Er missen een stuk vloer en plafond, maar dat vind ik eigenlijk minder storend dan dat ranzige bedquote:Op maandag 12 september 2011 09:53 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg, om nog even terug te komen op dat vieze bed....
[ afbeelding ]
Het is dus niet alleen z'n bed.....
Wie ziet het als eerste?
Gat in de vloetr trouwens ookquote:Op maandag 12 september 2011 09:53 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ziet het als eerste?
waar is de spanning dan gebleven?quote:Op maandag 12 september 2011 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan even terug springen in de tijd naar een moment dat je het wel nog wist.
Jullie snappen time travel niet echt he?
Je moet ook geen grote stukken kopen maar overal kleine plukjes en niet instromen bij oprichting want dan is de kans op manipulatie te groot.quote:Op maandag 12 september 2011 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat geld staat wel langere tijd vast. Dus je kunt daardoor een veel groter effect op de tijdlijn hebben dan af een toe een greep in de kas. Meer risico dus toch wel. Aan de andere kant, kun je dan stoppen met werken en hoef je daar geen verklaring voor te geven (oud geld)
Ah... Dit ligt wel in lijn met wat ik al dachtquote:Op maandag 12 september 2011 09:53 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ziet het als eerste?
Hoaxquote:Op maandag 12 september 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah... Dit ligt wel in lijn met wat ik al dacht.
En wederom is het iets wat je kan fixen. Ik zou dan sowieso een ander plafond willen hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah... Dit ligt wel in lijn met wat ik al dacht.
Nerdquote:Op maandag 12 september 2011 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel
Zie je wel. Je hebt er geen verstand van.
En toch geeft dit de algehele indruk dat het huis slecht is onderhouden, dus god wweet wat voor verborgen gebreken er nog allemaal zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wederom is het iets wat je kan fixen. Ik zou dan sowieso een ander plafond willen hebben.
Ik maak me meer druk om wat er onder dat gat in de vloer zit, of dat aan het rotten is. Maar wederom kun je dat pas zien als je er bent.
Valt me. Zo tof vond ik heel Heroes nietquote:
En een paar maanden later zien we je voorbij komen in het programma "Help mijn man is klusser"quote:Op maandag 12 september 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wederom is het iets wat je kan fixen. Ik zou dan sowieso een ander plafond willen hebben.
Ik maak me meer druk om wat er onder dat gat in de vloer zit, of dat aan het rotten is. Maar wederom kun je dat pas zien als je er bent.
Juistquote:Op maandag 12 september 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben bij Lost in seizoen 3 afgehaakt, maar wil hem wel weer een keer oppikken.quote:Op maandag 12 september 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Valt me. Zo tof vond ik heel Heroes niet
. Lost![]()
![]()
![]()
. 24 (zeker eerste seizoenen)![]()
![]()
![]()
. Dexter![]()
![]()
![]()
. Californication![]()
Dat het plafond dan naar beneden komt bij 't ophangen van de slingquote:Op maandag 12 september 2011 10:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En een paar maanden later zien we je voorbij komen in het programma "Help mijn man is klusser"
Waar zijn The Sopranos, The Wire, Six Feet Under en Breaking Bad ?quote:Op maandag 12 september 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
. Lost![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dexter![]()
![]()
![]()
. Californication![]()
Lost werd me na seizoen 3 te wazig... Prison Breakquote:Op maandag 12 september 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
. Lost![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dexter![]()
![]()
![]()
. Californication![]()
PB alleen seizoen 1 goed.quote:Op maandag 12 september 2011 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lost werd me na seizoen 3 te wazig... Prison Break.
Six feet Underquote:Op maandag 12 september 2011 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waar zijn The Sopranos, The Wire, Six Feet Under en Breaking Bad ?
Allen beter dan de genoemde series.
Ik haak bij heel veel series na seizoen 1 af. Zeker Amerikaanse. PB en Lost bijvoorbeeld. PB was ook afgesloten aan het eind van seizoen 1.quote:Op maandag 12 september 2011 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
PB alleen seizoen 1 goed.
De rest slap aftreksel.
Ik ben nog maar in seizoen 2 en die vind ik goed.quote:Op maandag 12 september 2011 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
PB alleen seizoen 1 goed.
De rest slap aftreksel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |