Ik ken die mensen die 'moeilijk lijken te doen' niet. En roepen dat je maar met de relatie moet kappen nu lijkt me wat bruggen te ver.quote:Op zondag 11 september 2011 23:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat spezza bedoelt dat je er niet goed over na moet denken. Maar ik ben het wel met hem eens dat mensen tegenwoordig zo moeilijk lijken te doen. Niet dat jullie dat nou doen hoor.
Oh god sta me bijquote:
Haha ja idd.quote:Op zondag 11 september 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken die mensen die 'moeilijk lijken te doen' niet. En roepen dat je maar met de relatie moet kappen nu lijkt me wat bruggen te ver.
zelfs hogere machten zijn machteloosquote:
Hij zit in mijn koptelefoon te zingenquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij zit in mijn koptelefoon te zingen
Wij kunnen best samenwonen...de hele dag Pearl Jam draaien en biefstuk etenquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wij kunnen best samenwonen...de hele dag Pearl Jam draaien en biefstuk eten
Mensen.quote:Op zondag 11 september 2011 23:12 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, sommige mensen
[ afbeelding ]
Opmerkelijke foto's van Funda #64
Dat dus.quote:
quote:
Probeer ze allemaal!quote:Op maandag 12 september 2011 08:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik controleer de levering van een bestelling, staat er 'levering is bezorgd bij de buren'. WELKE BUREN. Lullo's.
er gingen hier alarmbellen afquote:
Sommige makelaars zul je bedoelen.quote:Op zondag 11 september 2011 23:12 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, sommige mensen
[ afbeelding ]
Opmerkelijke foto's van Funda #64
Het zijn niet altijd makelaars die deze foto's op Funda zetten. Ik heb mijn woning ooit te koop gezet via 'Makelaarsland' en dan moet je zelf de foto's maken.quote:Op maandag 12 september 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
Sommige makelaars zul je bedoelen.
Ja, als men geen makelaar gebruikt, dan kan het. Maar er zijn volgens mij nog steeds weinig mensen die geen makelaar gebruiken. En als je hem wel gebruikt, maar wel zelf de foto's maakt, lijkt het mij de taak van de makelaar om die te controleren. Hij heeft er ook belang bij.quote:Op maandag 12 september 2011 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het zijn niet altijd makelaars die deze foto's op Funda zetten. Ik heb mijn woning ooit te koop gezet via 'Makelaarsland' en dan moet je zelf de foto's maken.
Nou, ik snap mensen ook niet. Willen die hun huis niet verkopen ofzo? Hoe moeilijk is het nou om het een beetje niet te extreem ranzig er uit te laten zien?quote:Op maandag 12 september 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
slaapt die in dat vieze bed?quote:Op maandag 12 september 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dekbed goed neerleggen en die kleren weg en het ziet er al meteen 10x beter uit.quote:Op maandag 12 september 2011 09:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, ik snap mensen ook niet. Willen die hun huis niet verkopen ofzo? Hoe moeilijk is het nou om het een beetje niet te extreem ranzig er uit te laten zien?![]()
Zeker hetzelfde soort mensen wat in een korte broek en oud t-shirt naar een sollicitatiegesprek gaat.
Idd, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op maandag 12 september 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dekbed goed neerleggen en die kleren weg en het ziet er al meteen 10x beter uit.
Wat mensen doen thuis is hun eigen zaak. Op Funda betekend het alleen dat je je huis minder snel verkoopt (omdat er nog steeds heel veel mensen zijn die niet door dit soort dingen kunnen heen kijken).quote:
De meeste mensen gaan over hun nek van zoiets, can't blame them.quote:Op maandag 12 september 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat mensen doen thuis is hun eigen zaak. Op Funda betekend het alleen dat je je huis minder snel verkoopt (omdat er nog steeds heel veel mensen zijn die niet door dit soort dingen kunnen heen kijken).
Nou ja, er zijn een heleboel dingen waar mensen niet door heen kijken. Hoor wel eens: neh, dit is niks, de kleur op de muren bevalt me niet. Of: die keukenkastjes zijn lelijk.quote:Op maandag 12 september 2011 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan over hun nek van zoiets, can't blame them.
Neukenquote:Op maandag 12 september 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn een heleboel dingen waar mensen niet door heen kijken. Hoor wel eens: neh, dit is niks, de kleur op de muren bevalt me niet. Of: die keukenkastjes zijn lelijk.
Alsof je een huis niet gaat herinrichting zodra je er in gaat.
Ik heb altijd bij elk huis dat ik heb bekeken voor huur of koop gekeken met in mijn hoofd mijn meubels, kleuren en eventuele verbouwingen. Boeien dat dat bed vies is, kan ik wat met die kamer als mijn bed er in staat, dat is veel belangrijker.
Kan je nog meer FOK!kenquote:Op maandag 12 september 2011 09:15 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemorgen![]()
Nog een paar daagjes werk, dan een weekje vrij
Het leven is verrukkulluk, is het niet?quote:
dat doet toch elke man? eppie!quote:Op maandag 12 september 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb altijd bij elk huis dat ik heb bekeken voor huur of koop gekeken met in mijn hoofd mijn meubels, kleuren en eventuele verbouwingen. Boeien dat dat bed vies is, kan ik wat met die kamer als mijn bed er in staat, dat is veel belangrijker.
Was wel goed ja. Zaterdag terras hangen, 's avonds bands luisteren in allerlei kroegen vanwege de Popronde, daarna stappen. Zondag vriendin aan oma laten zien in het ziekenhuis, gevolgd door kraamvisite (van 96 en een half naar 2 dagen, was een best verschilquote:Op maandag 12 september 2011 09:19 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Heerlijk weekend, jammer dat 't zo snel voorbij is.
Ik vind het nog steeds wel de plek bij voorkeur.quote:Op maandag 12 september 2011 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb je niet perse een bed voor nodig (of een slaapkamer (of een kamer in het algemeen))
Gelul, dat doet lang niet elke man (m/v).quote:Op maandag 12 september 2011 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
dat doet toch elke man? eppie!
gaat er gewoon om dat dat bed teringsmerig is..
+1quote:Op maandag 12 september 2011 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel de plek bij voorkeur.
Als ik voor de rest van mijn leven nog maar 1 plek mag aanwijzen staat die met stip op 1
Oh ja, absoluut.quote:Op maandag 12 september 2011 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel de plek bij voorkeur.
Als ik voor de rest van mijn leven nog maar 1 plek mag aanwijzen staat die met stip op 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |