Het teruggaan is een grote stap en dat betekend dat we de relatie toch serieus gaan nemen. We houden nu nog vol dat het "lang leve de lol" is.quote:
+1 (Zo denk ik ook over IJsselstein trouwensquote:
Na een half jaar en over en weer vliegen? Waarom is het nog niet uitgesproken?quote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het teruggaan is een grote stap en dat betekend dat we de relatie toch serieus gaan nemen. We houden nu nog vol dat het "lang leve de lol" is.
Ik zie het verband niet...tenzij je meteen gaat samenwonen.quote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het teruggaan is een grote stap en dat betekend dat we de relatie toch serieus gaan nemen. We houden nu nog vol dat het "lang leve de lol" is.
Dat zijn sommige gebieden in NL ook....quote:Op zondag 11 september 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een Tweedewereldland, las ik net.
Zo dacht ik daar ook over. Liefde overwicht alles!quote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 (Zo denk ik ook over IJsselstein trouwens)
Helmond valt onder 3e wereld toch?quote:Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zijn sommige gebieden in NL ook....
Dat.quote:Op zondag 11 september 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een Tweedewereldland, las ik net.
En datquote:Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zijn sommige gebieden in NL ook....
Dus omdat het een "tweede wereldland" is... wil je er niet wonen...quote:
We hebben rasechte vogelaarwijken maar ook flinke villawijken. Een enorm groot industriegebied wat vooral op automotive gebied top is (onderdeel van brainport, slimste regio van de wereld). Er is van alles wat.quote:Op zondag 11 september 2011 22:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helmond valt onder 3e wereld toch?
En Utrecht verlaten?quote:Op zondag 11 september 2011 22:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo dacht ik daar ook over. Liefde overwicht alles!
Omdat het druk op een relatie kan leggen?quote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Na een half jaar en over en weer vliegen? Waarom is het nog niet uitgesproken?
Dingen níet uitspreken doet dat niet..?quote:Op zondag 11 september 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat het druk op een relatie kan leggen?
Buigen of barsten.... beter nu dan wanneer je samenwoont.... toch?quote:Op zondag 11 september 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat het druk op een relatie kan leggen?
We gaan niet samenwonen als ik terug kom.quote:Op zondag 11 september 2011 22:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Buigen of barsten.... beter nu dan wanneer je samenwoont.... toch?
Nee, maar dan nog....quote:Op zondag 11 september 2011 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We gaan niet samenwonen als ik terug kom.
Ik vind een half jaar wel erg lang....quote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef L-E het volgende:
Ben ik nu zo ouderwets dat ik vind dat je na een half jaar wel met elkaar moet kunnen bespreken welke kant het opgaat en of het méér is dan gescharrel?
ik zou willen dat ik het überhaupt een half jaar vol kon houden...dan ben ik er wel uit dat het meer isquote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef L-E het volgende:
Ben ik nu zo ouderwets dat ik vind dat je na een half jaar wel met elkaar moet kunnen bespreken welke kant het opgaat en of het méér is dan gescharrel?
Mensen hebben meningen. Die verschillen.quote:Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus omdat het een "tweede wereldland" is... wil je er niet wonen...
Amerika is eigenlijk een 3e wereldland he? Alleen wil niemand dat zien/toegeven.....
Volgens mij weten ze het ook, maar praten ze er niet over. Tenminste, dat is mijn indruk. Ik kan het mis hebben. Het komt voor, echt.quote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind een half jaar wel erg lang....
Dat weet je toch wel wat sneller volgens mij
Ja hoor tuurlijkquote:Op zondag 11 september 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En Utrecht verlaten?kan ik net zo goed meteen in R'dam gaan wonen
Nou idd.quote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind een half jaar wel erg lang....
Dat weet je toch wel wat sneller volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |