Ik hou van de binnenstad van Utrecht.quote:Op zondag 11 september 2011 22:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hoor tuurlijk
Ik ben uit de drukte van Utrecht maar ben er binnen 5 minuten.
Dan kan je idd beter in R'dam wonen dan heb je dat ook
Ik ook. Maar dat geld heb ik niet en niet de meest ideale plek voor een klein kind.quote:Op zondag 11 september 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hou van de binnenstad van Utrecht.
We praten er wel over, maar er zijn ook flink wat haken en ogen als we echt gaan samenwonen e.d.quote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze het ook, maar praten ze er niet over. Tenminste, dat is mijn indruk. Ik kan het mis hebben. Het komt voor, echt.
Bij mij komt er ooit een 2e huisje in Italiëquote:Op zondag 11 september 2011 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19]houdt meer van "the countryside"......
[/me]
* Spezza19 is daarom ook bezig met sparen en plannen voor een mooi huisje op het Engelse platteland om mijn pensioen uit te zitten...
Klopt, maar ik heb geen kind(eren), en ik hoef niet zoveel ruimte te hebben.quote:Op zondag 11 september 2011 22:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat geld heb ik niet en niet de meest ideale plek voor een klein kind.
Nou, als er nu al haken en ogen zijn.... dan kan je er beter mee stoppen......quote:Op zondag 11 september 2011 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We praten er wel over, maar er zijn ook flink wat haken en ogen als we echt gaan samenwonen e.d.
We zijn ouderwetsquote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef Spezza19 het volgende:
Waar zijn toch die goede oude tijden dat samenwonen een plezier voor twee was en dat iedereen het met plezier deed ipv van te voren met problemen te komen etc.
Ik woon toch liever in de VS dan in Angola.quote:Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus omdat het een "tweede wereldland" is... wil je er niet wonen...
Amerika is eigenlijk een 3e wereldland he? Alleen wil niemand dat zien/toegeven.....
Ja, want iedere immigrant komt ook op de beste plekken te wonen....quote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon toch liever in de VS dan in Angola.
Maar niet om te wonen.quote:Op zondag 11 september 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hou van de binnenstad van Utrecht.
Je weet niet eens welke haken en ogenquote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, als er nu al haken en ogen zijn.... dan kan je er beter mee stoppen......
Dat heb ik wel geleerd uit ervaring....
Net er omheen welquote:
Ik kan me best wat haken en ogen indenken. In mijn geval zijn er ook best wat dingen die zoiets als samenwonen bemoeilijken, Niets onoverkomelijks, wel dingen om over na te denken. En het lijkt me prima als mensen nadenken over zoiets.quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef Spezza19 het volgende:
Waar zijn toch die goede oude tijden dat samenwonen een plezier voor twee was en dat iedereen het met plezier deed ipv van te voren met problemen te komen etc.
Ja, ammahoela.quote:Op zondag 11 september 2011 22:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want iedere immigrant komt ook op de beste plekken te wonen....
De gemiddelde immigrant komt eerder op plekken te wonen waardoor je liever in Angola zou wonen....
Dank je, ik denk dat het beter is dan klakkeloos bij elkaar intrekken. Heb ik eerder gedaan, was niet echt bevorderlijkquote:Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan me best wat haken en ogen indenken. In mijn geval zijn er ook best wat dingen die zoiets als samenwonen bemoeilijken, Niets onoverkomelijks, wel dingen om over na te denken. En het lijkt me prima als mensen nadenken over zoiets.
Neuh, maar dan nog... als er nu al haken en ogen zijn.....quote:Op zondag 11 september 2011 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet niet eens welke haken en ogen
Ja, meteen de handdoek in de ring gooien als het niet aan komt waaien. Goed advies!quote:Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, maar dan nog... als er nu al haken en ogen zijn.....
en niet om te parkerenquote:
Dat doen moderne stelletjes tegenwoordig toch?quote:Op zondag 11 september 2011 22:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, meteen de handdoek in de ring gooien als het niet aan komt waaien. Goed advies!
Ik vind samenwonen echt een heel heftige stap. Waarom het idee leeft dat er iets niet goed zit in je relatie als je dat niet 'zomaar' doet snap ik niet.quote:Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, ik denk dat het beter is dan klakkeloos bij elkaar intrekken. Heb ik eerder gedaan, was niet echt bevorderlijk
quote:Op zondag 11 september 2011 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of we zijn gewoon liever "makkelijk"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |