Yeeyquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tuurlijk ben jij dan ook uitgenodigd, en is er alles wat je je maar kunt wensen.
doorposten lul.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:41 schreef Dalando het volgende:
Als ik 75000 post heb, maak ik mezelf bekend.
Ik niet, alleen al denken aan een ontmoeting met een FOK!er, geeft me kippenvel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil het anders ook wel ns doen.
autisme?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik niet, alleen al denken aan een ontmoeting met een FOK!er, geeft me kippenvel.
Nu nog wel jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:41 schreef coban het volgende:
[..]
Oh. Je bent hier gewoon? Dan geef ik de groeten nu wel.
ik speel iedere keer als jij een post plaatst, met mijn "dingetje"quote:
Heracles - Ajaxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:43 schreef Dalando het volgende:
Zo verdomme felle flitsen nu buiten
Ja het flitst hier al een uur lang aan een stuk door, echt bizar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:43 schreef Dalando het volgende:
Jij faalt.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heracles - AjaxEn eerst nog 1-0 achter dankzij Overtoom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En AZ 4-0 gewonnenSeizoensstart van AZ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grappig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, contact gestoord, zolderkamertjestype, IQ van een breinaald en zo.
watquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik speel iedere keer als jij een post plaatst, met mijn "dingetje"
Ik zag vanmiddag ook een flits, in 1.8.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:43 schreef Dalando het volgende:
Liever niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:47 schreef BoleroPower het volgende:
Zal ik dit topic weer komen verstoren?
Nee hoor, is echt perfect zo, niks meer aan doen.quote:
Moment, ik was ook al leuk bezig op facebookquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:48 schreef Patje1987 het volgende:
Flips kijk mijn facebook, ajacieden happen zo makkelijk
Ik zag hetquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moment, ik was ook al leuk bezig op facebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |