Ik snap dat soort dingen nooit. Hoeveel ballen moet je in 's hemelsnaam slaan voordat je aangepaste service werkt of voordat je ballen dieper slaat? Ik snap het niet aan tennis maar ook niet aan andere sporten; dat je die technieken zo ontzettend veel keer moet herhalen voordat je ze je eigen hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:00 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag of gisteravond in een interview al aangegeven waar hij de komende periode aan moet werken; hij noemde z'n service en het feit dat hij de ballen dichter tegen de baseline aan moet krijgen.
Ik ook. Hij is altijd wel bezig met het verfijnen van zijn spel.quote:Juist van Rafa, die zich altijd heel erg goed heeft weten te ontwikkelen, verwacht ik dat hij dit wel aan kan leren.
Persoonlijk hoop ik dat Djokovic de rest van zijn carriere zo goed blifjt spelen als nu maar dat vooral Nadal aanhaakt en dat een gezonde rivaliteit wordt waarin ze beiden winnen.quote:Gisteren verloor hij dan wel nog een keer van Djoko, en ondanks dat ik nooit echt het idee had dat Rafa ging winnen, is hij (imo) niet helemaal geveegd. En dit was tegen een Djoko die al heel lang op een heel hoog niveau speelt, iets wat hij (imo) niet nog een jaar gaat volhouden. Rafa zal z'n kansen nog wel krijgen volgend jaar, en hoeft zich denk ik niet al te veel zorgen te maken.
Nee, inderdaad. Ik denk dan ook dat Nadal zichzelf niets hoeft te vrwijten. Niemand had gister van Djokovic gewonnen, ongeacht de vorm waarin ze verkeerden.quote:Djoko z'n niveau is echt ongelooflijk hoog, alles lukt, (bijna) alles valt goed, hij heeft nergens angst voor en blaft alle ballen telkens harder terug dan hij ze ontvangt. Hij is op dit moment nog niet te stoppen.
Al is Djokovic denk ik wel gevaarlijker door die vlakke slagen van hem.quote:EDIT: Ik denk dat Rafa ook z'n backhand langs de lijn zou moeten training. Als hij zoveel heeft kunnen ontwikkelen tot nu toe, dan snap ik eigenlijk niet waarom hij die slag niet traint. Dan zou die toch 20x gevaarlijker zijn denk ik (zie Djoko die dat wel goed kan).
wellicht niet alles, maar zie hem dan nog wel #1 blijvenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:50 schreef KentdeBruin het volgende:
Wie denkt dat Djokovic dit volgend jaar nog kan verdedigen?
Ik zie het hem op zichzelf wel doen. Twee dingen die ik niet bgrijp aan da ruimte-ei van hem:quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:50 schreef KentdeBruin het volgende:
Wie denkt dat Djokovic dit volgend jaar nog kan verdedigen?
Derde set was slopend en Djoko ging alles of niets spelen (buiten zijn service) wat goed uitpakte.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat er nou gebeurde aan het begin van de vierde set? Ho kan het dat Nadal zijn momentum meteen weer kwijt was, dat hij niks kon met services van Djokovic die net zo hard zijn als mijn service en dat hij ogenschijnlijk uit het niets ook last kreeg van een blessure?
Omdat het enorm overdreven is, geloof ik. Djokovic heeft het twee/drie keer gebruikt, je kan het ding niet meenemen en de prestaties van dat ding zijn ons voornamelijk verteld door de fabrikant ervan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zie het hem op zichzelf wel doen. Twee dingen die ik niet bgrijp aan da ruimte-ei van hem:
1) Waarom vertelt hij dit aan mensen? Ten eerste geeft hij een potentieel voordeel prijs dat hij nu ten opzichte van anderen heeft. Ten tweede zou je kunnen zeggen dat het enigszins (niet heel erg dus, maar wel een klein beetje) afdoet aan zijn prestaties, omdat je zou kunnen redeneren dat andere spelers die zo'n apparaat zouden gebruiken er ook beter door zouden kunnen gaan spelen; immers, Djokovic gaf aan dat het voordeel van zo'n apparaat is dat je snel herstelt na een zware set.
2) Waarom heeft hij niet gewoon zo'n apparaat gekocht? Er wordt over gepraat alsof het een apparaat is van tientallen miljoenen maar het kost maar iets van 50.000 euro. Dat is toch een schijntje voor hem. Kan me voorstellen dat Nadal er ook wel een wil hebben (als hij er niet al een heeft).
Oké, bedankt. Dan ben ik vooral benieuw of hoe Djokovic nu speelt zijn nieuwe basisniveau is. Zo ja, dan moeten de andere spelers zich allemaal erg gaan verbeteren wil Djokovic niet blijven weglopen met de winst van elk toernooi dat hij speelt.quote:Op woensdag 14 september 2011 08:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Omdat het enorm overdreven is, geloof ik. Djokovic heeft het twee/drie keer gebruikt, je kan het ding niet meenemen en de prestaties van dat ding zijn ons voornamelijk vertelt door de fabrikant ervan.
Het is geloof ik meer dat Djokovic het een keertje probeerde toen hij in New Jersey was in 2010 (geloof dat hij daar staat) dan iets anders.
Dit was tenminste wat ik ervan begreep.
Na die medical time out van Djokovic? Nadal speelde die derde set boven zn kunnen, dat kan je niet lang volhouden en tijdens die medical time out van Djokovic kan het zo zijn dat Nadal zn lichaam hem duidelijk maakte dat de koek op is. Dat heb je wel vaker tijdens inspanningen, tijdens de inspanning gaat het wel maar als de adrenaline weg is dan voel je je een wrak. Nadal zag er geen heil meer in om Djokovic te verslaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat er nou gebeurde aan het begin van de vierde set? Ho kan het dat Nadal zijn momentum meteen weer kwijt was, dat hij niks kon met services van Djokovic die net zo hard zijn als mijn service en dat hij ogenschijnlijk uit het niets ook last kreeg van een blessure?
Nee, m aar je zou zeggen dat juist het winnen van zo'n cruciale set je extra energie geeft. Maar blijkbaar was het inderdaad op.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:46 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Na die medical time out van Djokovic? Nadal speelde die derde set boven zn kunnen, dat kan je niet lang volhouden en tijdens die medical time out van Djokovic kan het zo zijn dat Nadal zn lichaam hem duidelijk maakte dat de koek op is. Dat heb je wel vaker tijdens inspanningen, tijdens de inspanning gaat het wel maar als de adrenaline weg is dan voel je je een wrak. Nadal zag er geen heil meer in om Djokovic te verslaan.
ze lijkt gelijk een mid-veertigerquote:Op donderdag 15 september 2011 03:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Holy fuck, is dat een 'opgemaakte' Stosur met het tafellaken uit het hotel om ?
Waarom heeft ze haar nachthemd nog aan?quote:
Zeg dat wel ja. Ik ken zelfs mensen van 55 die er zo uitzien.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:54 schreef franklop het volgende:
[..]
ze lijkt gelijk een mid-veertiger
ze lijkt op mijn moederquote:Op donderdag 15 september 2011 07:54 schreef franklop het volgende:
[..]
ze lijkt gelijk een mid-veertiger
Holy shitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |