quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Over 20 minuten begint de echte wedstrijd.
Nicequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee aardig wat gedronken enzo. Maar 1-0 RKC![]()
![]()
![]()
Haha nice, wij hebben het nu 2 maanden gratis maar misschien wil mijn vader het blijven houdenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:25 schreef Patje1987 het volgende:
Godver op de paal
Trouwens heb ik wel heel het jaar eredivisie live
Zimbabwequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:38 schreef FreezePop het volgende:
RT dit en ga gratis naar zimbabwe
Geld is sowieso altijd al een ballon geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het eerste land waar geld echt waardeloos is.
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Hey weetje wat ik mij net afvroeg?
Hebben jullie eigenlijk vrienden die islamitisch zijn/hoofddoek dragen (indien meisje)?
Ja. Twee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Hebben jullie eigenlijk vrienden die islamitisch zijn/hoofddoek dragen (indien meisje)?
Nee. Sterker nog, mij hele vriendengroep/kennissenkring daaromheen is blank.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Wel vrienden die islamitisch zijn, en geen hoofddoek of iets.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:47 schreef Ezechielk het volgende:
En nu ga ik doen alsof ik een sociaal leven heb. Fijne avond kijkbuisfokkertjes!
Lateurquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:47 schreef Ezechielk het volgende:
En nu ga ik doen alsof ik een sociaal leven heb. Fijne avond kijkbuisfokkertjes!
Nee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Ik hoop dat alle zeepbellen binnenkort klappen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geld is sowieso altijd al een ballon geweest.
Ik niet, daar is de maatschappij nog lang niet aan toe.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik hoop dat alle zeepbellen binnenkort klappen.
Mooi nummer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:49 schreef stefanhaan het volgende:
Het is maar Anouk - Michel geworden omdat jullie niet meewerken
Vroeger had ik er veel meer. Maar dat waren klasgenoten die ik gewoon bleef zien. Eigenlijk dus gewoon vrienden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ook hoofddoek?
@pz: grappig ha ha
@ts: ik ben blank
Ah mooi okequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:50 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vroeger had ik er veel meer. Maar dat waren klasgenoten die ik gewoon bleef zien. Eigenlijk dus gewoon vrienden.
En 1 jongen, en een meisje ja. Met doek. Regelmatig terrasje. Ik een biertje, hun iets anders. Werkt prima.
Wanneer dan erl ? Als we een 8de wereldoorlog hebben gehad ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik niet, daar is de maatschappij nog lang niet aan toe.
[..]
Mooi nummer.
Tevens peer ik hem voor een Arnold Schwarzenneger of hoe je het ook spelt film.
Ik heb eigenlijk nooit moeite gehad met vriendschappen opbouwen met andersgelovigen, o.i.d.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ah mooi okezo hoort het ook vind ik dan
Nee, maar daarnaast ga ik hier niet met jou over in discussie. Gezien jouw opmerkingen laatst over economie, denk ik niet dat dat zinnig is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wanneer dan erl ? Als we een 8de wereldoorlog hebben gehad ?
QFT.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, maar daarnaast ga ik hier niet met jou over in discussie. Gezien jouw opmerkingen laatst over economie, denk ik niet dat dat zinnig is.
Hater.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:56 schreef Patje1987 het volgende:
Tevens heb ik uberhaupt geen zin om met Pz in discussie te gaan over wat voor onderwerp dan ook.
Ook dat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:56 schreef Patje1987 het volgende:
Tevens heb ik uberhaupt geen zin om met Pz in discussie te gaan over wat voor onderwerp dan ook.
Waarom zou ik daarom blij zijn?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:58 schreef Dalando het volgende:
IS SERIEUS NIEMAND BLIJ VOOR MIJ DAT IK ONWEER KRIJG?
JA WANT BIJ JOU ONWEER IS NIET BIJ MIJ ONWEER. win - win.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:58 schreef Dalando het volgende:
IS SERIEUS NIEMAND BLIJ VOOR MIJ DAT IK ONWEER KRIJG?
nee dat is de waarheid.quote:
nais.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA WANT BIJ JOU ONWEER IS NIET BIJ MIJ ONWEER. win - win.
omdat het kan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom zou ik daarom blij zijn?
Nee zo bedoelde ik het ook niet, het voelt alleen soms alsof er een grens zit ofzo, weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet uitleggenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit moeite gehad met vriendschappen opbouwen met andersgelovigen, o.i.d.
Mensen moeten gewoon niet zo haten.
Uhm, Rachid is een mattie van me, maar is eigenlijk niet echt Islamitisch ofzo want hij blowt tiefus veel en drinkt Beugels.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Ik heb het over IRL vriendenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Uhm, Rachid is een mattie van me, maar is eigenlijk niet echt Islamitisch ofzo want hij blowt tiefus veel en drinkt Beugels.
Uhm op MSN heb ik er nog wel wat, voornamelijk Marokkanen. Maar ja, meeste spreek ik nooit en reken niet echt tot vrienden, meer van ooit in de klas hebben gezeten enzo.
Oceanview natuurlijken MarokkaanseKip
En mijn Turkse homeboi Nitrouz niet te vergeten.
Rachid en Nitrouz zijn IRL vrienden van me.quote:
Ja en Ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:06 schreef coban het volgende:
Is oceanview een moslim?
Is nitrouz turks?
Hee Patjequote:
Ik was op appelpop, maar voelde me niet lekker, dus weer terug gegaan, nu een half uur thuis.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:07 schreef Ragboer het volgende:
OMG STOP DE PERSEN MEREL IS ER MOET JE NIET NAAR APPELPOP IK GA DE BEURS ONVEILIG MAKEN KIES VOOR DE BEURS OMDAT JE BOI RAGBOER![]()
Hooiquote:
Ja die grens komt inderdaad voor. Omdat er twee groepen mensen zijn die gewoon weinig over elkaar weten. Complete cultuurverschillen. Dan ga je maar gissen, en sommige gaan dan haten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:02 schreef coban het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het ook niet, het voelt alleen soms alsof er een grens zit ofzo, weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet uitleggen. Zelf heb ik trouwens wel gewoon heel veel nederlandse vrienden (en/of anders gelovigen/atheisten)
Kom naar Kanaalstraat nieg. Waar die durum het lekkerst is, kan zelfs durum van Turkije niet tegen op.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja die grens komt inderdaad voor. Omdat er twee groepen mensen zijn die gewoon weinig over elkaar weten. Complete cultuurverschillen. Dan ga je maar gissen, en sommige gaan dan haten.
Vooral mensen die altijd maar lopen te toeteren, en eigenlijk nog nooit een moslim o.i.d hebben gesproken, of gezien.
Maar wel na het stappen broodjes shoarma/döner eten.![]()
Tja. Dat soort mensen is Nederland nou eenmaal rijk. Te bekrompen om wat verder te kijken dan media, of vooroordelen etc.
Ik zal het onthouden. Altijd in voor een lekker hapje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kom naar Kanaalstraat nieg. Waar die durum het lekkerst is, kan zelfs durum van Turkije niet tegen op.
Ik heb islamitische FOK!matties jwt. Maar niet echt irlquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Jaa dat wel, maar sommigen weten niet beter he. Ikzelf krijg zovaak dit te horen: "omg coban ik begrijp het echt niet ik dacht zo van die is altijd verlegen en stil enzo, ik had nooit verwacht dat een meisje met hoofddoek zo zou zijn"quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja die grens komt inderdaad voor. Omdat er twee groepen mensen zijn die gewoon weinig over elkaar weten. Complete cultuurverschillen. Dan ga je maar gissen, en sommige gaan dan haten.
Vooral mensen die altijd maar lopen te toeteren, en eigenlijk nog nooit een moslim o.i.d hebben gesproken, of gezien.
Maar wel na het stappen broodjes shoarma/döner eten.![]()
Tja. Dat soort mensen is Nederland nou eenmaal rijk. Te bekrompen om wat verder te kijken dan media, of vooroordelen etc.
Ja wij matties jeweettogquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb islamitische FOK!matties jwt. Maar niet echt irl
Maar in welk gebied van Nederland woon je dan serieus?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef coban het volgende:
[..]
Jaa dat wel, maar sommigen weten niet beter he. Ikzelf krijg zovaak dit te horen: "omg coban ik begrijp het echt niet ik dacht zo van die is altijd verlegen en stil enzo, ik had nooit verwacht dat een meisje met hoofddoek zo zou zijn"
En dan denk ik: yeah right fuckyou wat is deze![]()
Vooroordelen, maar alleen omdat ze niet beter weten
Ik snap je. Lijkt me lastig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef coban het volgende:
[..]
Jaa dat wel, maar sommigen weten niet beter he. Ikzelf krijg zovaak dit te horen: "omg coban ik begrijp het echt niet ik dacht zo van die is altijd verlegen en stil enzo, ik had nooit verwacht dat een meisje met hoofddoek zo zou zijn"
En dan denk ik: yeah right fuckyou wat is deze![]()
Vooroordelen, maar alleen omdat ze niet beter weten
Ergens bij jou in de buurtquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar in welk gebied van Nederland woon je dan serieus?
Hier kan je dus echt niet om de opscheer, doekjes, baarden, nektasjes en soms boerka's heen...
Haarlem. Noord holland.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hier kan je dus echt niet om de opscheer, doekjes, baarden, nektasjes en soms boerka's heen...
Boerka's? Mijn lerares kwam van de week met een feitje dat er maar ongeveer 150 vrouwen in Nederland er een dragen. Vond ik best weinigquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
coban is de beste turk van nederlandquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ergens bij jou in de buurt
Die opscheer en nektasjes mogen nekschot.
Omdat je toch altijd binnen zit te FOK!ken?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Haarlem. Noord holland.
Nu woon ik in een wijk waar dat minder is. Twee jaar geleden woonde ik in een flatje. Zag het dagelijks. Nooit aan gestoord. Nooit gedonder met mijn buren ook.
Eensquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik snap je. Lijkt me lastig.
Iedereen moet gewoon beter hun best doen om elkaar beter te leren kennen. We hoeven niet per se te knuffelen maar die basiskennis weet je wel.
In plaats daarvan loopt nu half Nederland bang voor elkaar te zijn. Allemaal onnodige paniekzaaierij. Iedere groep mensen heeft zo zijn issues. Dat is ook aan die gemeenschap zelf om dat op te lossen vind ik. Nu wordt er ook veels te veel bemoeid met dingen waar mensen geen verstand van hebben.
Nou?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:18 schreef Dalando het volgende:
BBQSausage weetje wat mij nu net opviel.
Ja sws maarjij wilt geen contact met islamieten enzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
coban is de beste turk van nederland
quote:
Klopt, is gefixed, heeft GM ook al gemeld in mijn topic.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ afbeelding ] staat nu ook voor de username in auto-update
komt omdat ik bijna alleen maar van die klootzakjes tegenkomquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Eenskijk die paar klote allochtonen die zo dom doen met watzje probleem en ik sla je ditdat moeten echt dood. Even serieus ik kan daar echt niet tegen
en dan gelijk mensen (als plasticzak) die dan gaan generaliseren
Je bent Turks en woont in de provincie Utrecht? Dan zal je vast wel in Soest of Driebergen wonen...quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ergens bij jou in de buurt
Die opscheer en nektasjes mogen nekschot.
Generalisatie is wat er nu inderdaad gebeurd. Zo krijg je alleen maar meer wrijving.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Eenskijk die paar klote allochtonen die zo dom doen met watzje probleem en ik sla je ditdat moeten echt dood. Even serieus ik kan daar echt niet tegen
en dan gelijk mensen (als plasticzak) die dan gaan generaliseren
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Omdat je toch altijd binnen zit te FOK!ken?
Haha, zag ik netquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, is gefixed, heeft GM ook al gemeld in mijn topic.
Hahaha zeker datum genoteerd en alles: "eerste gesprek met meisje met hoofddoek, 29 juli 2011"quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef 92Merel het volgende:
Hier zitten echt maar heel weinig mensen die hoofddoekjes etc dragen.
Mijn eerste gesprek met een meisje met een hoofddoek was op mijn werk..
Het was oktober 2010quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha zeker datum genoteerd en alles: "eerste gesprek met meisje met hoofddoek, 29 juli 2011"
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Haha, zag ik netMaar de mijne is gesloten
Neequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je bent Turks en woont in de provincie Utrecht? Dan zal je vast wel in Soest of Driebergen wonen...
Ja, maar ze vallen wel op.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boerka's? Mijn lerares kwam van de week met een feitje dat er maar ongeveer 150 vrouwen in Nederland er een dragen. Vond ik best weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |