komt omdat ik bijna alleen maar van die klootzakjes tegenkomquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Eenskijk die paar klote allochtonen die zo dom doen met watzje probleem en ik sla je ditdat moeten echt dood. Even serieus ik kan daar echt niet tegen
en dan gelijk mensen (als plasticzak) die dan gaan generaliseren
Je bent Turks en woont in de provincie Utrecht? Dan zal je vast wel in Soest of Driebergen wonen...quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ergens bij jou in de buurt
Die opscheer en nektasjes mogen nekschot.
Generalisatie is wat er nu inderdaad gebeurd. Zo krijg je alleen maar meer wrijving.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Eenskijk die paar klote allochtonen die zo dom doen met watzje probleem en ik sla je ditdat moeten echt dood. Even serieus ik kan daar echt niet tegen
en dan gelijk mensen (als plasticzak) die dan gaan generaliseren
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Omdat je toch altijd binnen zit te FOK!ken?
Haha, zag ik netquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, is gefixed, heeft GM ook al gemeld in mijn topic.
Hahaha zeker datum genoteerd en alles: "eerste gesprek met meisje met hoofddoek, 29 juli 2011"quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef 92Merel het volgende:
Hier zitten echt maar heel weinig mensen die hoofddoekjes etc dragen.
Mijn eerste gesprek met een meisje met een hoofddoek was op mijn werk..
Het was oktober 2010quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha zeker datum genoteerd en alles: "eerste gesprek met meisje met hoofddoek, 29 juli 2011"
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Haha, zag ik netMaar de mijne is gesloten
Neequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je bent Turks en woont in de provincie Utrecht? Dan zal je vast wel in Soest of Driebergen wonen...
Ja, maar ze vallen wel op.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boerka's? Mijn lerares kwam van de week met een feitje dat er maar ongeveer 150 vrouwen in Nederland er een dragen. Vond ik best weinig
Dat was gewoon een grapje. een van mijn beste vrienden is moslimquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef coban het volgende:
[..]
Ja sws maarjij wilt geen contact met islamieten enzo.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha zeker datum genoteerd en alles: "eerste gesprek met meisje met hoofddoek, 29 juli 2011"
Ja ik niet dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
komt omdat ik bijna alleen maar van die klootzakjes tegenkom
Hoax, je hebt geen vriendenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat was gewoon een grapje. een van mijn beste vrienden is moslim
Ja, maar daarna kwam de kopvoddentaxquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt
En dan Geert Wilders gillen om een boerkaverbod._!
De wattes?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar daarna kwam de kopvoddentax
Zometeen PVV belasting. Payen om te haten, jwt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar daarna kwam de kopvoddentax
gewoon je eigen haar verven?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:24 schreef 92Merel het volgende:
Waarom is het zo belachelijk duur om mijn haar terug te verven naar zn eigen kleur?
Ging de kapper bellen en het is gewoon 40 euro, daar moet ik een dag voor werken
Hahaha jaaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het was oktober 2010![]()
Maar vreemd toch, ik was 18..
Ga naar een andere kapper, of haal een vriendin en een doe-het-zelf pakketje bij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:24 schreef 92Merel het volgende:
Waarom is het zo belachelijk duur om mijn haar terug te verven naar zn eigen kleur?
Ging de kapper bellen en het is gewoon 40 euro, daar moet ik een dag voor werken
Dat heb ik helemaal gemist, wat achterlijk zeg.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Belasting voor mensen die een hoofddoekje dragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je je haar hebt geverfd en je verft het terug dan wordt het niet mooiquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ga naar een andere kapper, of haal een vriendin en een doe-het-zelf pakketje bij.
Het is nou al een beetje laat, maar als jullie hadden gezegd dat je in HC gingen meeten was ik denk ik wel gekomenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef Ragboer het volgende:
Ik moet zo weer door Hoog Catharijne, mijn mattie Spaghettivreter ophalen. Lekker tussen alle hang-Mocro's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |