quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Over 20 minuten begint de echte wedstrijd.
Nicequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee aardig wat gedronken enzo. Maar 1-0 RKC![]()
![]()
![]()
Haha nice, wij hebben het nu 2 maanden gratis maar misschien wil mijn vader het blijven houdenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:25 schreef Patje1987 het volgende:
Godver op de paal
Trouwens heb ik wel heel het jaar eredivisie live
Zimbabwequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:38 schreef FreezePop het volgende:
RT dit en ga gratis naar zimbabwe
Geld is sowieso altijd al een ballon geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het eerste land waar geld echt waardeloos is.
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Hey weetje wat ik mij net afvroeg?
Hebben jullie eigenlijk vrienden die islamitisch zijn/hoofddoek dragen (indien meisje)?
Ja. Twee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Hebben jullie eigenlijk vrienden die islamitisch zijn/hoofddoek dragen (indien meisje)?
Nee. Sterker nog, mij hele vriendengroep/kennissenkring daaromheen is blank.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Wel vrienden die islamitisch zijn, en geen hoofddoek of iets.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:47 schreef Ezechielk het volgende:
En nu ga ik doen alsof ik een sociaal leven heb. Fijne avond kijkbuisfokkertjes!
Lateurquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:47 schreef Ezechielk het volgende:
En nu ga ik doen alsof ik een sociaal leven heb. Fijne avond kijkbuisfokkertjes!
Nee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Ik hoop dat alle zeepbellen binnenkort klappen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geld is sowieso altijd al een ballon geweest.
Ik niet, daar is de maatschappij nog lang niet aan toe.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik hoop dat alle zeepbellen binnenkort klappen.
Mooi nummer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:49 schreef stefanhaan het volgende:
Het is maar Anouk - Michel geworden omdat jullie niet meewerken
Vroeger had ik er veel meer. Maar dat waren klasgenoten die ik gewoon bleef zien. Eigenlijk dus gewoon vrienden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ook hoofddoek?
@pz: grappig ha ha
@ts: ik ben blank
Ah mooi okequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:50 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vroeger had ik er veel meer. Maar dat waren klasgenoten die ik gewoon bleef zien. Eigenlijk dus gewoon vrienden.
En 1 jongen, en een meisje ja. Met doek. Regelmatig terrasje. Ik een biertje, hun iets anders. Werkt prima.
Wanneer dan erl ? Als we een 8de wereldoorlog hebben gehad ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik niet, daar is de maatschappij nog lang niet aan toe.
[..]
Mooi nummer.
Tevens peer ik hem voor een Arnold Schwarzenneger of hoe je het ook spelt film.
Ik heb eigenlijk nooit moeite gehad met vriendschappen opbouwen met andersgelovigen, o.i.d.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ah mooi okezo hoort het ook vind ik dan
Nee, maar daarnaast ga ik hier niet met jou over in discussie. Gezien jouw opmerkingen laatst over economie, denk ik niet dat dat zinnig is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wanneer dan erl ? Als we een 8de wereldoorlog hebben gehad ?
QFT.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, maar daarnaast ga ik hier niet met jou over in discussie. Gezien jouw opmerkingen laatst over economie, denk ik niet dat dat zinnig is.
Hater.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:56 schreef Patje1987 het volgende:
Tevens heb ik uberhaupt geen zin om met Pz in discussie te gaan over wat voor onderwerp dan ook.
Ook dat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:56 schreef Patje1987 het volgende:
Tevens heb ik uberhaupt geen zin om met Pz in discussie te gaan over wat voor onderwerp dan ook.
Waarom zou ik daarom blij zijn?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:58 schreef Dalando het volgende:
IS SERIEUS NIEMAND BLIJ VOOR MIJ DAT IK ONWEER KRIJG?
JA WANT BIJ JOU ONWEER IS NIET BIJ MIJ ONWEER. win - win.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:58 schreef Dalando het volgende:
IS SERIEUS NIEMAND BLIJ VOOR MIJ DAT IK ONWEER KRIJG?
nee dat is de waarheid.quote:
nais.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA WANT BIJ JOU ONWEER IS NIET BIJ MIJ ONWEER. win - win.
omdat het kan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom zou ik daarom blij zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |