Volgens mij is het een maandblad. Maar 3 maanden zo ook kunnenquote:Op zondag 11 september 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja eigenlijk best wel.... een stel mooie gedichten, wat mooie verhalen en een puzzel die ik eigenlijk nog best moeilijk vind't is alleen jammer dat het blijkbaar maar eens in de 3 maanden uit komt
of zou ik het verkeerd begrepen hebben?
oh, daar staan vast wel contactadvertenties inquote:Op zondag 11 september 2011 21:05 schreef -Engel- het volgende:
BUM krant... tsja zo noem ik het maar het is gewoon de straatnieuws / daklozenkrant what ever... maar dan wel die van Utrecht (geloof ik)
quote:Op zondag 11 september 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
Wie is er zo wanhopig?(referent aan de TT).
Nopequote:Op zondag 11 september 2011 21:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, daar staan vast wel contactadvertenties in
Was hij zo leuk dan?quote:Op zondag 11 september 2011 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]in die krant zat er geen.... ik vraag me trouwens af of het handig is om met een dakloze een relatie aan te gaan.... ik weet het niet.... deze verkoper was anders echt wel goed bezig.... hij was verzorgd, had een open houding, was positief en behulpzaam en hij verkocht me niet zomaar de franse editie
Jij overweegt te daten met een dakloze?quote:Op zondag 11 september 2011 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]in die krant zat er geen.... ik vraag me trouwens af of het handig is om met een dakloze een relatie aan te gaan.... ik weet het niet.... deze verkoper was anders echt wel goed bezig.... hij was verzorgd, had een open houding, was positief en behulpzaam en hij verkocht me niet zomaar de franse editie
Nee, het is voor daklozen om ze een (nieuwe) start te laten makenquote:Op zondag 11 september 2011 21:09 schreef Rupsebeest het volgende:
Maar je hoeft toch niet altijd dakloos te zijn, of wel.. misschien is hij gewoon vrijwilliger daarvoor?
Als jij een oude egyptenaar was hadden er nooit mummies bestaan...je rukt alles uit zijn verbandquote:Op zondag 11 september 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij overweegt te daten met een dakloze?
Niet op die manier, maar hij was heel aardig en deed me een beetje aan mijn ene bro denken die altijd heel enthousiast is als het om zijn hobby ofzo gaat.quote:
Ik kom net binnen vallen, het was een vraag, geen opmerkingquote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als jij een oude egyptenaar was hadden er nooit mummies bestaan...je rukt alles uit zijn verband
Just checkingquote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet op die manier, maar hij was heel aardig en deed me een beetje aan mijn ene bro denken die altijd heel enthousiast is als het om zijn hobby ofzo gaat.
Neequote:Op zondag 11 september 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij overweegt te daten met een dakloze?
Hm oke, hier zijn het altijd van die lelijke vrouwen die de hele dag goeiemorgen en goeiemiddag zeggenquote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, het is voor daklozen om ze een (nieuwe) start te laten maken
Daarbij ... ik zie je nog niet in verband rondlopenquote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom net binnen vallen, het was een vraag, geen opmerking
Met van die irritante kinderenquote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hm oke, hier zijn het altijd van die lelijke vrouwen die de hele dag goeiemorgen en goeiemiddag zeggen
hehehe... ja die kan je treffen jaquote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hm oke, hier zijn het altijd van die lelijke vrouwen die de hele dag goeiemorgen en goeiemiddag zeggen
Hier bij de supermarkt dus wel. Alle kinderen zijn sowieso irritant dusquote:Op zondag 11 september 2011 21:18 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Die zie ik er gelukkig nooit bij
Ja, eigenlijk niet genoeg merk ik nu. En we wijn was ook al opquote:
Ik heb medelijden met jequote:Op zondag 11 september 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk niet genoeg merk ik nu. En we wijn was ook al op
tsja... dan nog ff wat anders halen/maken?quote:Op zondag 11 september 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk niet genoeg merk ik nu. En we wijn was ook al op
En hoe komt dat?quote:Op zondag 11 september 2011 21:26 schreef ArTiC het volgende:
ik heb alleen nog bubbeltjeswijn
er gaat de laatste tijd wel erg veel drank doorheen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |