en Harry
Mentally challenged much?quote:
Wat ben je nou allemaal slap aan het lullen vent.quote:Op maandag 12 september 2011 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké, of Johan is de Mol, of Johnny is de Mol.
Dan ga ik toch voor Johnny.
En waar is de Mol?
Ehm, ik denk de VS, en specifieker Texas.
Win ik nu?
Harryquote:Op maandag 12 september 2011 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
in bepaalde reacties mis ik respect voor Harry...
Dat ziet er beter uitquote:Op maandag 12 september 2011 21:17 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Harry![]()
Kale baas die optrekt met voetballers
Dus jij denkt dat Johan de Mol is?quote:Op maandag 12 september 2011 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat ben je nou allemaal slap aan het lullen vent.
Kan Hans Kraaij SR niet eens komen?quote:Op maandag 12 september 2011 21:18 schreef Caland het volgende:
Ik vind het gewoon jammer dat alle TV-helden van weleer ziek zijn of doodgaan. En dat zo'n Vermeegen nog steeds programma's kan blijven maken.
Premquote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef Jmsls het volgende:
Poll: Wie zie jij van deze bazen het liefst als gast bij VI?
• Raoul Heertje
• Prem
• Ali B
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Koert als vaste manquote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef Jmsls het volgende:
• Raoul Heertje
• Prem
• Ali B
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Prem aan kopquote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef Jmsls het volgende:
• Raoul Heertje
• Prem
• Ali B
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Jeuuuuuuuuuujquote:Op maandag 12 september 2011 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan naar Spuiten en Slikken!!!!!!!![]()
![]()
Nu wat leuke momentjes maar eerste uur was zooo saaiquote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Op zich geen hele slechte show.
Precies iddquote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Als Pastoor die George niet gewisseld had dan had Johan gezegd: 'Als Pastoor ballen had, dan had hij George gewisseld'
Het werd net al gespoilerd tijdens de preview. Dan moet die hele show nog beginnen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop niet dat de Mol-kijkers hier straks alles gaan spoilen over het wat en waar van Johan's tatoe, dat wil ik zelf ervaren.
Indrukwekkend slechte pollquote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef Jmsls het volgende:
• Raoul Heertje
• Prem
• Ali B
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Datquote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Als Pastoor die George niet gewisseld had dan had Johan gezegd: 'Als Pastoor ballen had, dan had hij George gewisseld'
quote:Op maandag 12 september 2011 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan naar Spuiten en Slikken!!!!!!!![]()
![]()
Ja precies.quote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Het moet wel gekker worden:quote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef BWolf het volgende:
serieus johan bij s&s. Moet niet gekker worden
De enige programma's die hij nog niet gehad heeft zijn Zomergasten en Neuken doe je zoquote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef BWolf het volgende:
serieus johan bij s&s. Moet niet gekker worden
En de max geheugentrainer...quote:Op maandag 12 september 2011 21:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De enige programma's die hij nog niet gehad heeft zijn Zomergasten en Neuken doe je zo
Lekker laten staanquote:Op maandag 12 september 2011 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan, Ga met een smeekbede Frank overhalen voor de TV.
Je zit op fok hè....quote:Op maandag 12 september 2011 21:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop niet dat de Mol-kijkers hier straks alles gaan spoilen over het wat en waar van Johan's tatoe, dat wil ik zelf ervaren.
Daar zijn we het allang over eens.quote:Op maandag 12 september 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rutten en Marcelo ook laten staan. Word je toch nooit kampioen!
Voor 1,8 miljoen mogen ze mij ook kapot maken 3 jaar langquote:Op maandag 12 september 2011 21:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Echt mooi dat Ajax die Hamdaoui gewoon helemaal kapot maakt.
maar nu naar SBS6
Hoe ziet het eruit? Spoilerquote:Op maandag 12 september 2011 21:31 schreef Doublepain het volgende:
tattoo gezien, ik zeg niks maar toch
Ja dat bedacht ik me ook toen ik op 'invoeren' drukte. Maar dan nog, gewoon geen speeltijd gunnen die gast. Daar doe je het uitendelijk toch voor als voetballer zijndequote:Op maandag 12 september 2011 21:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Voor 1,8 miljoen mogen ze mij ook kapot maken 3 jaar langbij het tweede trainen, auw auw
quote:Op maandag 12 september 2011 21:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
de mol kijkers..open een eigen topic ofzo
oh you!quote:Op maandag 12 september 2011 21:34 schreef DrDentz het volgende:
Shit nu weet ik dat hij op een paard gaat, weg verrassing.
Check hem in het gras chillenquote:Op maandag 12 september 2011 21:34 schreef DrDentz het volgende:
Shit nu weet ik dat hij op een paard gaat, weg verrassing.
NU HIERHEEN!!! HIER IS IEDEREENquote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef Jmsls het volgende:
Wanneer is Waar Is De Mol met Johan Derksen nou ?
Ziet er slecht uit die Johanquote:
Echte oude zwervende Vietnam veteraan.quote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef Smoofie het volgende:
Johan ziet er slecht uit bij de mol.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef Smoofie het volgende:
Johan ziet er slecht uit bij de mol.
quote:
quote:De verwachting is dat René van der Gijp over een aantal weken terugkeert op televisie. Met zijn gezondheid gaat het stap voor stap vooruit. Dat heeft zijn management laten weten.
Begin september werd bekend dat een oververmoeide Van der Gijp zijn werkzaamheden voor Voetbal International en Radio 538 voorlopig zou stopzetten.
Inmiddels is de vaste analist bij VI aan de beterende hand. De verwachting is dat Van der Gijp eind september, begin oktober weer aanschuift.
'Op dit moment is Van der Gijp vooral veel aan het sporten en houdt hij zijn conditie op peil. Over veertien dagen zou hij weer aan deze tafel kunnen zitten', aldus VI-hoofdredacteur Johan Derksen in de maandagavonduitzending van Voetbal International op RTL7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |