Het leven is verrukkulluk, is het niet?quote:
dat doet toch elke man? eppie!quote:Op maandag 12 september 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb altijd bij elk huis dat ik heb bekeken voor huur of koop gekeken met in mijn hoofd mijn meubels, kleuren en eventuele verbouwingen. Boeien dat dat bed vies is, kan ik wat met die kamer als mijn bed er in staat, dat is veel belangrijker.
Was wel goed ja. Zaterdag terras hangen, 's avonds bands luisteren in allerlei kroegen vanwege de Popronde, daarna stappen. Zondag vriendin aan oma laten zien in het ziekenhuis, gevolgd door kraamvisite (van 96 en een half naar 2 dagen, was een best verschilquote:Op maandag 12 september 2011 09:19 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Heerlijk weekend, jammer dat 't zo snel voorbij is.
Ik vind het nog steeds wel de plek bij voorkeur.quote:Op maandag 12 september 2011 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb je niet perse een bed voor nodig (of een slaapkamer (of een kamer in het algemeen))
Gelul, dat doet lang niet elke man (m/v).quote:Op maandag 12 september 2011 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
dat doet toch elke man? eppie!
gaat er gewoon om dat dat bed teringsmerig is..
+1quote:Op maandag 12 september 2011 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel de plek bij voorkeur.
Als ik voor de rest van mijn leven nog maar 1 plek mag aanwijzen staat die met stip op 1
Oh ja, absoluut.quote:Op maandag 12 september 2011 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel de plek bij voorkeur.
Als ik voor de rest van mijn leven nog maar 1 plek mag aanwijzen staat die met stip op 1
ik wil dat huis niet kopen domme aap, ik reageer op een smerige foto!quote:Op maandag 12 september 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul, dat doet lang niet elke man (m/v).
Nou en dat dat bed smerig is?? Als je dat huis koopt, heb je toch niet de verplichting om daarin te gaan slapen??
Leukquote:Op maandag 12 september 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was wel goed ja. Zaterdag terras hangen, 's avonds bands luisteren in allerlei kroegen vanwege de Popronde, daarna stappen. Zondag vriendin aan oma laten zien in het ziekenhuis, gevolgd door kraamvisite (van 96 en een half naar 2 dagen, was een best verschil).
Dat soort foto's zouden voor mij wel een reden zijn het huis niet te bezichtigen.quote:Op maandag 12 september 2011 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil dat huis niet kopen domme aap, ik reageer op een smerige foto!
nou jezus zeg, kan dat niet wat vriendelijkerquote:Op maandag 12 september 2011 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Oh. Nou... tsja... boeiend.quote:Op maandag 12 september 2011 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met mensen die niet door iets heen kunnen kijken (niet op de Superman manier..)quote:Op maandag 12 september 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort foto's zouden voor mij wel een reden zijn het huis niet te bezichtigen.
Ik krijg dat gevoel altijd een beetje als ik in zo'n scanding sta op schipholquote:Op maandag 12 september 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met mensen die niet door iets heen kunnen kijken (niet op de Superman manier..)
Mja, als je ziet hoe ranzig die kamer is, dan maak ik van die kamer toch echt niet graag mijn slaapkamer hoor......quote:Op maandag 12 september 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met mensen die niet door iets heen kunnen kijken (niet op de Superman manier..)
Zou je dat willen?quote:Op maandag 12 september 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en dan zie je een viba in de koffer van een meid, is dat dan echt zo bijzonder?quote:Op maandag 12 september 2011 09:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg dat gevoel altijd een beetje als ik in zo'n scanding sta op schipholKennis van me werkt daar bij de marechaussee (hoe de fuck schrijf je dat?!) en die vertelde me dat je vroeger inderdaad behoorlijk wat zag
en gezien er veel mannen werken werden er regelmatig collega's bijgeroepen om eens even goed te kijken
Too much information
Ik neem aan alleen bij knappe vrouwen dus ik snap niet wat jij je dik maakt! (hihi ik zei dik maken!quote:Op maandag 12 september 2011 09:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg dat gevoel altijd een beetje als ik in zo'n scanding sta op schipholKennis van me werkt daar bij de marechaussee (hoe de fuck schrijf je dat?!) en die vertelde me dat je vroeger inderdaad behoorlijk wat zag
en gezien er veel mannen werken werden er regelmatig collega's bijgeroepen om eens even goed te kijken
Too much information
Het heet: schoonmaakmiddelen.quote:Op maandag 12 september 2011 09:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, als je ziet hoe ranzig die kamer is, dan maak ik van die kamer toch echt niet graag mijn slaapkamer hoor......
Dat heeft niks met niet ergens doorheen kunnen kijken te maken
Ik vraag me dan af hoe het met het algemeen onderhoud zit. Als iemand al te lui is om voor een verkoopfoto alles netjes te maken, hoe zit dat dan met de kozijnen? Het stucwerk, enz.quote:Op maandag 12 september 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, je weet toch dat het niveau van de gemiddelde marechaussee medewerker van kleuterniveau is....quote:Op maandag 12 september 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en dan zie je een viba in de koffer van een meid, is dat dan echt zo bijzonder?
daar ben je vrouw voor.quote:Op maandag 12 september 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort foto's zouden voor mij wel een reden zijn het huis niet te bezichtigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |