Volgens mij is het een maandblad. Maar 3 maanden zo ook kunnenquote:Op zondag 11 september 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja eigenlijk best wel.... een stel mooie gedichten, wat mooie verhalen en een puzzel die ik eigenlijk nog best moeilijk vind't is alleen jammer dat het blijkbaar maar eens in de 3 maanden uit komt
of zou ik het verkeerd begrepen hebben?
oh, daar staan vast wel contactadvertenties inquote:Op zondag 11 september 2011 21:05 schreef -Engel- het volgende:
BUM krant... tsja zo noem ik het maar het is gewoon de straatnieuws / daklozenkrant what ever... maar dan wel die van Utrecht (geloof ik)
quote:Op zondag 11 september 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
Wie is er zo wanhopig?(referent aan de TT).
Nopequote:Op zondag 11 september 2011 21:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, daar staan vast wel contactadvertenties in
Was hij zo leuk dan?quote:Op zondag 11 september 2011 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]in die krant zat er geen.... ik vraag me trouwens af of het handig is om met een dakloze een relatie aan te gaan.... ik weet het niet.... deze verkoper was anders echt wel goed bezig.... hij was verzorgd, had een open houding, was positief en behulpzaam en hij verkocht me niet zomaar de franse editie
Jij overweegt te daten met een dakloze?quote:Op zondag 11 september 2011 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]in die krant zat er geen.... ik vraag me trouwens af of het handig is om met een dakloze een relatie aan te gaan.... ik weet het niet.... deze verkoper was anders echt wel goed bezig.... hij was verzorgd, had een open houding, was positief en behulpzaam en hij verkocht me niet zomaar de franse editie
Nee, het is voor daklozen om ze een (nieuwe) start te laten makenquote:Op zondag 11 september 2011 21:09 schreef Rupsebeest het volgende:
Maar je hoeft toch niet altijd dakloos te zijn, of wel.. misschien is hij gewoon vrijwilliger daarvoor?
Als jij een oude egyptenaar was hadden er nooit mummies bestaan...je rukt alles uit zijn verbandquote:Op zondag 11 september 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij overweegt te daten met een dakloze?
Niet op die manier, maar hij was heel aardig en deed me een beetje aan mijn ene bro denken die altijd heel enthousiast is als het om zijn hobby ofzo gaat.quote:
Ik kom net binnen vallen, het was een vraag, geen opmerkingquote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als jij een oude egyptenaar was hadden er nooit mummies bestaan...je rukt alles uit zijn verband
Just checkingquote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet op die manier, maar hij was heel aardig en deed me een beetje aan mijn ene bro denken die altijd heel enthousiast is als het om zijn hobby ofzo gaat.
Neequote:Op zondag 11 september 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij overweegt te daten met een dakloze?
Hm oke, hier zijn het altijd van die lelijke vrouwen die de hele dag goeiemorgen en goeiemiddag zeggenquote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, het is voor daklozen om ze een (nieuwe) start te laten maken
Daarbij ... ik zie je nog niet in verband rondlopenquote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom net binnen vallen, het was een vraag, geen opmerking
Met van die irritante kinderenquote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hm oke, hier zijn het altijd van die lelijke vrouwen die de hele dag goeiemorgen en goeiemiddag zeggen
hehehe... ja die kan je treffen jaquote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hm oke, hier zijn het altijd van die lelijke vrouwen die de hele dag goeiemorgen en goeiemiddag zeggen
Hier bij de supermarkt dus wel. Alle kinderen zijn sowieso irritant dusquote:Op zondag 11 september 2011 21:18 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Die zie ik er gelukkig nooit bij
Ja, eigenlijk niet genoeg merk ik nu. En we wijn was ook al opquote:
Ik heb medelijden met jequote:Op zondag 11 september 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk niet genoeg merk ik nu. En we wijn was ook al op
tsja... dan nog ff wat anders halen/maken?quote:Op zondag 11 september 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk niet genoeg merk ik nu. En we wijn was ook al op
En hoe komt dat?quote:Op zondag 11 september 2011 21:26 schreef ArTiC het volgende:
ik heb alleen nog bubbeltjeswijn
er gaat de laatste tijd wel erg veel drank doorheen hier
ik heb teveel redenen om te drinken denk ikquote:
Noem die eens op danquote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb teveel redenen om te drinken denk ik
snap ikquote:Op zondag 11 september 2011 21:26 schreef ArTiC het volgende:
ik heb alleen nog bubbeltjeswijn
er gaat de laatste tijd wel erg veel drank doorheen hier
omdat er een baby geboren is, omdat ik goeie zin heb, omdat er iemand jarig is, omdat het lekker weer is, omdat ik toch vakantie heb, omdat tijnbrein een post zonder spellingsfouten maakte enz enzquote:
Proostquote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat er een baby geboren is, omdat ik goeie zin heb, omdat er iemand jarig is, omdat het lekker weer is, omdat ik toch vakantie heb, omdat tijnbrein een post zonder spellingsfouten maakte enz enz
Veel wel, maar niet allemaalquote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier bij de supermarkt dus wel. Alle kinderen zijn sowieso irritant dus
Welke niet dan?quote:
vanmiddag niet gedronken ondanks feestje...te druk met DJ spelenquote:
Ook lekkerquote:Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vanmiddag niet gedronken ondanks feestje...te druk met DJ spelen
nu dus pure cola
* Spezza19 pakt telefoon, zet scream masker op en belt L-Equote:
Helaas zijn die zeldzaamquote:
haha ik geloof op je (insert de kleur van je ogen)quote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
de kindjes die een goede opvoeding gehad hebben, ik was vroeger echt een lief kind hoor
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
de kindjes die een goede opvoeding gehad hebben, ik was vroeger echt een lief kind hoor
Nouhou.quote:Op zondag 11 september 2011 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[me=Spezza19]pakt telefoon, zet scream masker op en belt L-E
[/me]
Dat valt mee. Ze vallen je gewoon niet op, omdat ze niet krijsend tegen je schenen aan schoppen als je in de supermarkt loopt.quote:
"Do you like scary movies?"quote:Op zondag 11 september 2011 21:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Nouhou.
Ik vind het wel een tikje spannend ja. Niet dat ik iets heb aan zo'n Peuter als een gek mijn huis binnen dringt, maar het is meer het idee.
op mn groen?quote:Op zondag 11 september 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha ik geloof op je (insert de kleur van je ogen)
Dat zal het zijnquote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat valt mee. Ze vallen je gewoon niet op, omdat ze niet krijsend tegen je schenen aan schoppen als je in de supermarkt loopt.
Ja je groenen ogenquote:
Het was echt dramatisch op de weg. Linksrijders overal waar je keek (en dan MIJ raar aankijken als ik er rechts langsgaquote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
Waarom kunnen Nederlanders niet meer autorijden zodra er wat regen valt?
Droog.... komt er een buitje.... hup meteen allemaal vol in de ankers....Uhm mensen, jullie hebben ook ruitenwissers hoor
Linksrijders... niet zoveel last van.... wel van die zondagsrijders die 70 gaan rijden op de snelweg omdat er wat water valtquote:Op zondag 11 september 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was echt dramatisch op de weg. Linksrijders overal waar je keek (en dan MIJ raar aankijken als ik er rechts langsga)...
Wel een heerlijk nachtje gehad
Hoest hier?
Het was droog toen ik vanmiddag reedquote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
Waarom kunnen Nederlanders niet meer autorijden zodra er wat regen valt?
Droog.... komt er een buitje.... hup meteen allemaal vol in de ankers....Uhm mensen, jullie hebben ook ruitenwissers hoor
Jij rijdt wel eens?quote:Op zondag 11 september 2011 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was droog toen ik vanmiddag reed
Vakantiequote:Op zondag 11 september 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
Kut zooi, ticket verkeerd geboekt
Heenreis: 14 sept,
Retour: 18 Okt
quote:Op zondag 11 september 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
Niets mis mee. Noem het een lang weekend.quote:Op zondag 11 september 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
Vaker dan ik!quote:Op zondag 11 september 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eén keer in de twee weken ofzo
Nu maar eentje geboekt van 18 sept en retour op 14 oktquote:
Gaat mn manager niet echt mee akkoord denk ikquote:Op zondag 11 september 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Niets mis mee. Noem het een lang weekend.
En nu?quote:Op zondag 11 september 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik vlieg liever met Ryanair, scheelt tot 70% meestal en de tijden zijn ook gunstig. Je weet trouwens dat ik bezig ben om terug te komen?quote:Op zondag 11 september 2011 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19]is heel blij met z'n eigen auto.....
[/me]
Kan niet zonder!!
Peu, zag vandaag meerdere AerLingus vliegtuigen vliegen.... dan mis ik Ierland toch wel heel erg hoor....
Steel er eentje. Snuit heeft een mooie.quote:Op zondag 11 september 2011 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen autoAnders was het wel vaker.
Ik niet! Wat leuk, voorquote:Op zondag 11 september 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vlieg liever met Ryanair, scheelt tot 70% meestal en de tijden zijn ook gunstig. Je weet trouwens dat ik bezig ben om terug te komen?
Ik wil ook een eigen auto.. maar eerst maar eens op vakantiequote:Op zondag 11 september 2011 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19]is heel blij met z'n eigen auto.....
[/me]
Kan niet zonder!!
Peu, zag vandaag meerdere AerLingus vliegtuigen vliegen.... dan mis ik Ierland toch wel heel erg hoor....
Dat speelt wel grotendeels mee ja, het werk niet super vinden en het wonen in een 2e wereld land kan ik ook niet goed tegen.quote:
Je vond Ierland toch zo geweldig? Of ben ik in de war?quote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat speelt wel grotendeels mee ja, het werk niet super vinden en het wonen in een 2e wereld land kan ik ook niet goed tegen.
ik zit samen met jou in de war nuquote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Je vond Ierland toch zo geweldig? Of ben ik in de war?
quote:Op zondag 11 september 2011 22:07 schreef ArTiC het volgende:
docu's waarin 30% van de tijd Portugees wordt gesproken
Ik? Echt nietquote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Je vond Ierland toch zo geweldig? Of ben ik in de war?
ik begrijp hier en daar wel een woordje dus ik begrijp waar het over gaat, niet wat ze zeggenquote:Op zondag 11 september 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's wel heel mooi. Ik kan een liedje meezingen in het Portugees.
fijn dat ie dat leuk vindquote:
Bij mij leefde het idee dat je voor Dublin was gegaan omdat je de stad kent en geweldig vindt, etc etc.quote:Op zondag 11 september 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik? Echt nietIerland op zich is mooi, maar zwaar onder ontwikkeld en Dublin is een grote dump. 1/3e van de gebouwen staat leeg. Troep overal, OV kan je niet op vertrouwen, etc.
Oh, da's in de buurt!quote:Op zondag 11 september 2011 22:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Steel er eentje. Snuit heeft een mooie.
Ik had al een beetje honger, nu heb ik ook nog eens trek.quote:Op zondag 11 september 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
Ik heb een bord vol kippenpoten, net uit de oven, voor me staan.
Nee, ik kende de stad en het land zeker niet. Was er nog nooit geweest.quote:Op zondag 11 september 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Bij mij leefde het idee dat je voor Dublin was gegaan omdat je de stad kent en geweldig vindt, etc etc.
Dan verwar ik je met iemand anders hier, I guess.quote:Op zondag 11 september 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik kende de stad en het land zeker niet. Was er nog nooit geweest.
Ik blijf in Ierland tot ik ander werk heb, mocht ik nu een hele toffe baan in Dld of België vinden, dan is de kans groot dat ik dat wel doe. Maar ik zoek voornamelijk in Nederland op het moment. Overigens maak ik nog geen haast, ik wil toch wel minimaal een half jaar hier verblijven. Voornamelijk vanwege een aantal (dure) trainingen welke ik nu mag/kan volgen. Ik wil nu bij een kleiner bedrijf gaan werken, daar krijg ik die examens niet.quote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan verwar ik je met iemand anders hier, I guess.
Wat zijn de plannen nu, werk zoeken in Nederland?
Ik snap het. En metquote:Op zondag 11 september 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik blijf in Ierland tot ik ander werk heb, mocht ik nu een hele toffe baan in Dld of België vinden, dan is de kans groot dat ik dat wel doe. Maar ik zoek voornamelijk in Nederland op het moment. Overigens maak ik nog geen haast, ik wil toch wel minimaal een half jaar hier verblijven. Voornamelijk vanwege een aantal (dure) trainingen welke ik nu mag/kan volgen. Ik wil nu bij een kleiner bedrijf gaan werken, daar krijg ik die examens niet.
Het is heerlijke kip, echt grandioos!quote:Op zondag 11 september 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had al een beetje honger, nu heb ik ook nog eens trek.
Metquote:Op zondag 11 september 2011 22:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap het. En metgaat het dus prima? Hoe lang kennen jullie elkaar nu?
Oh dus toch, zoiets dacht ik al maar aangezien ik niet alles goed hebt onhouden..quote:Op zondag 11 september 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Metgaat het super, sinds 27 maart, twee weken later was onze 1e date
Dus nog geen half jaar
Toevallig heb ik vandaag ook nog heerlijke kip gegeten.quote:Op zondag 11 september 2011 22:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is heerlijke kip, echt grandioos!
Omdat het allemaal heel heftig gaat en het teruggaan naar Nederland een grote stap is en veel betekend.quote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh dus toch, zoiets dacht ik al maar aangezien ik niet alles goed hebt onhouden..
Vanwaar desmiley?
Wat betekent het?quote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat het allemaal heel heftig gaat en het teruggaan naar Nederland een grote stap is en veel betekend.
Het teruggaan is een grote stap en dat betekend dat we de relatie toch serieus gaan nemen. We houden nu nog vol dat het "lang leve de lol" is.quote:
+1 (Zo denk ik ook over IJsselstein trouwensquote:
Na een half jaar en over en weer vliegen? Waarom is het nog niet uitgesproken?quote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het teruggaan is een grote stap en dat betekend dat we de relatie toch serieus gaan nemen. We houden nu nog vol dat het "lang leve de lol" is.
Ik zie het verband niet...tenzij je meteen gaat samenwonen.quote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het teruggaan is een grote stap en dat betekend dat we de relatie toch serieus gaan nemen. We houden nu nog vol dat het "lang leve de lol" is.
Dat zijn sommige gebieden in NL ook....quote:Op zondag 11 september 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een Tweedewereldland, las ik net.
Zo dacht ik daar ook over. Liefde overwicht alles!quote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 (Zo denk ik ook over IJsselstein trouwens)
Helmond valt onder 3e wereld toch?quote:Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zijn sommige gebieden in NL ook....
Dat.quote:Op zondag 11 september 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een Tweedewereldland, las ik net.
En datquote:Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zijn sommige gebieden in NL ook....
Dus omdat het een "tweede wereldland" is... wil je er niet wonen...quote:
We hebben rasechte vogelaarwijken maar ook flinke villawijken. Een enorm groot industriegebied wat vooral op automotive gebied top is (onderdeel van brainport, slimste regio van de wereld). Er is van alles wat.quote:Op zondag 11 september 2011 22:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helmond valt onder 3e wereld toch?
En Utrecht verlaten?quote:Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo dacht ik daar ook over. Liefde overwicht alles!
Omdat het druk op een relatie kan leggen?quote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Na een half jaar en over en weer vliegen? Waarom is het nog niet uitgesproken?
Dingen níet uitspreken doet dat niet..?quote:Op zondag 11 september 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat het druk op een relatie kan leggen?
Buigen of barsten.... beter nu dan wanneer je samenwoont.... toch?quote:Op zondag 11 september 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat het druk op een relatie kan leggen?
We gaan niet samenwonen als ik terug kom.quote:Op zondag 11 september 2011 22:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Buigen of barsten.... beter nu dan wanneer je samenwoont.... toch?
Nee, maar dan nog....quote:Op zondag 11 september 2011 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We gaan niet samenwonen als ik terug kom.
Ik vind een half jaar wel erg lang....quote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef L-E het volgende:
Ben ik nu zo ouderwets dat ik vind dat je na een half jaar wel met elkaar moet kunnen bespreken welke kant het opgaat en of het méér is dan gescharrel?
ik zou willen dat ik het überhaupt een half jaar vol kon houden...dan ben ik er wel uit dat het meer isquote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef L-E het volgende:
Ben ik nu zo ouderwets dat ik vind dat je na een half jaar wel met elkaar moet kunnen bespreken welke kant het opgaat en of het méér is dan gescharrel?
Mensen hebben meningen. Die verschillen.quote:Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus omdat het een "tweede wereldland" is... wil je er niet wonen...
Amerika is eigenlijk een 3e wereldland he? Alleen wil niemand dat zien/toegeven.....
Volgens mij weten ze het ook, maar praten ze er niet over. Tenminste, dat is mijn indruk. Ik kan het mis hebben. Het komt voor, echt.quote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind een half jaar wel erg lang....
Dat weet je toch wel wat sneller volgens mij
Ja hoor tuurlijkquote:Op zondag 11 september 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En Utrecht verlaten?kan ik net zo goed meteen in R'dam gaan wonen
Nou idd.quote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind een half jaar wel erg lang....
Dat weet je toch wel wat sneller volgens mij
Ik hou van de binnenstad van Utrecht.quote:Op zondag 11 september 2011 22:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hoor tuurlijk
Ik ben uit de drukte van Utrecht maar ben er binnen 5 minuten.
Dan kan je idd beter in R'dam wonen dan heb je dat ook
Ik ook. Maar dat geld heb ik niet en niet de meest ideale plek voor een klein kind.quote:Op zondag 11 september 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hou van de binnenstad van Utrecht.
We praten er wel over, maar er zijn ook flink wat haken en ogen als we echt gaan samenwonen e.d.quote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze het ook, maar praten ze er niet over. Tenminste, dat is mijn indruk. Ik kan het mis hebben. Het komt voor, echt.
Bij mij komt er ooit een 2e huisje in Italiëquote:Op zondag 11 september 2011 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19]houdt meer van "the countryside"......
[/me]
* Spezza19 is daarom ook bezig met sparen en plannen voor een mooi huisje op het Engelse platteland om mijn pensioen uit te zitten...
Klopt, maar ik heb geen kind(eren), en ik hoef niet zoveel ruimte te hebben.quote:Op zondag 11 september 2011 22:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat geld heb ik niet en niet de meest ideale plek voor een klein kind.
Nou, als er nu al haken en ogen zijn.... dan kan je er beter mee stoppen......quote:Op zondag 11 september 2011 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We praten er wel over, maar er zijn ook flink wat haken en ogen als we echt gaan samenwonen e.d.
We zijn ouderwetsquote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef Spezza19 het volgende:
Waar zijn toch die goede oude tijden dat samenwonen een plezier voor twee was en dat iedereen het met plezier deed ipv van te voren met problemen te komen etc.
Ik woon toch liever in de VS dan in Angola.quote:Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus omdat het een "tweede wereldland" is... wil je er niet wonen...
Amerika is eigenlijk een 3e wereldland he? Alleen wil niemand dat zien/toegeven.....
Ja, want iedere immigrant komt ook op de beste plekken te wonen....quote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon toch liever in de VS dan in Angola.
Maar niet om te wonen.quote:Op zondag 11 september 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hou van de binnenstad van Utrecht.
Je weet niet eens welke haken en ogenquote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, als er nu al haken en ogen zijn.... dan kan je er beter mee stoppen......
Dat heb ik wel geleerd uit ervaring....
Net er omheen welquote:
Ik kan me best wat haken en ogen indenken. In mijn geval zijn er ook best wat dingen die zoiets als samenwonen bemoeilijken, Niets onoverkomelijks, wel dingen om over na te denken. En het lijkt me prima als mensen nadenken over zoiets.quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef Spezza19 het volgende:
Waar zijn toch die goede oude tijden dat samenwonen een plezier voor twee was en dat iedereen het met plezier deed ipv van te voren met problemen te komen etc.
Ja, ammahoela.quote:Op zondag 11 september 2011 22:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want iedere immigrant komt ook op de beste plekken te wonen....
De gemiddelde immigrant komt eerder op plekken te wonen waardoor je liever in Angola zou wonen....
Dank je, ik denk dat het beter is dan klakkeloos bij elkaar intrekken. Heb ik eerder gedaan, was niet echt bevorderlijkquote:Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan me best wat haken en ogen indenken. In mijn geval zijn er ook best wat dingen die zoiets als samenwonen bemoeilijken, Niets onoverkomelijks, wel dingen om over na te denken. En het lijkt me prima als mensen nadenken over zoiets.
Neuh, maar dan nog... als er nu al haken en ogen zijn.....quote:Op zondag 11 september 2011 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet niet eens welke haken en ogen
Ja, meteen de handdoek in de ring gooien als het niet aan komt waaien. Goed advies!quote:Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, maar dan nog... als er nu al haken en ogen zijn.....
en niet om te parkerenquote:
Dat doen moderne stelletjes tegenwoordig toch?quote:Op zondag 11 september 2011 22:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, meteen de handdoek in de ring gooien als het niet aan komt waaien. Goed advies!
Ik vind samenwonen echt een heel heftige stap. Waarom het idee leeft dat er iets niet goed zit in je relatie als je dat niet 'zomaar' doet snap ik niet.quote:Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, ik denk dat het beter is dan klakkeloos bij elkaar intrekken. Heb ik eerder gedaan, was niet echt bevorderlijk
quote:Op zondag 11 september 2011 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of we zijn gewoon liever "makkelijk"
Helemaal mee eens. Ik ga eerst een tijdje dichterbij wonen, kijken hoe dat gaat. Als het goed zit, groeit dat samenwonen ook vanzelf.quote:Op zondag 11 september 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind samenwonen echt een heel heftige stap. Waarom het idee leeft dat er iets niet goed zit in je relatie als je dat niet 'zomaar' doet snap ik niet.
Ik denk niet dat spezza bedoelt dat je er niet goed over na moet denken. Maar ik ben het wel met hem eens dat mensen tegenwoordig zo moeilijk lijken te doen. Niet dat jullie dat nou doen hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik ga eerst een tijdje dichterbij wonen, kijken hoe dat gaat. Als het goed zit, groeit dat samenwonen ook vanzelf.
Nee.quote:Op zondag 11 september 2011 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat doen moderne stelletjes tegenwoordig toch?
Jij begrijpt mequote:Op zondag 11 september 2011 23:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat spezza bedoelt dat je er niet goed over na moet denken. Maar ik ben het wel met hem eens dat mensen tegenwoordig zo moeilijk lijken te doen. Niet dat jullie dat nou doen hoor.
Ik ken die mensen die 'moeilijk lijken te doen' niet. En roepen dat je maar met de relatie moet kappen nu lijkt me wat bruggen te ver.quote:Op zondag 11 september 2011 23:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat spezza bedoelt dat je er niet goed over na moet denken. Maar ik ben het wel met hem eens dat mensen tegenwoordig zo moeilijk lijken te doen. Niet dat jullie dat nou doen hoor.
Oh god sta me bijquote:
Haha ja idd.quote:Op zondag 11 september 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken die mensen die 'moeilijk lijken te doen' niet. En roepen dat je maar met de relatie moet kappen nu lijkt me wat bruggen te ver.
zelfs hogere machten zijn machteloosquote:
Hij zit in mijn koptelefoon te zingenquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij zit in mijn koptelefoon te zingen
Wij kunnen best samenwonen...de hele dag Pearl Jam draaien en biefstuk etenquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wij kunnen best samenwonen...de hele dag Pearl Jam draaien en biefstuk eten
Mensen.quote:Op zondag 11 september 2011 23:12 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, sommige mensen
[ afbeelding ]
Opmerkelijke foto's van Funda #64
Dat dus.quote:
quote:
Probeer ze allemaal!quote:Op maandag 12 september 2011 08:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik controleer de levering van een bestelling, staat er 'levering is bezorgd bij de buren'. WELKE BUREN. Lullo's.
er gingen hier alarmbellen afquote:
Sommige makelaars zul je bedoelen.quote:Op zondag 11 september 2011 23:12 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, sommige mensen
[ afbeelding ]
Opmerkelijke foto's van Funda #64
Het zijn niet altijd makelaars die deze foto's op Funda zetten. Ik heb mijn woning ooit te koop gezet via 'Makelaarsland' en dan moet je zelf de foto's maken.quote:Op maandag 12 september 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
Sommige makelaars zul je bedoelen.
Ja, als men geen makelaar gebruikt, dan kan het. Maar er zijn volgens mij nog steeds weinig mensen die geen makelaar gebruiken. En als je hem wel gebruikt, maar wel zelf de foto's maakt, lijkt het mij de taak van de makelaar om die te controleren. Hij heeft er ook belang bij.quote:Op maandag 12 september 2011 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het zijn niet altijd makelaars die deze foto's op Funda zetten. Ik heb mijn woning ooit te koop gezet via 'Makelaarsland' en dan moet je zelf de foto's maken.
Nou, ik snap mensen ook niet. Willen die hun huis niet verkopen ofzo? Hoe moeilijk is het nou om het een beetje niet te extreem ranzig er uit te laten zien?quote:Op maandag 12 september 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
slaapt die in dat vieze bed?quote:Op maandag 12 september 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dekbed goed neerleggen en die kleren weg en het ziet er al meteen 10x beter uit.quote:Op maandag 12 september 2011 09:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, ik snap mensen ook niet. Willen die hun huis niet verkopen ofzo? Hoe moeilijk is het nou om het een beetje niet te extreem ranzig er uit te laten zien?![]()
Zeker hetzelfde soort mensen wat in een korte broek en oud t-shirt naar een sollicitatiegesprek gaat.
Idd, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op maandag 12 september 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dekbed goed neerleggen en die kleren weg en het ziet er al meteen 10x beter uit.
Wat mensen doen thuis is hun eigen zaak. Op Funda betekend het alleen dat je je huis minder snel verkoopt (omdat er nog steeds heel veel mensen zijn die niet door dit soort dingen kunnen heen kijken).quote:
De meeste mensen gaan over hun nek van zoiets, can't blame them.quote:Op maandag 12 september 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat mensen doen thuis is hun eigen zaak. Op Funda betekend het alleen dat je je huis minder snel verkoopt (omdat er nog steeds heel veel mensen zijn die niet door dit soort dingen kunnen heen kijken).
Nou ja, er zijn een heleboel dingen waar mensen niet door heen kijken. Hoor wel eens: neh, dit is niks, de kleur op de muren bevalt me niet. Of: die keukenkastjes zijn lelijk.quote:Op maandag 12 september 2011 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan over hun nek van zoiets, can't blame them.
Neukenquote:Op maandag 12 september 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn een heleboel dingen waar mensen niet door heen kijken. Hoor wel eens: neh, dit is niks, de kleur op de muren bevalt me niet. Of: die keukenkastjes zijn lelijk.
Alsof je een huis niet gaat herinrichting zodra je er in gaat.
Ik heb altijd bij elk huis dat ik heb bekeken voor huur of koop gekeken met in mijn hoofd mijn meubels, kleuren en eventuele verbouwingen. Boeien dat dat bed vies is, kan ik wat met die kamer als mijn bed er in staat, dat is veel belangrijker.
Kan je nog meer FOK!kenquote:Op maandag 12 september 2011 09:15 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemorgen![]()
Nog een paar daagjes werk, dan een weekje vrij
Het leven is verrukkulluk, is het niet?quote:
dat doet toch elke man? eppie!quote:Op maandag 12 september 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb altijd bij elk huis dat ik heb bekeken voor huur of koop gekeken met in mijn hoofd mijn meubels, kleuren en eventuele verbouwingen. Boeien dat dat bed vies is, kan ik wat met die kamer als mijn bed er in staat, dat is veel belangrijker.
Was wel goed ja. Zaterdag terras hangen, 's avonds bands luisteren in allerlei kroegen vanwege de Popronde, daarna stappen. Zondag vriendin aan oma laten zien in het ziekenhuis, gevolgd door kraamvisite (van 96 en een half naar 2 dagen, was een best verschilquote:Op maandag 12 september 2011 09:19 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Heerlijk weekend, jammer dat 't zo snel voorbij is.
Ik vind het nog steeds wel de plek bij voorkeur.quote:Op maandag 12 september 2011 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb je niet perse een bed voor nodig (of een slaapkamer (of een kamer in het algemeen))
Gelul, dat doet lang niet elke man (m/v).quote:Op maandag 12 september 2011 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
dat doet toch elke man? eppie!
gaat er gewoon om dat dat bed teringsmerig is..
+1quote:Op maandag 12 september 2011 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel de plek bij voorkeur.
Als ik voor de rest van mijn leven nog maar 1 plek mag aanwijzen staat die met stip op 1
Oh ja, absoluut.quote:Op maandag 12 september 2011 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel de plek bij voorkeur.
Als ik voor de rest van mijn leven nog maar 1 plek mag aanwijzen staat die met stip op 1
ik wil dat huis niet kopen domme aap, ik reageer op een smerige foto!quote:Op maandag 12 september 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul, dat doet lang niet elke man (m/v).
Nou en dat dat bed smerig is?? Als je dat huis koopt, heb je toch niet de verplichting om daarin te gaan slapen??
Leukquote:Op maandag 12 september 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was wel goed ja. Zaterdag terras hangen, 's avonds bands luisteren in allerlei kroegen vanwege de Popronde, daarna stappen. Zondag vriendin aan oma laten zien in het ziekenhuis, gevolgd door kraamvisite (van 96 en een half naar 2 dagen, was een best verschil).
Dat soort foto's zouden voor mij wel een reden zijn het huis niet te bezichtigen.quote:Op maandag 12 september 2011 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil dat huis niet kopen domme aap, ik reageer op een smerige foto!
nou jezus zeg, kan dat niet wat vriendelijkerquote:Op maandag 12 september 2011 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Oh. Nou... tsja... boeiend.quote:Op maandag 12 september 2011 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met mensen die niet door iets heen kunnen kijken (niet op de Superman manier..)quote:Op maandag 12 september 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort foto's zouden voor mij wel een reden zijn het huis niet te bezichtigen.
Ik krijg dat gevoel altijd een beetje als ik in zo'n scanding sta op schipholquote:Op maandag 12 september 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met mensen die niet door iets heen kunnen kijken (niet op de Superman manier..)
Mja, als je ziet hoe ranzig die kamer is, dan maak ik van die kamer toch echt niet graag mijn slaapkamer hoor......quote:Op maandag 12 september 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met mensen die niet door iets heen kunnen kijken (niet op de Superman manier..)
Zou je dat willen?quote:Op maandag 12 september 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en dan zie je een viba in de koffer van een meid, is dat dan echt zo bijzonder?quote:Op maandag 12 september 2011 09:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg dat gevoel altijd een beetje als ik in zo'n scanding sta op schipholKennis van me werkt daar bij de marechaussee (hoe de fuck schrijf je dat?!) en die vertelde me dat je vroeger inderdaad behoorlijk wat zag
en gezien er veel mannen werken werden er regelmatig collega's bijgeroepen om eens even goed te kijken
Too much information
Ik neem aan alleen bij knappe vrouwen dus ik snap niet wat jij je dik maakt! (hihi ik zei dik maken!quote:Op maandag 12 september 2011 09:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg dat gevoel altijd een beetje als ik in zo'n scanding sta op schipholKennis van me werkt daar bij de marechaussee (hoe de fuck schrijf je dat?!) en die vertelde me dat je vroeger inderdaad behoorlijk wat zag
en gezien er veel mannen werken werden er regelmatig collega's bijgeroepen om eens even goed te kijken
Too much information
Het heet: schoonmaakmiddelen.quote:Op maandag 12 september 2011 09:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, als je ziet hoe ranzig die kamer is, dan maak ik van die kamer toch echt niet graag mijn slaapkamer hoor......
Dat heeft niks met niet ergens doorheen kunnen kijken te maken
Ik vraag me dan af hoe het met het algemeen onderhoud zit. Als iemand al te lui is om voor een verkoopfoto alles netjes te maken, hoe zit dat dan met de kozijnen? Het stucwerk, enz.quote:Op maandag 12 september 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, je weet toch dat het niveau van de gemiddelde marechaussee medewerker van kleuterniveau is....quote:Op maandag 12 september 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en dan zie je een viba in de koffer van een meid, is dat dan echt zo bijzonder?
daar ben je vrouw voor.quote:Op maandag 12 september 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort foto's zouden voor mij wel een reden zijn het huis niet te bezichtigen.
Ik heb het over de bodyscansquote:Op maandag 12 september 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en dan zie je een viba in de koffer van een meid, is dat dan echt zo bijzonder?
Ja en als de huidige eigenaar die nou eens zou gebruiken, dan zou ik misschien eens langs willen voor een bezichtiging.....quote:
Supermanogen hoef ik niet nee. Kunnen vliegen lijkt me wel tof. Sowieso als ik een superkracht mocht uitkiezen, dan zou het tijdmanupilatie zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zou je dat willen?
Klinkt wel tof maar zou het toch niet willen kunnen denk ik. Lijkt me zo afleiden.
Ben je alleen maar daar mee bezig.
Ach, hebben ze je niet aangenomen?quote:Op maandag 12 september 2011 09:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, je weet toch dat het niveau van de gemiddelde marechaussee medewerker van kleuterniveau is....
Nou, gezien we gedate hebben neem ik aan dat ik onder die noemer valquote:Op maandag 12 september 2011 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik neem aan alleen bij knappe vrouwen dus ik snap niet wat jij je dik maakt! (hihi ik zei dik maken!)
Telekinesequote:Op maandag 12 september 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Supermanogen hoef ik niet nee. Kunnen vliegen lijkt me wel tof. Sowieso als ik een superkracht mocht uitkiezen, dan zou het tijdmanupilatie zijn.
quote:Op maandag 12 september 2011 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou jezus zeg, kan dat niet wat vriendelijker
Dat is zeker tof. Ook voor je inkomsten. Of met name voor je inkomsten.quote:Op maandag 12 september 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Supermanogen hoef ik niet nee. Kunnen vliegen lijkt me wel tof. Sowieso als ik een superkracht mocht uitkiezen, dan zou het tijdmanupilatie zijn.
Dat kun je alleen maar ontdekken door er langs te gaan. Misschien valt het wel mee. Misschien ook niet. Maar als het een tof huis is, op een coole locatie, dan laat ik me niet tegenhouden door zo'n foto of door hoe het er uit ziet. Ik denk in wat er van te maken is.quote:Op maandag 12 september 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe het met het algemeen onderhoud zit. Als iemand al te lui is om voor een verkoopfoto alles netjes te maken, hoe zit dat dan met de kozijnen? Het stucwerk, enz.
Opknappen vind ik niet erg, maar het moet gewoon geen teringzooi zijn en dat soort foto's doen dan anders vermoeden.
+1quote:Op maandag 12 september 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou dat ja. Ik heb het idee al wel langer overigens. Lijkt me al jaren tof om de tijd stil te zetten, een fietser 90 graden te draaien en de tijd weer te laten lopen om te zien hoe diegene met volle vaart recht de gracht in fietstquote:Op maandag 12 september 2011 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is zeker tof. Ook voor je inkomsten. Of met name voor je inkomsten.
Hero uit Heroes
Ja, maar dat zou ik dus niet zo snel doen als ik dat soort foto's zie.quote:Op maandag 12 september 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kun je alleen maar ontdekken door er langs te gaan. Misschien valt het wel mee. Misschien ook niet. Maar als het een tof huis is, op een coole locatie, dan laat ik me niet tegenhouden door zo'n foto of door hoe het er uit ziet. Ik denk in wat er van te maken is.
Hiro was 1 seizoen leuk, daarna was ie een vervelend stuntelend dik mongooltje.quote:Op maandag 12 september 2011 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is zeker tof. Ook voor je inkomsten. Of met name voor je inkomsten.
Hero uit Heroes
Gewoon geld verdienen op de beurs. Geen probleem om dan af te rekenen.quote:Op maandag 12 september 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou dat ja. Ik heb het idee al wel langer overigens. Lijkt me al jaren tof om de tijd stil te zetten, een fietser 90 graden te draaien en de tijd weer te laten lopen om te zien hoe diegene met volle vaart recht de gracht in fietst
En geldtechnisch ook makkelijk. Naar de supermarkt, afrekenen, tijd stil, geld terugpakken, tijd laten lopen.
Maar ook het kunnen reizen door de tijd om andere tijden te kunnen bezoeken (verleden en toekomst) lijkt me super.
Dus eigenlijk word je gewoon een ordinaire dief?quote:Op maandag 12 september 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou dat ja. Ik heb het idee al wel langer overigens. Lijkt me al jaren tof om de tijd stil te zetten, een fietser 90 graden te draaien en de tijd weer te laten lopen om te zien hoe diegene met volle vaart recht de gracht in fietst
En geldtechnisch ook makkelijk. Naar de supermarkt, afrekenen, tijd stil, geld terugpakken, tijd laten lopen.
Maar ook het kunnen reizen door de tijd om andere tijden te kunnen bezoeken (verleden en toekomst) lijkt me super.
Neequote:Op maandag 12 september 2011 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hiro was 1 seizoen leuk, daarna was ie een vervelend stuntelend dik mongooltje.
En dat is zeer vervelend voor de verkopende partij. Alles moet er de gehele verkoopperiode spik en span uit zien, omdat mensen niet door een zooi kunnen kijkenquote:Op maandag 12 september 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou ik dus niet zo snel doen als ik dat soort foto's zie.
dan begin ik deze week toch slechtquote:Op maandag 12 september 2011 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is geen goed begin van de week hoor
Een tijd stil zettende dief is alles behalve ordinairequote:Op maandag 12 september 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus eigenlijk word je gewoon een ordinaire dief?
Waar komt die uitdrukking eigenlijk vandaan? Spik en span... het kllinkt zo raar...quote:Op maandag 12 september 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat is zeer vervelend voor de verkopende partij. Alles moet er de gehele verkoopperiode spik en span uit zien, omdat mensen niet door een zooi kunnen kijken
Ja ok, iets meer lange termijnquote:Op maandag 12 september 2011 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon geld verdienen op de beurs. Geen probleem om dan af te rekenen.
Zie ik er uit als een etymologisch woordenboek?quote:Op maandag 12 september 2011 09:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar komt die uitdrukking eigenlijk vandaan? Spik en span... het kllinkt zo raar...
quote:Op maandag 12 september 2011 09:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar komt die uitdrukking eigenlijk vandaan? Spik en span... het kllinkt zo raar...
quote:De uitdrukking 'spic en span' ('helemaal schoon', 'netjes opgeruimd') gaat terug op de Engelse naam van
een schoonmaakmiddel: 'Spic and Span'. Deze productnaam is een verwijzing naar de Engelse
uitdrukking 'spick and span', die dezelfde betekenis heeft als de Nederlandse variant.
'Spick and span' is ontstaan uit 'spick and span new' ('gloednieuw, spiksplinternieuw'). Dat is weer een
versterkende uitbreiding van het dialectwoord 'span-new', waaraan het Oudnoordse 'spán-nýr' (letterlijk
'spaander-nieuw') ten grondslag ligt. Onder invloed van het Nederlandse 'spiksplinternieuw' is daar 'spick'
aan toegevoegd. 'Spik' in 'spiksplinternieuw’ betekent overigens 'spijker
ga ik als klein kindje tegen pappa zeggen koop aandelen ibm, microsoft, apple... enz enz... en vergeet vooral google niet als ze op de markt komenquote:Op maandag 12 september 2011 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon geld verdienen op de beurs. Geen probleem om dan af te rekenen.
Uhmmm je hebt controle over tijd en ruimte. Er bestaat geen lange termijn. Je kiest alleen waar je vast wil leven.quote:Op maandag 12 september 2011 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, iets meer lange termijnMaar makkelijker.
Ie-der seizoen stuntelde hij met z'n krachten. De enige bad ass was Future Hiro.quote:
en gokken op sportuitslagen!quote:Op maandag 12 september 2011 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm je hebt controle over tijd en ruimte. Er bestaat geen lange termijn. Je kiest alleen waar je vast wil leven.
Dus als je nu rijk wil zijn ga je 6 jaar terug en koop je je in bij google, facebook, apple en MS.
Als je rijk wil zijn in 1820 dan heb je in 1500 je aandelen van de VOC gedumpt (fictief ik ben geen geschiedkundige en kan er zo 300 jaar of meer naast zitten).
waarom bleef ie niet gewoon met future hiro in het verleden he? zou toch zo makkelijk zijn geweest....quote:Op maandag 12 september 2011 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ie-der seizoen stuntelde hij met z'n krachten. De enige bad ass was Future Hiro.
Dieptepunt was wel dat avontuur van hem in Azie in het verleden, met die Samurai's. Blech
Ik ergerde me echt meer en meer aan die dikke tijdreizende Josti.
Dat avontuur in Azie was inderdaad niet best.quote:Op maandag 12 september 2011 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ie-der seizoen stuntelde hij met z'n krachten. De enige bad ass was Future Hiro.
Dieptepunt was wel dat avontuur van hem in Azie in het verleden, met die Samurai's. Blech
Ik ergerde me echt meer en meer aan die dikke tijdreizende Josti.
Ach ja, zodra er tijdreizen in een serie of film komt blijf je zitten met onlogische plotpunten vaakquote:Op maandag 12 september 2011 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
waarom bleef ie niet gewoon met future hiro in het verleden he? zou toch zo makkelijk zijn geweest....
Hiro zuigt!quote:Op maandag 12 september 2011 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat avontuur in Azie was inderdaad niet best.
Voor de rest moet je je kop houden over Hiro want het is een held samen met Peter Petrelli
Ze hebben de all power card alleen te snel gespeeld met Peter.
heerlijk toch.. in 94-95 zeggen dat ajax de champions leage gaat winnen en al je geld erop zet! iedereen verklaard je voor gek...quote:Op maandag 12 september 2011 09:46 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zou dan gewoon 1x de Euromillions invullen..... dan hoef je niet met die sportuitslagen te knoeien....
Homo's hebben geen verstand van stoere mannen dingen.quote:Op maandag 12 september 2011 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hiro zuigt!
En ik wens dat Peter dat ook doet
met dat geheugen van mij?quote:Op maandag 12 september 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom noem je het gokken?![]()
Als je de uitslag weet is het geen gokken meer he.
En als je voor die ene date die pukkel niet op je neus wil hebben dan ga je een week terug in de tijd en leg je die chocoladereep neer!quote:Op maandag 12 september 2011 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm je hebt controle over tijd en ruimte. Er bestaat geen lange termijn. Je kiest alleen waar je vast wil leven.
Dus als je nu rijk wil zijn ga je 6 jaar terug en koop je je in bij google, facebook, apple en MS.
Als je rijk wil zijn in 1820 dan heb je in 1500 je aandelen van de VOC gedumpt (fictief ik ben geen geschiedkundige en kan er zo 300 jaar of meer naast zitten).
Je kan even terug springen in de tijd naar een moment dat je het wel nog wist.quote:
Heroes kijken is geen stoer mannen dingquote:Op maandag 12 september 2011 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homo's hebben geen verstand van stoere mannen dingen.
\Blijf jij nou maar lekker het songfestival kijken terwijl je het zaad uit je mond hoeken likt.
Welquote:Op maandag 12 september 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heroes kijken is geen stoer mannen ding
Zeker!quote:Op maandag 12 september 2011 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fijne vakantie gehad? Veel geneukt?
Jamaar hoe weet je welk moment dat is als je het je nu dus niet meer herinnert?quote:Op maandag 12 september 2011 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan even terug springen in de tijd naar een moment dat je het wel nog wist.
Jullie snappen time travel niet echt he?
Dat geld staat wel langere tijd vast. Dus je kunt daardoor een veel groter effect op de tijdlijn hebben dan af een toe een greep in de kas. Meer risico dus toch wel. Aan de andere kant, kun je dan stoppen met werken en hoef je daar geen verklaring voor te geven (oud geldquote:Op maandag 12 september 2011 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gat in t plafond?quote:Op maandag 12 september 2011 09:53 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg, om nog even terug te komen op dat vieze bed....
[ afbeelding ]
Het is dus niet alleen z'n bed.....
Wie ziet het als eerste?
Er missen een stuk vloer en plafond, maar dat vind ik eigenlijk minder storend dan dat ranzige bedquote:Op maandag 12 september 2011 09:53 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ziet het als eerste?
Gat in de vloetr trouwens ookquote:Op maandag 12 september 2011 09:53 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ziet het als eerste?
waar is de spanning dan gebleven?quote:Op maandag 12 september 2011 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan even terug springen in de tijd naar een moment dat je het wel nog wist.
Jullie snappen time travel niet echt he?
Je moet ook geen grote stukken kopen maar overal kleine plukjes en niet instromen bij oprichting want dan is de kans op manipulatie te groot.quote:Op maandag 12 september 2011 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat geld staat wel langere tijd vast. Dus je kunt daardoor een veel groter effect op de tijdlijn hebben dan af een toe een greep in de kas. Meer risico dus toch wel. Aan de andere kant, kun je dan stoppen met werken en hoef je daar geen verklaring voor te geven (oud geld)
Ah... Dit ligt wel in lijn met wat ik al dachtquote:Op maandag 12 september 2011 09:53 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ziet het als eerste?
Hoaxquote:Op maandag 12 september 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah... Dit ligt wel in lijn met wat ik al dacht.
En wederom is het iets wat je kan fixen. Ik zou dan sowieso een ander plafond willen hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah... Dit ligt wel in lijn met wat ik al dacht.
Nerdquote:Op maandag 12 september 2011 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel
Zie je wel. Je hebt er geen verstand van.
En toch geeft dit de algehele indruk dat het huis slecht is onderhouden, dus god wweet wat voor verborgen gebreken er nog allemaal zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wederom is het iets wat je kan fixen. Ik zou dan sowieso een ander plafond willen hebben.
Ik maak me meer druk om wat er onder dat gat in de vloer zit, of dat aan het rotten is. Maar wederom kun je dat pas zien als je er bent.
Valt me. Zo tof vond ik heel Heroes nietquote:
En een paar maanden later zien we je voorbij komen in het programma "Help mijn man is klusser"quote:Op maandag 12 september 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wederom is het iets wat je kan fixen. Ik zou dan sowieso een ander plafond willen hebben.
Ik maak me meer druk om wat er onder dat gat in de vloer zit, of dat aan het rotten is. Maar wederom kun je dat pas zien als je er bent.
Juistquote:Op maandag 12 september 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben bij Lost in seizoen 3 afgehaakt, maar wil hem wel weer een keer oppikken.quote:Op maandag 12 september 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Valt me. Zo tof vond ik heel Heroes niet
. Lost![]()
![]()
![]()
. 24 (zeker eerste seizoenen)![]()
![]()
![]()
. Dexter![]()
![]()
![]()
. Californication![]()
Dat het plafond dan naar beneden komt bij 't ophangen van de slingquote:Op maandag 12 september 2011 10:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En een paar maanden later zien we je voorbij komen in het programma "Help mijn man is klusser"
Waar zijn The Sopranos, The Wire, Six Feet Under en Breaking Bad ?quote:Op maandag 12 september 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
. Lost![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dexter![]()
![]()
![]()
. Californication![]()
Lost werd me na seizoen 3 te wazig... Prison Breakquote:Op maandag 12 september 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
. Lost![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dexter![]()
![]()
![]()
. Californication![]()
PB alleen seizoen 1 goed.quote:Op maandag 12 september 2011 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lost werd me na seizoen 3 te wazig... Prison Break.
Six feet Underquote:Op maandag 12 september 2011 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waar zijn The Sopranos, The Wire, Six Feet Under en Breaking Bad ?
Allen beter dan de genoemde series.
Ik haak bij heel veel series na seizoen 1 af. Zeker Amerikaanse. PB en Lost bijvoorbeeld. PB was ook afgesloten aan het eind van seizoen 1.quote:Op maandag 12 september 2011 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
PB alleen seizoen 1 goed.
De rest slap aftreksel.
Ik ben nog maar in seizoen 2 en die vind ik goed.quote:Op maandag 12 september 2011 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
PB alleen seizoen 1 goed.
De rest slap aftreksel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |