Ik snap je. Lijkt me lastig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef coban het volgende:
[..]
Jaa dat wel, maar sommigen weten niet beter he. Ikzelf krijg zovaak dit te horen: "omg coban ik begrijp het echt niet ik dacht zo van die is altijd verlegen en stil enzo, ik had nooit verwacht dat een meisje met hoofddoek zo zou zijn"
En dan denk ik: yeah right fuckyou wat is deze![]()
Vooroordelen, maar alleen omdat ze niet beter weten
Ergens bij jou in de buurtquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar in welk gebied van Nederland woon je dan serieus?
Hier kan je dus echt niet om de opscheer, doekjes, baarden, nektasjes en soms boerka's heen...
Haarlem. Noord holland.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hier kan je dus echt niet om de opscheer, doekjes, baarden, nektasjes en soms boerka's heen...
Boerka's? Mijn lerares kwam van de week met een feitje dat er maar ongeveer 150 vrouwen in Nederland er een dragen. Vond ik best weinigquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
coban is de beste turk van nederlandquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ergens bij jou in de buurt
Die opscheer en nektasjes mogen nekschot.
Omdat je toch altijd binnen zit te FOK!ken?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Haarlem. Noord holland.
Nu woon ik in een wijk waar dat minder is. Twee jaar geleden woonde ik in een flatje. Zag het dagelijks. Nooit aan gestoord. Nooit gedonder met mijn buren ook.
Eensquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik snap je. Lijkt me lastig.
Iedereen moet gewoon beter hun best doen om elkaar beter te leren kennen. We hoeven niet per se te knuffelen maar die basiskennis weet je wel.
In plaats daarvan loopt nu half Nederland bang voor elkaar te zijn. Allemaal onnodige paniekzaaierij. Iedere groep mensen heeft zo zijn issues. Dat is ook aan die gemeenschap zelf om dat op te lossen vind ik. Nu wordt er ook veels te veel bemoeid met dingen waar mensen geen verstand van hebben.
Nou?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:18 schreef Dalando het volgende:
BBQSausage weetje wat mij nu net opviel.
Ja sws maarjij wilt geen contact met islamieten enzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
coban is de beste turk van nederland
quote:
staat nu ook voor de username in auto-update
Klopt, is gefixed, heeft GM ook al gemeld in mijn topic.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ afbeelding ] staat nu ook voor de username in auto-update
komt omdat ik bijna alleen maar van die klootzakjes tegenkomquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Eenskijk die paar klote allochtonen die zo dom doen met watzje probleem en ik sla je ditdat moeten echt dood. Even serieus ik kan daar echt niet tegen
en dan gelijk mensen (als plasticzak) die dan gaan generaliseren
Je bent Turks en woont in de provincie Utrecht? Dan zal je vast wel in Soest of Driebergen wonen...quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ergens bij jou in de buurt
Die opscheer en nektasjes mogen nekschot.
Generalisatie is wat er nu inderdaad gebeurd. Zo krijg je alleen maar meer wrijving.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Eenskijk die paar klote allochtonen die zo dom doen met watzje probleem en ik sla je ditdat moeten echt dood. Even serieus ik kan daar echt niet tegen
en dan gelijk mensen (als plasticzak) die dan gaan generaliseren
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Omdat je toch altijd binnen zit te FOK!ken?
Haha, zag ik netquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, is gefixed, heeft GM ook al gemeld in mijn topic.
Hahaha zeker datum genoteerd en alles: "eerste gesprek met meisje met hoofddoek, 29 juli 2011"quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef 92Merel het volgende:
Hier zitten echt maar heel weinig mensen die hoofddoekjes etc dragen.
Mijn eerste gesprek met een meisje met een hoofddoek was op mijn werk..
Het was oktober 2010quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha zeker datum genoteerd en alles: "eerste gesprek met meisje met hoofddoek, 29 juli 2011"
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Haha, zag ik netMaar de mijne is gesloten
Neequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je bent Turks en woont in de provincie Utrecht? Dan zal je vast wel in Soest of Driebergen wonen...
Ja, maar ze vallen wel op.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boerka's? Mijn lerares kwam van de week met een feitje dat er maar ongeveer 150 vrouwen in Nederland er een dragen. Vond ik best weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |