Je vond Ierland toch zo geweldig? Of ben ik in de war?quote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat speelt wel grotendeels mee ja, het werk niet super vinden en het wonen in een 2e wereld land kan ik ook niet goed tegen.
ik zit samen met jou in de war nuquote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Je vond Ierland toch zo geweldig? Of ben ik in de war?
quote:Op zondag 11 september 2011 22:07 schreef ArTiC het volgende:
docu's waarin 30% van de tijd Portugees wordt gesproken
Ik? Echt nietquote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Je vond Ierland toch zo geweldig? Of ben ik in de war?
ik begrijp hier en daar wel een woordje dus ik begrijp waar het over gaat, niet wat ze zeggenquote:Op zondag 11 september 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's wel heel mooi. Ik kan een liedje meezingen in het Portugees.
fijn dat ie dat leuk vindquote:
Bij mij leefde het idee dat je voor Dublin was gegaan omdat je de stad kent en geweldig vindt, etc etc.quote:Op zondag 11 september 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik? Echt nietIerland op zich is mooi, maar zwaar onder ontwikkeld en Dublin is een grote dump. 1/3e van de gebouwen staat leeg. Troep overal, OV kan je niet op vertrouwen, etc.
Oh, da's in de buurt!quote:Op zondag 11 september 2011 22:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Steel er eentje. Snuit heeft een mooie.
Ik had al een beetje honger, nu heb ik ook nog eens trek.quote:Op zondag 11 september 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
Ik heb een bord vol kippenpoten, net uit de oven, voor me staan.
Nee, ik kende de stad en het land zeker niet. Was er nog nooit geweest.quote:Op zondag 11 september 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Bij mij leefde het idee dat je voor Dublin was gegaan omdat je de stad kent en geweldig vindt, etc etc.
Dan verwar ik je met iemand anders hier, I guess.quote:Op zondag 11 september 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik kende de stad en het land zeker niet. Was er nog nooit geweest.
Ik blijf in Ierland tot ik ander werk heb, mocht ik nu een hele toffe baan in Dld of België vinden, dan is de kans groot dat ik dat wel doe. Maar ik zoek voornamelijk in Nederland op het moment. Overigens maak ik nog geen haast, ik wil toch wel minimaal een half jaar hier verblijven. Voornamelijk vanwege een aantal (dure) trainingen welke ik nu mag/kan volgen. Ik wil nu bij een kleiner bedrijf gaan werken, daar krijg ik die examens niet.quote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan verwar ik je met iemand anders hier, I guess.
Wat zijn de plannen nu, werk zoeken in Nederland?
Ik snap het. En metquote:Op zondag 11 september 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik blijf in Ierland tot ik ander werk heb, mocht ik nu een hele toffe baan in Dld of België vinden, dan is de kans groot dat ik dat wel doe. Maar ik zoek voornamelijk in Nederland op het moment. Overigens maak ik nog geen haast, ik wil toch wel minimaal een half jaar hier verblijven. Voornamelijk vanwege een aantal (dure) trainingen welke ik nu mag/kan volgen. Ik wil nu bij een kleiner bedrijf gaan werken, daar krijg ik die examens niet.
Het is heerlijke kip, echt grandioos!quote:Op zondag 11 september 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had al een beetje honger, nu heb ik ook nog eens trek.
Metquote:Op zondag 11 september 2011 22:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap het. En metgaat het dus prima? Hoe lang kennen jullie elkaar nu?
Oh dus toch, zoiets dacht ik al maar aangezien ik niet alles goed hebt onhouden..quote:Op zondag 11 september 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Metgaat het super, sinds 27 maart, twee weken later was onze 1e date
Dus nog geen half jaar
Toevallig heb ik vandaag ook nog heerlijke kip gegeten.quote:Op zondag 11 september 2011 22:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is heerlijke kip, echt grandioos!
Omdat het allemaal heel heftig gaat en het teruggaan naar Nederland een grote stap is en veel betekend.quote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh dus toch, zoiets dacht ik al maar aangezien ik niet alles goed hebt onhouden..
Vanwaar desmiley?
Wat betekent het?quote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat het allemaal heel heftig gaat en het teruggaan naar Nederland een grote stap is en veel betekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |