quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Over 20 minuten begint de echte wedstrijd.
Nicequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee aardig wat gedronken enzo. Maar 1-0 RKC![]()
![]()
![]()
Haha nice, wij hebben het nu 2 maanden gratis maar misschien wil mijn vader het blijven houdenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:25 schreef Patje1987 het volgende:
Godver op de paal
Trouwens heb ik wel heel het jaar eredivisie live
Zimbabwequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:38 schreef FreezePop het volgende:
RT dit en ga gratis naar zimbabwe
Geld is sowieso altijd al een ballon geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het eerste land waar geld echt waardeloos is.
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Hey weetje wat ik mij net afvroeg?
Hebben jullie eigenlijk vrienden die islamitisch zijn/hoofddoek dragen (indien meisje)?
Ja. Twee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Hebben jullie eigenlijk vrienden die islamitisch zijn/hoofddoek dragen (indien meisje)?
Nee. Sterker nog, mij hele vriendengroep/kennissenkring daaromheen is blank.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Wel vrienden die islamitisch zijn, en geen hoofddoek of iets.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:47 schreef Ezechielk het volgende:
En nu ga ik doen alsof ik een sociaal leven heb. Fijne avond kijkbuisfokkertjes!
Lateurquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:47 schreef Ezechielk het volgende:
En nu ga ik doen alsof ik een sociaal leven heb. Fijne avond kijkbuisfokkertjes!
Nee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Ik hoop dat alle zeepbellen binnenkort klappen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geld is sowieso altijd al een ballon geweest.
Ik niet, daar is de maatschappij nog lang niet aan toe.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik hoop dat alle zeepbellen binnenkort klappen.
Mooi nummer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:49 schreef stefanhaan het volgende:
Het is maar Anouk - Michel geworden omdat jullie niet meewerken
Vroeger had ik er veel meer. Maar dat waren klasgenoten die ik gewoon bleef zien. Eigenlijk dus gewoon vrienden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ook hoofddoek?
@pz: grappig ha ha
@ts: ik ben blank
Ah mooi okequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:50 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vroeger had ik er veel meer. Maar dat waren klasgenoten die ik gewoon bleef zien. Eigenlijk dus gewoon vrienden.
En 1 jongen, en een meisje ja. Met doek. Regelmatig terrasje. Ik een biertje, hun iets anders. Werkt prima.
Wanneer dan erl ? Als we een 8de wereldoorlog hebben gehad ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik niet, daar is de maatschappij nog lang niet aan toe.
[..]
Mooi nummer.
Tevens peer ik hem voor een Arnold Schwarzenneger of hoe je het ook spelt film.
Ik heb eigenlijk nooit moeite gehad met vriendschappen opbouwen met andersgelovigen, o.i.d.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ah mooi okezo hoort het ook vind ik dan
Nee, maar daarnaast ga ik hier niet met jou over in discussie. Gezien jouw opmerkingen laatst over economie, denk ik niet dat dat zinnig is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wanneer dan erl ? Als we een 8de wereldoorlog hebben gehad ?
QFT.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, maar daarnaast ga ik hier niet met jou over in discussie. Gezien jouw opmerkingen laatst over economie, denk ik niet dat dat zinnig is.
Hater.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:56 schreef Patje1987 het volgende:
Tevens heb ik uberhaupt geen zin om met Pz in discussie te gaan over wat voor onderwerp dan ook.
Ook dat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:56 schreef Patje1987 het volgende:
Tevens heb ik uberhaupt geen zin om met Pz in discussie te gaan over wat voor onderwerp dan ook.
Waarom zou ik daarom blij zijn?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:58 schreef Dalando het volgende:
IS SERIEUS NIEMAND BLIJ VOOR MIJ DAT IK ONWEER KRIJG?
JA WANT BIJ JOU ONWEER IS NIET BIJ MIJ ONWEER. win - win.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:58 schreef Dalando het volgende:
IS SERIEUS NIEMAND BLIJ VOOR MIJ DAT IK ONWEER KRIJG?
nee dat is de waarheid.quote:
nais.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA WANT BIJ JOU ONWEER IS NIET BIJ MIJ ONWEER. win - win.
omdat het kan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom zou ik daarom blij zijn?
Nee zo bedoelde ik het ook niet, het voelt alleen soms alsof er een grens zit ofzo, weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet uitleggenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit moeite gehad met vriendschappen opbouwen met andersgelovigen, o.i.d.
Mensen moeten gewoon niet zo haten.
Uhm, Rachid is een mattie van me, maar is eigenlijk niet echt Islamitisch ofzo want hij blowt tiefus veel en drinkt Beugels.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Ik heb het over IRL vriendenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Uhm, Rachid is een mattie van me, maar is eigenlijk niet echt Islamitisch ofzo want hij blowt tiefus veel en drinkt Beugels.
Uhm op MSN heb ik er nog wel wat, voornamelijk Marokkanen. Maar ja, meeste spreek ik nooit en reken niet echt tot vrienden, meer van ooit in de klas hebben gezeten enzo.
Oceanview natuurlijken MarokkaanseKip
En mijn Turkse homeboi Nitrouz niet te vergeten.
Rachid en Nitrouz zijn IRL vrienden van me.quote:
Ja en Ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:06 schreef coban het volgende:
Is oceanview een moslim?
Is nitrouz turks?
Hee Patjequote:
Ik was op appelpop, maar voelde me niet lekker, dus weer terug gegaan, nu een half uur thuis.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:07 schreef Ragboer het volgende:
OMG STOP DE PERSEN MEREL IS ER MOET JE NIET NAAR APPELPOP IK GA DE BEURS ONVEILIG MAKEN KIES VOOR DE BEURS OMDAT JE BOI RAGBOER![]()
Hooiquote:
Ja die grens komt inderdaad voor. Omdat er twee groepen mensen zijn die gewoon weinig over elkaar weten. Complete cultuurverschillen. Dan ga je maar gissen, en sommige gaan dan haten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:02 schreef coban het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het ook niet, het voelt alleen soms alsof er een grens zit ofzo, weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet uitleggen. Zelf heb ik trouwens wel gewoon heel veel nederlandse vrienden (en/of anders gelovigen/atheisten)
Kom naar Kanaalstraat nieg. Waar die durum het lekkerst is, kan zelfs durum van Turkije niet tegen op.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja die grens komt inderdaad voor. Omdat er twee groepen mensen zijn die gewoon weinig over elkaar weten. Complete cultuurverschillen. Dan ga je maar gissen, en sommige gaan dan haten.
Vooral mensen die altijd maar lopen te toeteren, en eigenlijk nog nooit een moslim o.i.d hebben gesproken, of gezien.
Maar wel na het stappen broodjes shoarma/döner eten.![]()
Tja. Dat soort mensen is Nederland nou eenmaal rijk. Te bekrompen om wat verder te kijken dan media, of vooroordelen etc.
Ik zal het onthouden. Altijd in voor een lekker hapje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kom naar Kanaalstraat nieg. Waar die durum het lekkerst is, kan zelfs durum van Turkije niet tegen op.
Ik heb islamitische FOK!matties jwt. Maar niet echt irlquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Jaa dat wel, maar sommigen weten niet beter he. Ikzelf krijg zovaak dit te horen: "omg coban ik begrijp het echt niet ik dacht zo van die is altijd verlegen en stil enzo, ik had nooit verwacht dat een meisje met hoofddoek zo zou zijn"quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja die grens komt inderdaad voor. Omdat er twee groepen mensen zijn die gewoon weinig over elkaar weten. Complete cultuurverschillen. Dan ga je maar gissen, en sommige gaan dan haten.
Vooral mensen die altijd maar lopen te toeteren, en eigenlijk nog nooit een moslim o.i.d hebben gesproken, of gezien.
Maar wel na het stappen broodjes shoarma/döner eten.![]()
Tja. Dat soort mensen is Nederland nou eenmaal rijk. Te bekrompen om wat verder te kijken dan media, of vooroordelen etc.
Ja wij matties jeweettogquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb islamitische FOK!matties jwt. Maar niet echt irl
Maar in welk gebied van Nederland woon je dan serieus?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef coban het volgende:
[..]
Jaa dat wel, maar sommigen weten niet beter he. Ikzelf krijg zovaak dit te horen: "omg coban ik begrijp het echt niet ik dacht zo van die is altijd verlegen en stil enzo, ik had nooit verwacht dat een meisje met hoofddoek zo zou zijn"
En dan denk ik: yeah right fuckyou wat is deze![]()
Vooroordelen, maar alleen omdat ze niet beter weten
Ik snap je. Lijkt me lastig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef coban het volgende:
[..]
Jaa dat wel, maar sommigen weten niet beter he. Ikzelf krijg zovaak dit te horen: "omg coban ik begrijp het echt niet ik dacht zo van die is altijd verlegen en stil enzo, ik had nooit verwacht dat een meisje met hoofddoek zo zou zijn"
En dan denk ik: yeah right fuckyou wat is deze![]()
Vooroordelen, maar alleen omdat ze niet beter weten
Ergens bij jou in de buurtquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar in welk gebied van Nederland woon je dan serieus?
Hier kan je dus echt niet om de opscheer, doekjes, baarden, nektasjes en soms boerka's heen...
Haarlem. Noord holland.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hier kan je dus echt niet om de opscheer, doekjes, baarden, nektasjes en soms boerka's heen...
Boerka's? Mijn lerares kwam van de week met een feitje dat er maar ongeveer 150 vrouwen in Nederland er een dragen. Vond ik best weinigquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
coban is de beste turk van nederlandquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ergens bij jou in de buurt
Die opscheer en nektasjes mogen nekschot.
Omdat je toch altijd binnen zit te FOK!ken?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Haarlem. Noord holland.
Nu woon ik in een wijk waar dat minder is. Twee jaar geleden woonde ik in een flatje. Zag het dagelijks. Nooit aan gestoord. Nooit gedonder met mijn buren ook.
Eensquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik snap je. Lijkt me lastig.
Iedereen moet gewoon beter hun best doen om elkaar beter te leren kennen. We hoeven niet per se te knuffelen maar die basiskennis weet je wel.
In plaats daarvan loopt nu half Nederland bang voor elkaar te zijn. Allemaal onnodige paniekzaaierij. Iedere groep mensen heeft zo zijn issues. Dat is ook aan die gemeenschap zelf om dat op te lossen vind ik. Nu wordt er ook veels te veel bemoeid met dingen waar mensen geen verstand van hebben.
Nou?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:18 schreef Dalando het volgende:
BBQSausage weetje wat mij nu net opviel.
Ja sws maarjij wilt geen contact met islamieten enzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
coban is de beste turk van nederland
quote:
Klopt, is gefixed, heeft GM ook al gemeld in mijn topic.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ afbeelding ] staat nu ook voor de username in auto-update
komt omdat ik bijna alleen maar van die klootzakjes tegenkomquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Eenskijk die paar klote allochtonen die zo dom doen met watzje probleem en ik sla je ditdat moeten echt dood. Even serieus ik kan daar echt niet tegen
en dan gelijk mensen (als plasticzak) die dan gaan generaliseren
Je bent Turks en woont in de provincie Utrecht? Dan zal je vast wel in Soest of Driebergen wonen...quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ergens bij jou in de buurt
Die opscheer en nektasjes mogen nekschot.
Generalisatie is wat er nu inderdaad gebeurd. Zo krijg je alleen maar meer wrijving.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Eenskijk die paar klote allochtonen die zo dom doen met watzje probleem en ik sla je ditdat moeten echt dood. Even serieus ik kan daar echt niet tegen
en dan gelijk mensen (als plasticzak) die dan gaan generaliseren
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Omdat je toch altijd binnen zit te FOK!ken?
Haha, zag ik netquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, is gefixed, heeft GM ook al gemeld in mijn topic.
Hahaha zeker datum genoteerd en alles: "eerste gesprek met meisje met hoofddoek, 29 juli 2011"quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef 92Merel het volgende:
Hier zitten echt maar heel weinig mensen die hoofddoekjes etc dragen.
Mijn eerste gesprek met een meisje met een hoofddoek was op mijn werk..
Het was oktober 2010quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha zeker datum genoteerd en alles: "eerste gesprek met meisje met hoofddoek, 29 juli 2011"
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Haha, zag ik netMaar de mijne is gesloten
Neequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je bent Turks en woont in de provincie Utrecht? Dan zal je vast wel in Soest of Driebergen wonen...
Ja, maar ze vallen wel op.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boerka's? Mijn lerares kwam van de week met een feitje dat er maar ongeveer 150 vrouwen in Nederland er een dragen. Vond ik best weinig
Dat was gewoon een grapje. een van mijn beste vrienden is moslimquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef coban het volgende:
[..]
Ja sws maarjij wilt geen contact met islamieten enzo.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha zeker datum genoteerd en alles: "eerste gesprek met meisje met hoofddoek, 29 juli 2011"
Ja ik niet dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
komt omdat ik bijna alleen maar van die klootzakjes tegenkom
Hoax, je hebt geen vriendenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat was gewoon een grapje. een van mijn beste vrienden is moslim
Ja, maar daarna kwam de kopvoddentaxquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt
En dan Geert Wilders gillen om een boerkaverbod._!
De wattes?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar daarna kwam de kopvoddentax
Zometeen PVV belasting. Payen om te haten, jwt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar daarna kwam de kopvoddentax
gewoon je eigen haar verven?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:24 schreef 92Merel het volgende:
Waarom is het zo belachelijk duur om mijn haar terug te verven naar zn eigen kleur?
Ging de kapper bellen en het is gewoon 40 euro, daar moet ik een dag voor werken
Hahaha jaaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het was oktober 2010![]()
Maar vreemd toch, ik was 18..
Ga naar een andere kapper, of haal een vriendin en een doe-het-zelf pakketje bij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:24 schreef 92Merel het volgende:
Waarom is het zo belachelijk duur om mijn haar terug te verven naar zn eigen kleur?
Ging de kapper bellen en het is gewoon 40 euro, daar moet ik een dag voor werken
Dat heb ik helemaal gemist, wat achterlijk zeg.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Belasting voor mensen die een hoofddoekje dragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je je haar hebt geverfd en je verft het terug dan wordt het niet mooiquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ga naar een andere kapper, of haal een vriendin en een doe-het-zelf pakketje bij.
Het is nou al een beetje laat, maar als jullie hadden gezegd dat je in HC gingen meeten was ik denk ik wel gekomenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef Ragboer het volgende:
Ik moet zo weer door Hoog Catharijne, mijn mattie Spaghettivreter ophalen. Lekker tussen alle hang-Mocro's
Wauwquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn eerste gesprek was meteen met twee meisjes met hoofddoek. Maar die waren 12, en gingen actie voeren voor een klasgenoot met kanker.Toen heb ik ook meteen geld gegeven, Eerste keer dat ik geld heb gegeven aan meisjes met een hoofddoek.
Ja maar ik wil het perse weer mijn eigen kleur en dat is in de winkel nooit precies te vinden..quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
gewoon je eigen haar verven?
Ja ik bedoel, er wonen minimaal 1 miljoen allochtonen in Nederland, op mijn school was dat 1% waarvan het merendeel op het vmbo. Op het vwo waren ze op 1 hand te tellen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha jaa
Kijk dat bedoel ik nou, is zo raar heik bedoel niet lullig ofzo he, maar zo vreemd toch
Ik vind ook dat sommige islamitische (meisjes vooral) zelf contact moeten zoekn, zo ken ik meisjes die alleen maar met turken contact hebbenja wat doe je dan he, zo help je ook niet veel verder
Andere kapper was nog duurder en daar hadden ze 3 mensen nodig om te beslissen hoe duur het ging worden en hoe dat ging werken met mijn haar. Dan liever mn eigen kapperquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ga naar een andere kapper, of haal een vriendin en een doe-het-zelf pakketje bij.
Rookpauze, het moment om Turkse meisjes te ontmoeten. Ze paffen allemaal, de straatslet, het nette meisje met hoofddoek tot het lieve, schattige meisje van 1m60 op All Stars. Turkse meiden roken zo veel man, tering.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha jaa
Kijk dat bedoel ik nou, is zo raar heik bedoel niet lullig ofzo he, maar zo vreemd toch
Ik vind ook dat sommige islamitische (meisjes vooral) zelf contact moeten zoekn, zo ken ik meisjes die alleen maar met turken contact hebbenja wat doe je dan he, zo help je ook niet veel verder
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal gemist, wat achterlijk zeg.Het is al best heel oud..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoi
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Nope nectar is uit augustus 2010quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:28 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ik ben lid sinds 2009, bestond Nectar toen eigenlijk wel?
Doet me stiekem beetje denken aan de Joden en de Jodenster, niet lullig bedoelt, maar gewoon om te checken hoeveel er van zijn etc.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:28 schreef coban het volgende:
Ik moest lachen toen geert wilders met die belastinggedoe kwamhoe wilt hij dat in werking brengen?
Ik geef alle meisjes geld, dan komen ze me later allemaal tegen en zeggen ze; Oohh wauw, kijk, dat is die lieve jongen die ons geld gaf. Nu is het tijd voor ons, om iets terug te doen voor deze barmhartige man.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:27 schreef coban het volgende:
[..]
Wauwnormaal geef je zeker altijd geld aan meisjes op straat?
Hahahhaa alsof je nu elke dag aan hoofddoekmeisjes geld geeft
Niet dus. Dat laat al zien dat die man alleen maar domme uitspraken kan doen. Ik denk persoonlijk dat hij gewoon weer wat aandacht wou. Het idee het land in schoppen. Kijken of 'ie support krijgt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:28 schreef coban het volgende:
Ik moest lachen toen geert wilders met die belastinggedoe kwamhoe wilt hij dat in werking brengen?
Ja, ook islamieten/allochtonen die zich niet bezighouden met school vind ik dom.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het perse weer mijn eigen kleur en dat is in de winkel nooit precies te vinden..
[..]
Ja ik bedoel, er wonen minimaal 1 miljoen allochtonen in Nederland, op mijn school was dat 1% waarvan het merendeel op het vmbo. Op het vwo waren ze op 1 hand te tellen.
[..]
Andere kapper was nog duurder en daar hadden ze 3 mensen nodig om te beslissen hoe duur het ging worden en hoe dat ging werken met mijn haar. Dan liever mn eigen kapper
Nope.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:28 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ik ben lid sinds 2009, bestond Nectar toen eigenlijk wel?
Ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:28 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Je ziet me wel aan voor een baas tho
Ik rook niet. Echt niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Rookpauze, het moment om Turkse meisjes te ontmoeten. Ze paffen allemaal, de straatslet, het nette meisje met hoofddoek tot het lieve, schattige meisje van 1m60 op All Stars. Turkse meiden roken zo veel man, tering.![]()
![]()
Ik kan ook nog wel wat geld gebruikenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik geef alle meisjes geld, dan komen ze me later allemaal tegen en zeggen ze; Oohh wauw, kijk, dat is die lieve jongen die ons geld gaf. Nu is het tijd voor ons, om iets terug te doen voor deze barmhartige man.
Oh, ik bedoelde het meer als in dat ik in een hele 'witte' gemeente woonquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ja, ook islamieten/allochtonen die zich niet bezighouden met school vind ik dom.
Kun je allemaal aanpassenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:28 schreef Dalando het volgende:
Dat is snel, maar ik heb toch liever het klokje rechtsonder en het startknopje linksonder.
Ja zag het, artikel van BBQSausage kwam uit 2009quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is al best heel oud..
En hoi
Hahaha ja ik begrijp hetquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doet me stiekem beetje denken aan de Joden en de Jodenster, niet lullig bedoelt, maar gewoon om te checken hoeveel er van zijn etc.
WAT versta jij onder 'iets terug doen' meneertje? Hmmm?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik geef alle meisjes geld, dan komen ze me later allemaal tegen en zeggen ze; Oohh wauw, kijk, dat is die lieve jongen die ons geld gaf. Nu is het tijd voor ons, om iets terug te doen voor deze barmhartige man.
Ja behoorlijk veel stemmen dit jaar, gaat de goede kant op met onze geertquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Niet dus. Dat laat al zien dat die man alleen maar domme uitspraken kan doen. Ik denk persoonlijk dat hij gewoon weer wat aandacht wou. Het idee het land in schoppen. Kijken of 'ie support krijgt.
Dat zien we dan wel weerquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:31 schreef coban het volgende:
[..]
WAT versta jij onder 'iets terug doen' meneertje? Hmmm?
* stefanhaan geeft coban de boksquote:
Ik heb mijn geloof in windows weer teruggenomenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, Windows 8 wordt echt een groot aanpasbaar geheel
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:33 schreef BBQSausage het volgende:
Ik stem ook PVV, omdat Geert Wilders haar.
Dit is, en zal ook altijd een kleine partij blijven.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:32 schreef coban het volgende:
[..]
Ja behoorlijk veel stemmen dit jaar, gaat de goede kant op met onze geert
Ik stem de enige, echte, rechtse partij: VVD.quote:
DAT JIJ NIET LIEGT TEGEN ONSquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:33 schreef coban het volgende:
[..]
Haha is grapje
Wat denk je nou zelf
Windows 7 vind ik ook al een grote verbetering, maar ik kijk echt uit naar 8 jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb mijn geloof in windows weer teruggenomen
ik kijk alleen niet uit naar het betalen van 170 euro ofso om windows 8 te krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Windows 7 vind ik ook al een grote verbetering, maar ik kijk echt uit naar 8 ja
Niemand kent je en je post alleen maar baggerquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:32 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik de kloon van Nectar ben?
Wat vond je beter in windows 7 dan in Vista / XP? XP vind ik helemaal de bomb en vista is gewoon emogif*450miljoenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Windows 7 vind ik ook al een grote verbetering, maar ik kijk echt uit naar 8 ja
Dan ben ik straks in de 70, en heb ik een villa, en die noem ik dan de BBQ Mansion,quote:
Maar hij is wel welkom.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niemand kent je en je post alleen maar bagger
Dat is dan weer een reden waarom ik van mijn opleiding hou.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik kijk alleen niet uit naar het betalen van 170 euro ofso om windows 8 te krijgen
je weet wel dat zodra je klaar bent met je opleiding je licentie vervalt he?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is dan weer een reden waarom ik van mijn opleiding hou.
Goede fantasiequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan ben ik straks in de 70, en heb ik een villa, en die noem ik dan de BBQ Mansion,En dan nodig ik alle meisjes uit en zo.
Vista is écht bagger inderdaad. 7 is gewoon weer back to basic, maar met een mooi likje verf er overheen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wat vond je beter in windows 7 dan in Vista / XP? XP vind ik helemaal de bomb en vista is gewoon emogif*450miljoen
Dit jaar zijn er geen verkiezingen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef coban het volgende:
Ik mag dit jaar ook stemmen
Ik ga voor de dierenpartij! Laat het dier regeren!
Oke.
Misschien toch wel...quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit jaar zijn er geen verkiezingen.
Joah, maar voordat ik klaar ben met mijn opleiding(en)quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je weet wel dat zodra je klaar bent met je opleiding je licentie vervalt he?
Die licenties zijn telkens maar een jaar geldig
Wat is dezequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit jaar zijn er geen verkiezingen.
Oh dus iedere user die niet veel mensen kennen en alleen baggert post (al denk ik hier zelf anders over) is een kloon van Nectar?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niemand kent je en je post alleen maar bagger
ligt eraan als ze het plan over die studiefinanciering erdoor rammen zal jij niet veel studerenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Joah, maar voordat ik klaar ben met mijn opleiding(en)
Tuurlijk ben jij dan ook uitgenodigd, en is er alles wat je je maar kunt wensen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:36 schreef coban het volgende:
[..]
Goede fantasiewel halal vlees voor mij. Want ik kom ofc ook. Ik bedoel maar. Ik ben coban. Dè coban.
Tot straksquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:37 schreef Ragboer het volgende:
Maar ik ga er vandoor. Even douchen, omkleden en dergelijke...
Daarna even snel met oom een pilsje gappen om daarna Spaghettivreter op Centraal op te halen.
Tjoeloes, oneluv, kusjes voor de meids en aarslikje voor mijn homeboys.
Ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ligt eraan als ze het plan over die studiefinanciering erdoor rammen zal jij niet veel studerentenzij je 3000+ per jaar wil dokken.
Echt hé.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
Het is leuk want jullie 2 spreken gewoon af via FOK!.
homodate?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
Het is leuk want jullie 2 spreken gewoon af via FOK!.
Ik wil het anders ook wel ns doen.quote:
Oh. Je bent hier gewoon? Dan geef ik de groeten nu wel.quote:
Yeeyquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tuurlijk ben jij dan ook uitgenodigd, en is er alles wat je je maar kunt wensen.
doorposten lul.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:41 schreef Dalando het volgende:
Als ik 75000 post heb, maak ik mezelf bekend.
Ik niet, alleen al denken aan een ontmoeting met een FOK!er, geeft me kippenvel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil het anders ook wel ns doen.
autisme?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik niet, alleen al denken aan een ontmoeting met een FOK!er, geeft me kippenvel.
Nu nog wel jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:41 schreef coban het volgende:
[..]
Oh. Je bent hier gewoon? Dan geef ik de groeten nu wel.
ik speel iedere keer als jij een post plaatst, met mijn "dingetje"quote:
Heracles - Ajaxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:43 schreef Dalando het volgende:
Zo verdomme felle flitsen nu buiten
Ja het flitst hier al een uur lang aan een stuk door, echt bizar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:43 schreef Dalando het volgende:
Jij faalt.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heracles - AjaxEn eerst nog 1-0 achter dankzij Overtoom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En AZ 4-0 gewonnenSeizoensstart van AZ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grappig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, contact gestoord, zolderkamertjestype, IQ van een breinaald en zo.
watquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik speel iedere keer als jij een post plaatst, met mijn "dingetje"
Ik zag vanmiddag ook een flits, in 1.8.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:43 schreef Dalando het volgende:
Liever niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:47 schreef BoleroPower het volgende:
Zal ik dit topic weer komen verstoren?
Nee hoor, is echt perfect zo, niks meer aan doen.quote:
Moment, ik was ook al leuk bezig op facebookquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:48 schreef Patje1987 het volgende:
Flips kijk mijn facebook, ajacieden happen zo makkelijk
Ik zag hetquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moment, ik was ook al leuk bezig op facebook
Ja prachtig is datquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Steven is altijd zo ongelooflijk fanatiek he als een wedstrijd nog speelt![]()
Oh oke ik dacht al misschien was ik een letter vergeten ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, is echt perfect zo, niks meer aan doen.![]()
Hhahahahha lekker voor jullie LEKKER LEKKER OMG HAHAHHAHAAquote:
Jaquote:
Hij past alleen niet goed.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:50 schreef coban het volgende:
[..]
Oh oke ik dacht al misschien was ik een letter vergeten ofzo
Naja zeg. Even inkorten dnaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij past alleen niet goed.
[ afbeelding ]
Ja om de paar seconden was het wel dit is pas echt bazenweerquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:56 schreef Jac0bus het volgende:
Woot hier flitst het nu wel hard en constant
Datquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja om de paar seconden was het wel dit is pas echt bazenweer
en nu zitten al die zielige buitenchillers binnen..
HA! dat zal ze leren
Beter, maar nog steeds geen spaties, komma's en hoofdletters.quote:
koffie een optionquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
Fuck man, ik ben nu echt lui, moet even over mijn moeheid heen komen. Anders gaat deze avond zwaar worden.
Knap gedaan, aangezien dat onmogelijk is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
i set fireeee to the raaaaaaaaain
ooraidsquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
i set fireeee to the raaaaaaaaain
mooie ninjaquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Knap gedaan, aangezien dat onmogelijk is.![]()
luie donder jongquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, dan neem ik straks wel een fles cola, maar koffie, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |