Dat was gewoon een grapje. een van mijn beste vrienden is moslimquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef coban het volgende:
[..]
Ja sws maarjij wilt geen contact met islamieten enzo.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha zeker datum genoteerd en alles: "eerste gesprek met meisje met hoofddoek, 29 juli 2011"
Ja ik niet dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
komt omdat ik bijna alleen maar van die klootzakjes tegenkom
Hoax, je hebt geen vriendenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat was gewoon een grapje. een van mijn beste vrienden is moslim
Ja, maar daarna kwam de kopvoddentaxquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt
En dan Geert Wilders gillen om een boerkaverbod._!
De wattes?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar daarna kwam de kopvoddentax
Zometeen PVV belasting. Payen om te haten, jwt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar daarna kwam de kopvoddentax
gewoon je eigen haar verven?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:24 schreef 92Merel het volgende:
Waarom is het zo belachelijk duur om mijn haar terug te verven naar zn eigen kleur?
Ging de kapper bellen en het is gewoon 40 euro, daar moet ik een dag voor werken
Hahaha jaaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het was oktober 2010![]()
Maar vreemd toch, ik was 18..
Ga naar een andere kapper, of haal een vriendin en een doe-het-zelf pakketje bij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:24 schreef 92Merel het volgende:
Waarom is het zo belachelijk duur om mijn haar terug te verven naar zn eigen kleur?
Ging de kapper bellen en het is gewoon 40 euro, daar moet ik een dag voor werken
Dat heb ik helemaal gemist, wat achterlijk zeg.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Belasting voor mensen die een hoofddoekje dragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je je haar hebt geverfd en je verft het terug dan wordt het niet mooiquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ga naar een andere kapper, of haal een vriendin en een doe-het-zelf pakketje bij.
Het is nou al een beetje laat, maar als jullie hadden gezegd dat je in HC gingen meeten was ik denk ik wel gekomenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef Ragboer het volgende:
Ik moet zo weer door Hoog Catharijne, mijn mattie Spaghettivreter ophalen. Lekker tussen alle hang-Mocro's
Wauwquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn eerste gesprek was meteen met twee meisjes met hoofddoek. Maar die waren 12, en gingen actie voeren voor een klasgenoot met kanker.Toen heb ik ook meteen geld gegeven, Eerste keer dat ik geld heb gegeven aan meisjes met een hoofddoek.
Ja maar ik wil het perse weer mijn eigen kleur en dat is in de winkel nooit precies te vinden..quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
gewoon je eigen haar verven?
Ja ik bedoel, er wonen minimaal 1 miljoen allochtonen in Nederland, op mijn school was dat 1% waarvan het merendeel op het vmbo. Op het vwo waren ze op 1 hand te tellen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha jaa
Kijk dat bedoel ik nou, is zo raar heik bedoel niet lullig ofzo he, maar zo vreemd toch
Ik vind ook dat sommige islamitische (meisjes vooral) zelf contact moeten zoekn, zo ken ik meisjes die alleen maar met turken contact hebbenja wat doe je dan he, zo help je ook niet veel verder
Andere kapper was nog duurder en daar hadden ze 3 mensen nodig om te beslissen hoe duur het ging worden en hoe dat ging werken met mijn haar. Dan liever mn eigen kapperquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ga naar een andere kapper, of haal een vriendin en een doe-het-zelf pakketje bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |