25 dacht ik,quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:13 schreef Federer-fan het volgende:
Hoeveel slagen was die laatste rally?
Bedankt, toprally.quote:
Had dat de TT moeten zijn?quote:gaat federer het toch nog verklote?
Nou ja, voorlopig verkloot hij het niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:14 schreef Autobandje het volgende:
[..]
25 dacht ik,
gaat federer het toch nog verklote?
tja, je hebt niet iemand die alles halfhoog terug slaat te slaan en wacht op de fout van de anderquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef Bruce117 het volgende:
Lekkere wedstrijd om naar te kijken
Ja, feest.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef Bruce117 het volgende:
Lekkere wedstrijd om naar te kijken
Murray of Nadal, of beiden?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
tja, je hebt niet iemand die alles halfhoog terug slaat te slaan en wacht op de fout van de ander.
Ja, omdat Djokovic achter staat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:30 schreef Autobandje het volgende:
Nadal volgens de bookies nu de favoriet om het toernooi te winnen
'quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
Wat staat Federer fantastisch te spelen.
Ik denk dat heel veel mensen, inclusief ikzelf, maar even moeten terugnemen dat het niks meer zou worden met Federer.
Mijn XL hangt af van Murray, ik kan Fed in de finale nog picken, maar of ik die ga halenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:32 schreef KentdeBruin het volgende:
Dubbel gevoel. Natuurlijk geweldig dat Federer misschien gaat winnen.![]()
Maar mijn XL-tg wel naar de klote.
Ja, die ronde waar ik Federer koos had ik gewoon Tipsarevic moeten kiezenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:32 schreef KentdeBruin het volgende:
Dubbel gevoel. Natuurlijk geweldig dat Federer misschien gaat winnen.![]()
Maar mijn XL-tg wel naar de klote.
Voornamelijk Nadal.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Murray of Nadal, of beiden?
Amen to that.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb Federer al heel lang niet zo geweldig zien spelen. Hoop dat hij Djoko in straight sets veegt en Nadal in de finale ook.
Finaleonwaardig, moet iig een 5-setter zijn danquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb Federer al heel lang niet zo geweldig zien spelen. Hoop dat hij Djoko in straight sets veegt en Nadal in de finale ook.
Vind ik ook goed.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:37 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Finaleonwaardig, moet iig een 5-setter zijn dan
Allebei nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:40 schreef truedestiny het volgende:
Wie heeft hier het meest last van is nu de vraag?!
Het engelse commentaar is prima.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:43 schreef Salamando het volgende:
Ik zit trouwens de laatste tijd zonder geluid te kijken, want het commentaar vind ik vaak gruwelijk irritant van Eurosport.
Wil je de wedstrijd geluiden dan niet horen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:43 schreef Salamando het volgende:
Ik zit trouwens de laatste tijd zonder geluid te kijken, want het commentaar vind ik vaak gruwelijk irritant van Eurosport.
Dat stel ik me voorquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:46 schreef BobW het volgende:
[..]
Wil je de wedstrijd geluiden dan niet horen?
die lekkere Woh uuhhhh's van Djokoquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:46 schreef BobW het volgende:
[..]
Wil je de wedstrijd geluiden dan niet horen?
Bedoel je afgedwongen fouten?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:53 schreef Norrage het volgende:
Er worden gewoon bijna alleen maar winners en afgedwongen punten gemaakt, wat een pot
Ja, al haalt hij het niet bij Murray.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:54 schreef Salamando het volgende:
Djokovic ziet er altijd zo moedeloos uit als ie achter staat, heeft ie niet veel gestaan dit jaar dus het valt me weer op.
Djoko denkt ook, wat Tsonga kan (op wbd) kan ik ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een klasse smash van Fed zeg.
Nu wel de hold: 5-3* Fed, en dus 1 game verwijderd van een 2-0-voorsprong in sets.
Je kan het ook wel zoals ik zei zeggen geloof ik maar ik begrijp je puntquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je afgedwongen fouten?
Nee, het was een vraag, want voor hetzelfde geld bedoelde je iets anders. Het doet me namelijk een beetje denken aan schaken, omdat er soms gewoon een soort afgedwongen slagenvolgorde is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je kan het ook wel zoals ik zei zeggen geloof ik maar ik begrijp je punt
Of Isner, als die voor staat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al haalt hij het niet bij Murray.
Waarom zet je hem niet op Engels commentaar?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een stom wijf. Eerst zegt ze op 15-30 dat er breekpunten zijn, nu zegt ze weer dat Federer een voorsprong van 2-1 in sets kan nemen.
op 69-68.quote:
Goed idee, stom dat ik daar niet zelf aan denk :p Bedanktquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom zet je hem niet op Engels commentaar?
Federer op 30-0.
Je probeert het te jinxen? Natuurlijk kan het nog misgaan. Als Federer zijn concentratie kwijtraakt en Djokovic wat vertrouwen en momentum krijgt, kan Djokovic het gewoon nog omdraaien.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:03 schreef Autobandje het volgende:
Nou dit kan niet meer mis gaan voor Federer toch?
Wat voor AB heb je? Bij mij is het een knop die 'Alt' heet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:05 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe kan die op engels commentaar? welke knop is dat?
Bijgeloof doe ik niet aan!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je probeert het te jinxen? Natuurlijk kan het nog misgaan. Als Federer zijn concentratie kwijtraakt en Djokovic wat vertrouwen en momentum krijgt, kan Djokovic het gewoon nog omdraaien.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:07 schreef jojomen4 het volgende:
Heb Real Madrid nu met spaans commentaar. Dikke shit! Dank.
Ja, ik zie het nu ook. Stom zeg dat ze die datum verkeerd hebben gezet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:34 schreef truedestiny het volgende:
Ik zie nu pas 9-11-01 op de baan staan.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu ook. Stom zeg dat ze die datum verkeerd hebben gezet.Het was destijds op 11 september 2001, maar op de baan staat 9 november 2001.
Lol, je weet wel dat ze in america eerst maand en dan dag doen, daarom is het ook 911 en niet 119quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu ook. Stom zeg dat ze die datum verkeerd hebben gezet.Het was destijds op 11 september 2001, maar op de baan staat 9 november 2001.
no shit!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Lol, je weet wel dat ze in america eerst maand en dan dag doen, daarom is het ook 911 en niet 119
Nee, het is een eerbetoon aan Giovanni Leone, de zesde president van Italië. Die overleed op 9 november 2001 op 93-jarige leeftijd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Neem je me nou in de maling?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Lol, je weet wel dat ze in america eerst maand en dan dag doen, daarom is het ook 911 en niet 119
1 1 4, red een dierquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Neem je me nou in de maling?Als ze een noodgeval bellen, bellen ze dan ook 119 in plaats van 911?
Ik klop me jinx wel ff af danquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie het niet meer gebeuren voor Federer.
http://www.lshunter.tv/tennis-live-streaming-video.htmlquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:51 schreef Prive1990 het volgende:
Waar kan ik deze wedstrijd op het internet zien. Ben er nu al een half uur op zoek naar?
Waarom dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Een blik op de TT en ik wist: Federer-Fan.
Goede jinx.quote:
Nou ja, op zijn eigen service ook nog niet zoveel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Federer heeft in set 4 nog geen punt op de service van Djokovic gewonnen.
jawel 2.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Federer heeft in set 4 nog geen punt op de service van Djokovic gewonnen.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:07 schreef Bramaldo11 het volgende:
Ik schakel nu pas in, wat is het verschil tussen de eerste 2 sets, en deze twee.
Federer slechter of Djokovic nu beter? Begon Djokovic slecht of..?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:07 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko een flink niveau omhoog, en Federer een flink niveau omlaag. dat is wel duidelijk.
Fed begon fantastisch en Djoko was net niet top. Nu is hij wel, en Fed zakt nogal in.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:07 schreef Bramaldo11 het volgende:
Ik schakel nu pas in, wat is het verschil tussen de eerste 2 sets, en deze twee.
Djoko was niet zo goed als nu, en Federer was veel beter dan nuquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:07 schreef Bramaldo11 het volgende:
Beiden eigenlijk. Al heeft het feit dat Federer heel erg instort meer met dit verloop te maken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:07 schreef Bramaldo11 het volgende:
Djoko hoeft er inderdaad niet veel voor te doen soms, hoewel hij ook wel geniale ballen slaat af en toe.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Beiden eigenlijk. Al heeft het feit dat Federer heel erg instort meer met dit verloop te maken.
Dat en omdat Federer zo minder speelt geeft dat Djokovic weer erg veel moed en vrijheid om vrijuit te spelen. Dat gevoel had hij nooit gekregen als hij gewoon was doorgegaan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
Djoko hoeft er inderdaad niet veel voor te doen soms, hoewel hij ook wel geniale ballen slaat af en toe.
Het werkt ook andersom. Als Djokovic al die eerste services gewoon keihard op je voeten legt speelt dat ook heel ongelukkig voor Federer als hij zijn eerste bal moet halfvolleyen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat en omdat Federer zo minder speelt geeft dat Djokovic weer erg veel moed en vrijheid om vrijuit te spelen. Dat gevoel had hij nooit gekregen als hij gewoon was doorgegaan.
Ja, dat begrijp ik, maar wat is er dan typisch mij aan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Typische TT die jij zou maken.
[..]
De vraag, het perspectief op de zaak, je bent redelijk typisch.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar wat is er dan typisch mij aan?
Dat klopt ook.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
Veel afzwaaiers nu. Djoko volgens de commentatoren nog geen punt verloren op service in set 4.
En nu wel, mentale tik voor Djoko dus.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
Veel afzwaaiers nu. Djoko volgens de commentatoren nog geen punt verloren op service in set 4.
Nee dus.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic verliest zijn eerste (enige?) punt op service met een dubbele fout.
nou ja, ik zou Djokovic nog geen grootheid noemen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:16 schreef tong80 het volgende:
Dit doet me denken aan McEnroe Borg. Twee echte grootheden tegen elkaar
Ja en nee, nee omdat ie nog niet heel erg veel bereikt heeft (ten opzichte van de echte grootheden), maar op zich wel omdat ie in zijn eentje het Nadal Federer tijdperk doorbroken heeftquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
nou ja, ik zou Djokovic nog geen grootheid noemen.
Wat ie dit jaar presteert is bijna uniek.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
nou ja, ik zou Djokovic nog geen grootheid noemen.
Zeker, maar om hem nu een grootheid te noemen na 8 maanden geweldig tennis vind ik wat overdreven. Daarvoor moet hij toch nog wel wat meer presteren in zijn carrière.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ie dit jaar presteert is bijna uniek.
Was eigenlijk de hele set slecht, van begin tot eind.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:24 schreef BobW het volgende:
Heb heel 4e set gemist, Federer begon weer slecht en kwam het niet te boven?
Gelukkig nu wel hold
Roland Garros had Federer nu al gewonnenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:27 schreef Duskje het volgende:
Toch wel leuk om te zien hoeveel Federer fans hier zijn. Ik vnid Djokovic een erg sympathieke tennisser, maar zal in hun onderlinge ontmoetingen altijd voor Federer zijn. Alleen zo zonde als hij uiteindelijk toch geknakt wordt.
Ging het trouwens niet ook ongeveer zo in die Roland Garros match? Of vergis ik me nu?
Dat was een heel absurd niveau.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:27 schreef Duskje het volgende:
Toch wel leuk om te zien hoeveel Federer fans hier zijn. Ik vind Djokovic een erg sympathieke tennisser, maar zal in hun onderlinge ontmoetingen altijd voor Federer zijn Alleen zo zonde als hij uiteindelijk toch geknakt wordt.
Ging het trouwens niet ook ongeveer zo in die Roland Garros match? Of vergis ik me nu?
Op Roland Garros speelden ze allebei veel beter. Ik vind het bij vlagen erg goed, maar heb al de hele wedstrijd het gevoel dat ze onder hun kunnen spelen en dat punten vaker het resultaat zijn van een fout dan een winner.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:27 schreef Duskje het volgende:
Toch wel leuk om te zien hoeveel Federer fans hier zijn. Ik vind Djokovic een erg sympathieke tennisser, maar zal in hun onderlinge ontmoetingen altijd voor Federer zijn. Alleen zo zonde als hij uiteindelijk toch geknakt wordt.
Ja en dan nog 2? MPs ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef BobW het volgende:
Vorig jaar stond Federer 2-1 voor op US Open in halve finale tegen Djokovic en verloor toen
Zelfs 3 matchpoints ofzo gehad toen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef BobW het volgende:
Vorig jaar stond Federer 2-1 voor op US Open in halve finale tegen Djokovic en verloor toen
Ah OK, ik dacht dat dat ook zo'n 2-0 2-2 moeizame 3-2 was voor Federer, maar of dat was een andere match of ik verzin nu van alles. xD Maar mss was het dan idd die match die BobW noemt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Roland Garros had Federer nu al gewonnen
Federer was wel erg zeker dat ie gewoon uit was, dus zal wel zo geweest zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:40 schreef Salamando het volgende:
Djoko challenged die bal niet?![]()
Was erg close volgens mij.
1 ervan werkte Djokovic toen weg met een keiharde forehand op de lijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
Zelfs 3 matchpoints ofzo gehad toen.
Wel goeie game van Federer
Je hebt er maar 3 dus je moet het zeker in de laatste set goed overwegen om dat te doenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:40 schreef Salamando het volgende:
Djoko challenged die bal niet?![]()
Was erg close volgens mij.
Zou ik ook zijn bij 2-2 5e setquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:40 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Federer was wel erg zeker dat ie gewoon uit was, dus zal wel zo geweest zijn
Hier stoort het ook af en toe. Zeker onweer in Parijs (in elk geval is er hier in Den Haag onweer.)quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:41 schreef TheGeneral het volgende:
Door al die storingen met het weer is mijn HD ineens weg
Hier doet ie het nog gewoon?quote:
Hier nu ook weer. Paar minuutjes geen HD gehad, en een minuut geen beeld ofzo..quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier gewoon HD op Eurosport
.
Wat een FF opmerkingquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:45 schreef Autobandje het volgende:
3-3, gaat erg gelijk op deze 5e set
quote:
Geen last gehad geloof ik .... Zap nog al eens maar ook naar HD,,quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier nu ook weer. Paar minuutjes geen HD gehad, en een minuut geen beeld ofzo..
Bestaat dat nog ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:47 schreef tong80 het volgende:
Ben aan het genieten. Laat zelfs Studio Sport schieten
qftquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:48 schreef Federer-fan het volgende:
Lofgame voor Fed: 4-3*. Graag breken en uitserveren.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:50 schreef BobW het volgende:
0-30!
Drie kansen op om break point te komen voor Federer!
Is toch zo?quote:
Nou, maar zoveel fouten van Djoko opeens.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:53 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Viel wel mee toch. Fed is sterker in deze set, speelt veel dwingender.
Fouten dwing je af!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, maar zoveel fouten van Djoko opeens.
Hij is aan het choken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, maar zoveel fouten van Djoko opeens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |