Ja prachtig is datquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Steven is altijd zo ongelooflijk fanatiek he als een wedstrijd nog speelt![]()
Oh oke ik dacht al misschien was ik een letter vergeten ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, is echt perfect zo, niks meer aan doen.![]()
Hhahahahha lekker voor jullie LEKKER LEKKER OMG HAHAHHAHAAquote:
Jaquote:
Hij past alleen niet goed.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:50 schreef coban het volgende:
[..]
Oh oke ik dacht al misschien was ik een letter vergeten ofzo
Naja zeg. Even inkorten dnaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij past alleen niet goed.
[ afbeelding ]
Ja om de paar seconden was het wel dit is pas echt bazenweerquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:56 schreef Jac0bus het volgende:
Woot hier flitst het nu wel hard en constant
Datquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja om de paar seconden was het wel dit is pas echt bazenweer
en nu zitten al die zielige buitenchillers binnen..
HA! dat zal ze leren
Beter, maar nog steeds geen spaties, komma's en hoofdletters.quote:
koffie een optionquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
Fuck man, ik ben nu echt lui, moet even over mijn moeheid heen komen. Anders gaat deze avond zwaar worden.
Knap gedaan, aangezien dat onmogelijk is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
i set fireeee to the raaaaaaaaain
ooraidsquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
i set fireeee to the raaaaaaaaain
mooie ninjaquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Knap gedaan, aangezien dat onmogelijk is.![]()
luie donder jongquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, dan neem ik straks wel een fles cola, maar koffie, nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |