je weet wel dat zodra je klaar bent met je opleiding je licentie vervalt he?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is dan weer een reden waarom ik van mijn opleiding hou.
Goede fantasiequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan ben ik straks in de 70, en heb ik een villa, en die noem ik dan de BBQ Mansion,En dan nodig ik alle meisjes uit en zo.
Vista is écht bagger inderdaad. 7 is gewoon weer back to basic, maar met een mooi likje verf er overheen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wat vond je beter in windows 7 dan in Vista / XP? XP vind ik helemaal de bomb en vista is gewoon emogif*450miljoen
Dit jaar zijn er geen verkiezingen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef coban het volgende:
Ik mag dit jaar ook stemmen
Ik ga voor de dierenpartij! Laat het dier regeren!
Oke.
Misschien toch wel...quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit jaar zijn er geen verkiezingen.
Joah, maar voordat ik klaar ben met mijn opleiding(en)quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je weet wel dat zodra je klaar bent met je opleiding je licentie vervalt he?
Die licenties zijn telkens maar een jaar geldig
Wat is dezequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit jaar zijn er geen verkiezingen.
Oh dus iedere user die niet veel mensen kennen en alleen baggert post (al denk ik hier zelf anders over) is een kloon van Nectar?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niemand kent je en je post alleen maar bagger
ligt eraan als ze het plan over die studiefinanciering erdoor rammen zal jij niet veel studerenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Joah, maar voordat ik klaar ben met mijn opleiding(en)
Tuurlijk ben jij dan ook uitgenodigd, en is er alles wat je je maar kunt wensen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:36 schreef coban het volgende:
[..]
Goede fantasiewel halal vlees voor mij. Want ik kom ofc ook. Ik bedoel maar. Ik ben coban. Dè coban.
Tot straksquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:37 schreef Ragboer het volgende:
Maar ik ga er vandoor. Even douchen, omkleden en dergelijke...
Daarna even snel met oom een pilsje gappen om daarna Spaghettivreter op Centraal op te halen.
Tjoeloes, oneluv, kusjes voor de meids en aarslikje voor mijn homeboys.
Ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ligt eraan als ze het plan over die studiefinanciering erdoor rammen zal jij niet veel studerentenzij je 3000+ per jaar wil dokken.
Echt hé.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
Het is leuk want jullie 2 spreken gewoon af via FOK!.
homodate?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
Het is leuk want jullie 2 spreken gewoon af via FOK!.
Ik wil het anders ook wel ns doen.quote:
Oh. Je bent hier gewoon? Dan geef ik de groeten nu wel.quote:
Yeeyquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tuurlijk ben jij dan ook uitgenodigd, en is er alles wat je je maar kunt wensen.
doorposten lul.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:41 schreef Dalando het volgende:
Als ik 75000 post heb, maak ik mezelf bekend.
Ik niet, alleen al denken aan een ontmoeting met een FOK!er, geeft me kippenvel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil het anders ook wel ns doen.
autisme?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik niet, alleen al denken aan een ontmoeting met een FOK!er, geeft me kippenvel.
Nu nog wel jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:41 schreef coban het volgende:
[..]
Oh. Je bent hier gewoon? Dan geef ik de groeten nu wel.
ik speel iedere keer als jij een post plaatst, met mijn "dingetje"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |