Dat zien we dan wel weerquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:31 schreef coban het volgende:
[..]
WAT versta jij onder 'iets terug doen' meneertje? Hmmm?
* stefanhaan geeft coban de boksquote:
Ik heb mijn geloof in windows weer teruggenomenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, Windows 8 wordt echt een groot aanpasbaar geheel
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:33 schreef BBQSausage het volgende:
Ik stem ook PVV, omdat Geert Wilders haar.
Dit is, en zal ook altijd een kleine partij blijven.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:32 schreef coban het volgende:
[..]
Ja behoorlijk veel stemmen dit jaar, gaat de goede kant op met onze geert
Ik stem de enige, echte, rechtse partij: VVD.quote:
DAT JIJ NIET LIEGT TEGEN ONSquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:33 schreef coban het volgende:
[..]
Haha is grapje
Wat denk je nou zelf
Windows 7 vind ik ook al een grote verbetering, maar ik kijk echt uit naar 8 jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb mijn geloof in windows weer teruggenomen
ik kijk alleen niet uit naar het betalen van 170 euro ofso om windows 8 te krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Windows 7 vind ik ook al een grote verbetering, maar ik kijk echt uit naar 8 ja
Niemand kent je en je post alleen maar baggerquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:32 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik de kloon van Nectar ben?
Wat vond je beter in windows 7 dan in Vista / XP? XP vind ik helemaal de bomb en vista is gewoon emogif*450miljoenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Windows 7 vind ik ook al een grote verbetering, maar ik kijk echt uit naar 8 ja
Dan ben ik straks in de 70, en heb ik een villa, en die noem ik dan de BBQ Mansion,quote:
Maar hij is wel welkom.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niemand kent je en je post alleen maar bagger
Dat is dan weer een reden waarom ik van mijn opleiding hou.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik kijk alleen niet uit naar het betalen van 170 euro ofso om windows 8 te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |