Helemaal mee eens. Ik ga eerst een tijdje dichterbij wonen, kijken hoe dat gaat. Als het goed zit, groeit dat samenwonen ook vanzelf.quote:Op zondag 11 september 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind samenwonen echt een heel heftige stap. Waarom het idee leeft dat er iets niet goed zit in je relatie als je dat niet 'zomaar' doet snap ik niet.
Ik denk niet dat spezza bedoelt dat je er niet goed over na moet denken. Maar ik ben het wel met hem eens dat mensen tegenwoordig zo moeilijk lijken te doen. Niet dat jullie dat nou doen hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik ga eerst een tijdje dichterbij wonen, kijken hoe dat gaat. Als het goed zit, groeit dat samenwonen ook vanzelf.
Nee.quote:Op zondag 11 september 2011 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat doen moderne stelletjes tegenwoordig toch?
Jij begrijpt mequote:Op zondag 11 september 2011 23:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat spezza bedoelt dat je er niet goed over na moet denken. Maar ik ben het wel met hem eens dat mensen tegenwoordig zo moeilijk lijken te doen. Niet dat jullie dat nou doen hoor.
Ik ken die mensen die 'moeilijk lijken te doen' niet. En roepen dat je maar met de relatie moet kappen nu lijkt me wat bruggen te ver.quote:Op zondag 11 september 2011 23:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat spezza bedoelt dat je er niet goed over na moet denken. Maar ik ben het wel met hem eens dat mensen tegenwoordig zo moeilijk lijken te doen. Niet dat jullie dat nou doen hoor.
Oh god sta me bijquote:
Haha ja idd.quote:Op zondag 11 september 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken die mensen die 'moeilijk lijken te doen' niet. En roepen dat je maar met de relatie moet kappen nu lijkt me wat bruggen te ver.
zelfs hogere machten zijn machteloosquote:
Hij zit in mijn koptelefoon te zingenquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij zit in mijn koptelefoon te zingen
Wij kunnen best samenwonen...de hele dag Pearl Jam draaien en biefstuk etenquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wij kunnen best samenwonen...de hele dag Pearl Jam draaien en biefstuk eten
Mensen.quote:Op zondag 11 september 2011 23:12 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, sommige mensen
[ afbeelding ]
Opmerkelijke foto's van Funda #64
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |