Koop dan goedkope sinas ipv Fanta.quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
19Maar het bier is op en een frietpan heb ik niet op mijn studentenkamer. Maar jouw combi is wel beter heurr
Ik ook trouwens, van de AH haha. Studentje hequote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Koop dan goedkope sinas ipv Fanta.
(heb ik)
Ik ook.quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ook trouwens, van de AH haha. Studentje he
Pik me ook niet de LaPo afquote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef Eenskijken het volgende:
Niemand die wat zegt over de TT? niemand anders t opgevallen?
Iedereen was naar FOK! aan het staren. Waaronder ik. Pics van dat meisje?quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef Eenskijken het volgende:
Stuur een emailquote:Op maandag 12 september 2011 20:32 schreef Caland het volgende:
Kan iemand tegen Babs zeggen dat ze haar bek moet houden?
Nee hoorquote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze heeft een contract bij RTL7
quote:René van der Gijp over 14 dagen (maandag 26 september) weer terug bij Voetbal International, zo heeft hij Johan Derksen laten weten.
quote:Op maandag 12 september 2011 20:36 schreef gniffie het volgende:
Hai Berden houd je bek dicht aub en laat Nol Hendriks bij VVV regeren
Calandquote:Op maandag 12 september 2011 20:37 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand deze mailen naar VI
Geen shop?quote:Op maandag 12 september 2011 20:37 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand deze mailen naar VI
Nee.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Barbera![]()
De held van het weekend was eerder
Siemof Guidetti
Ik had heul geen lapo? edit: de lapo is niet meer meteen de nieuwe OP'er he.quote:
Ze is echt aan het puberen met haar anti-Ajax gelul en rechtse gestem.quote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef Adames het volgende:
Barbara negatief over Ajax, niet te geloven
Jij probeert een Brabants accent te imiteren?quote:Op maandag 12 september 2011 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.
Materiaalman: Hoe heet d'n neger ook alweer es? Ge witte wel, die uit Rotterdam
Rutten: Ssjsjsjgjgjgjeorsjsjsjjjino Wijnaldem.
Materiaal: Zet'n ik dat op het shirt. Houdoe hé!
quote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan moet je ook niet een topic openen terwijl ik het mag doen
quote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze is echt aan het puberen met haar anti-Ajax gelul en rechtse gestem.
quote:Op maandag 12 september 2011 20:44 schreef Jmsls het volgende:
Derksen moet effe Barbara Kuttekop uitschelden.
wie?quote:Op maandag 12 september 2011 20:45 schreef franklop het volgende:
Iwan zit er nog joh, had ik niet door
Nee.quote:Op maandag 12 september 2011 20:45 schreef DrDentz het volgende:
Het is gewoon de Oekraďne, de 'Eu' en de EK.
Hij is het broertje van Breivik. Broertje van Breiiivik.quote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het orakel van de plaatselijke sportkantine
Kappen met trollen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:48 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Onzeker? Hij is gewoon te groot voor dit programma.
En Isaksson weer in de goalquote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Caland het volgende:
Als Rutten echt humor heeft zet hij Matavz zondag weer op de bank.
geen zorgen , ze hebben de gemeente nogquote:Op maandag 12 september 2011 20:49 schreef Cara het volgende:
Een nieuw verdedigings-systeem
Koop dan gewoon 2 goede verdedigers ipv 6 aanvallers
O, was jij dat.quote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef Boudibou het volgende:
Blijft een heerlijke goal van Yoshida.
Ook weer zo wat...dacht dat het al gespeeld was, schakel ik na 10 min in de tweede helft in, staat het 3-2. Dacht dat ik blind begon te worden.
Hey kijk, een trolletje wordt wakkerquote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
geen zorgen , ze hebben de gemeente nog
Ach...hij zal zo onzichtbaar zijn dat iedereen dat haast zou denken.quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Caland het volgende:
Als Rutten echt humor heeft zet hij Matavz zondag weer op de bank.
Ik ben benieuwd hoeveel lunchgeld ze van Johan krijgen per dag.quote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef DrDentz het volgende:
Johan is wel een piepel manager hij laat zijn VI mannetjes shinen in dit programma
Mijn ideaalquote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Geo3kant het volgende:
PSV Bash![]()
Oh shit, dat is mijn cluppie
Jawel, je bent aan het uitlokken en baggeren. Stop ermee.quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Waarom altijd trollen? Ik troll niet eens.
Leuk dat jij dat denkt maar dat is niet zo.quote:Op maandag 12 september 2011 20:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel, je bent aan het uitlokken en baggeren. Stop ermee.
Ban hem, hij zegt dat er geen dagelijkse talkshow moet komen, dat is vloeken in de kerk.quote:Op maandag 12 september 2011 20:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel, je bent aan het uitlokken en baggeren. Stop ermee.
Johan word minder scherp/kritisch en dan komen er meer mensen als Barbara ..quote:Op maandag 12 september 2011 20:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ban hem, hij zegt dat er geen dagelijkse talkshow moet komen, dat is vloeken in de kerk.
Dagelijkse talkshow=overkillquote:Op maandag 12 september 2011 20:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ban hem, hij zegt dat er geen dagelijkse talkshow moet komen, dat is vloeken in de kerk.
Tsja.. Doe gewoon gezellig mee en anders moet ik er melding van maken.quote:Op maandag 12 september 2011 20:53 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Leuk dat jij dat denkt maar dat is niet zo.
Ik hoop dat dit de week van de waarheid is voor Rutten. Als wij twee keer op ons gezicht gaan dan is het hopelijk einde Rutten.quote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef Geo3kant het volgende:
Ik roep het pas ander half jaar dat Rutten een flapdrol iswaarom waarom... waarom psv hebben jullie vertrouwen in hem.
Maak maar een melding dat ik het niet eens ben met Barbara Barends in dit programmaquote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja.. Doe gewoon gezellig mee en anders moet ik er melding van maken.
nog 42 miljoen overquote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is er nog geld om een nieuwe coach te kopen?
Dan bellen we de gemeente welquote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dus je hoopt dat PSV twee keer verliest? Echte supporter ben jij manquote:Op maandag 12 september 2011 20:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit de week van de waarheid is voor Rutten. Als wij twee keer op ons gezicht gaan dan is het hopelijk einde Rutten.
Het gaat dan ook niet alleen over voetbal. Johan gaat dan ook z'n mening over de crisis in Griekenland geven...quote:
Dat zeg ik toch helemaal niet. Koekwausquote:Op maandag 12 september 2011 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je hoopt dat PSV twee keer verliest? Echte supporter ben jij man
Gewoon Cocu...quote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als je tussen de regels door leest wel.quote:Op maandag 12 september 2011 20:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet. Koekwaus
quote:
Zoals Frank de Boer idd?quote:Op maandag 12 september 2011 20:56 schreef gniffie het volgende:
[..], die heeft al zoveel bewezen als coach_O_
Of juist niet hčquote:
dat had de boer al wel toch?!quote:Op maandag 12 september 2011 20:56 schreef gniffie het volgende:
[..], die heeft al zoveel bewezen als coach_O_
Mijn afkeer jegens Rutten is ook weer niet zo groot dat ik hoop dat we zowel Europees als tegen de rivaal verliezen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je tussen de regels door leest wel.
4 jaar in de jeugd gecoacht met zeer verdienstelijke resultatenquote:
dat dacht ik ookquote:Op maandag 12 september 2011 20:57 schreef Geo3kant het volgende:
De sjaak.
Is dat amsterdams? Roepen wij ook altijd in de brabant heur.
Tot Eindhoven Gemeente leeggeperst is en PSV en Eindhoven gezamenlijk failliet gaanquote:Op maandag 12 september 2011 20:57 schreef Doublepain het volgende:
in de winterstop kopen kopen kopen!!
Rotterdam meldt.quote:Op maandag 12 september 2011 20:57 schreef ZuidGrens het volgende:
'De sjaak' zeggen we in Eindhoven ook.
creditcard van de gemeente in de aanslag en gaan met de banaanquote:Op maandag 12 september 2011 20:57 schreef Doublepain het volgende:
in de winterstop kopen kopen kopen!!
Hihahohooo.. je wil de nieuwe voice-over zijn?quote:Op maandag 12 september 2011 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot Eindhoven Gemeente leeggeperst is en PSV en Eindhoven gezamenlijk failliet gaan
Cocu is ook al 3 jaar assistent van NL/PSV...quote:Op maandag 12 september 2011 20:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
4 jaar in de jeugd gecoacht met zeer verdienstelijke resultaten
Lijkt me wat te tam.quote:Op maandag 12 september 2011 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Cocu is ook al 3 jaar assistent van NL/PSV...
+ Dat hij een baas is
looms had rood moeten hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 20:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een gezeur over de scheidsrechters
Lijkt wel Studio Voetbalquote:Op maandag 12 september 2011 20:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een gezeur over de scheidsrechters
En de handsbal van VVVquote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Cara het volgende:
Zouden ze ook nog die faal van v. Hulten bij Feyenoord laten zien?
Gelukkig is dat moment niet beslissend geweest.quote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Cara het volgende:
Zouden ze ook nog die faal van v. Hulten bij Feyenoord laten zien?
quote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Doublepain het volgende:
die vidic is best goed, hopelijk gaat brands binnenkort een reis boeken naar manchester
assist en hoofdcoach is wel een wereld van verschil. Maar De Boer was ook maar interim trainer toen die begon en door dit gigantische project van PSV kan je geen groentje voor de groep schuivenquote:Op maandag 12 september 2011 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Cocu is ook al 3 jaar assistent van NL/PSV...
+ Dat hij een baas is
Nee.Punching with Jan Boskampquote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Jmsls het volgende:
Ze moeten even Prem of Ali B uitnodigen voor wat pit.
Eensquote:
Ook een optiequote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.Punching with Jan Boskamp
een karakter in jaren uitdrukkenquote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3 jaar is idd tam vergeleken met 4...
iddquote:Op maandag 12 september 2011 21:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
een karakter in jaren uitdrukken
Haha, same here.quote:Op maandag 12 september 2011 21:01 schreef Jmsls het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik straks naar SBS ga zappen terwijl ik VI kijk![]()
Ja, bij die campingzender moet je tijdens de reclame naar het toiletgebouw lopen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:01 schreef Jmsls het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik straks naar SBS ga zappen terwijl ik VI kijk![]()
Lekker toch zo serieus, alleen jammer van al die mogolen aan tafelquote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef Geo3kant het volgende:
Het balans is weg, van luidruchtige/grappige en het serieuze zakelijke..
Gijpie
Homofoob?quote:Op maandag 12 september 2011 21:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
Lekker toch zo serieus, alleen jammer van al die mogolen aan tafel
PSV bash is toch standaard routine? Ook al wint PSV 0-5 krijg je weer een anekdote over Toivonen en een elleboog...quote:Op maandag 12 september 2011 21:03 schreef Eenskijken het volgende:
PSV bash en AZ verheerlijkingNice!
Dit. Maar het interesseert me niets. Gijpie is wel altijd begaan met PSVquote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV bash is toch standaard routine? Ook al wint PSV 0-5 krijg je weer een anekdote over Toivonen en een elleboog...
tongquote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef tong80 het volgende:
Waarom is Hans Boskamp niet de vaste vervanger geworden.
Nu is het 't zelfde als Studio Voetbal
Kun je zien hoe belangrijk Ren'is.
Jeej.quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef Jmsls het volgende:
Waarom behandelen ze RKC niet eens echt goed, is toch prachtig dat die het zo goed doen? Of dat Feyenoord hoog staat en wat nu de prognoses zijn voor het rest van het seizoen?
Wel zonder alle goalgetters van vorig seizoen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:06 schreef tochweerhenk het volgende:
RKC heeft ook gewoon een leuk team.
Hehe.quote:Op maandag 12 september 2011 21:06 schreef Cara het volgende:
Dat ja geknik van Barend de hele tijd met zo'n zelfvoldane glimlach
Lekker volspuitenquote:Op maandag 12 september 2011 21:06 schreef Cara het volgende:
Dit. Irritant wijf.quote:Op maandag 12 september 2011 21:06 schreef Cara het volgende:
na 4 wedstrijdenquote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef Jmsls het volgende:
Waarom behandelen ze RKC niet eens echt goed, is toch prachtig dat die het zo goed doen? Of dat Feyenoord hoog staat en wat nu de prognoses zijn voor het rest van het seizoen?
Misschien even bij die wonderdokter van Robben langs?quote:Op maandag 12 september 2011 21:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Jammer dat Gijpie geblesseerd is.
Dat heeft ie al 's gedaan...quote:Op maandag 12 september 2011 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien even bij die wonderdokter van Robben langs?
Hoezo? Het is beter als het spel van vorig seizoen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
na 4 wedstrijdenals ze bij de winterstop er nog staan dan mag het wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |