Nee zo bedoelde ik het ook niet, het voelt alleen soms alsof er een grens zit ofzo, weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet uitleggenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit moeite gehad met vriendschappen opbouwen met andersgelovigen, o.i.d.
Mensen moeten gewoon niet zo haten.
Uhm, Rachid is een mattie van me, maar is eigenlijk niet echt Islamitisch ofzo want hij blowt tiefus veel en drinkt Beugels.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Hey weetje wat ik mij net afvroeg?
Hebben jullie eigenlijk vrienden die islamitisch zijn/hoofddoek dragen (indien meisje)?
Ik heb het over IRL vriendenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Uhm, Rachid is een mattie van me, maar is eigenlijk niet echt Islamitisch ofzo want hij blowt tiefus veel en drinkt Beugels.
Uhm op MSN heb ik er nog wel wat, voornamelijk Marokkanen. Maar ja, meeste spreek ik nooit en reken niet echt tot vrienden, meer van ooit in de klas hebben gezeten enzo.
Oceanview natuurlijken MarokkaanseKip
En mijn Turkse homeboi Nitrouz niet te vergeten.
Rachid en Nitrouz zijn IRL vrienden van me.quote:
Ja en Ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:06 schreef coban het volgende:
Is oceanview een moslim?
Is nitrouz turks?
Hee Patjequote:
Ik was op appelpop, maar voelde me niet lekker, dus weer terug gegaan, nu een half uur thuis.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:07 schreef Ragboer het volgende:
OMG STOP DE PERSEN MEREL IS ER MOET JE NIET NAAR APPELPOP IK GA DE BEURS ONVEILIG MAKEN KIES VOOR DE BEURS OMDAT JE BOI RAGBOER![]()
Hooiquote:
Ja die grens komt inderdaad voor. Omdat er twee groepen mensen zijn die gewoon weinig over elkaar weten. Complete cultuurverschillen. Dan ga je maar gissen, en sommige gaan dan haten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:02 schreef coban het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het ook niet, het voelt alleen soms alsof er een grens zit ofzo, weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet uitleggen. Zelf heb ik trouwens wel gewoon heel veel nederlandse vrienden (en/of anders gelovigen/atheisten)
Kom naar Kanaalstraat nieg. Waar die durum het lekkerst is, kan zelfs durum van Turkije niet tegen op.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja die grens komt inderdaad voor. Omdat er twee groepen mensen zijn die gewoon weinig over elkaar weten. Complete cultuurverschillen. Dan ga je maar gissen, en sommige gaan dan haten.
Vooral mensen die altijd maar lopen te toeteren, en eigenlijk nog nooit een moslim o.i.d hebben gesproken, of gezien.
Maar wel na het stappen broodjes shoarma/döner eten.![]()
Tja. Dat soort mensen is Nederland nou eenmaal rijk. Te bekrompen om wat verder te kijken dan media, of vooroordelen etc.
Ik zal het onthouden. Altijd in voor een lekker hapje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kom naar Kanaalstraat nieg. Waar die durum het lekkerst is, kan zelfs durum van Turkije niet tegen op.
Ik heb islamitische FOK!matties jwt. Maar niet echt irlquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef coban het volgende:
Hey weetje wat ik mij net afvroeg?
Hebben jullie eigenlijk vrienden die islamitisch zijn/hoofddoek dragen (indien meisje)?
Jaa dat wel, maar sommigen weten niet beter he. Ikzelf krijg zovaak dit te horen: "omg coban ik begrijp het echt niet ik dacht zo van die is altijd verlegen en stil enzo, ik had nooit verwacht dat een meisje met hoofddoek zo zou zijn"quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja die grens komt inderdaad voor. Omdat er twee groepen mensen zijn die gewoon weinig over elkaar weten. Complete cultuurverschillen. Dan ga je maar gissen, en sommige gaan dan haten.
Vooral mensen die altijd maar lopen te toeteren, en eigenlijk nog nooit een moslim o.i.d hebben gesproken, of gezien.
Maar wel na het stappen broodjes shoarma/döner eten.![]()
Tja. Dat soort mensen is Nederland nou eenmaal rijk. Te bekrompen om wat verder te kijken dan media, of vooroordelen etc.
Ja wij matties jeweettogquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb islamitische FOK!matties jwt. Maar niet echt irl
Maar in welk gebied van Nederland woon je dan serieus?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef coban het volgende:
[..]
Jaa dat wel, maar sommigen weten niet beter he. Ikzelf krijg zovaak dit te horen: "omg coban ik begrijp het echt niet ik dacht zo van die is altijd verlegen en stil enzo, ik had nooit verwacht dat een meisje met hoofddoek zo zou zijn"
En dan denk ik: yeah right fuckyou wat is deze![]()
Vooroordelen, maar alleen omdat ze niet beter weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |