Voornamelijk Nadal.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Murray of Nadal, of beiden?
Amen to that.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb Federer al heel lang niet zo geweldig zien spelen. Hoop dat hij Djoko in straight sets veegt en Nadal in de finale ook.
Finaleonwaardig, moet iig een 5-setter zijn danquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb Federer al heel lang niet zo geweldig zien spelen. Hoop dat hij Djoko in straight sets veegt en Nadal in de finale ook.
Vind ik ook goed.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:37 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Finaleonwaardig, moet iig een 5-setter zijn dan
Allebei nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:40 schreef truedestiny het volgende:
Wie heeft hier het meest last van is nu de vraag?!
Het engelse commentaar is prima.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:43 schreef Salamando het volgende:
Ik zit trouwens de laatste tijd zonder geluid te kijken, want het commentaar vind ik vaak gruwelijk irritant van Eurosport.
Wil je de wedstrijd geluiden dan niet horen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:43 schreef Salamando het volgende:
Ik zit trouwens de laatste tijd zonder geluid te kijken, want het commentaar vind ik vaak gruwelijk irritant van Eurosport.
Dat stel ik me voorquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:46 schreef BobW het volgende:
[..]
Wil je de wedstrijd geluiden dan niet horen?
die lekkere Woh uuhhhh's van Djokoquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:46 schreef BobW het volgende:
[..]
Wil je de wedstrijd geluiden dan niet horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |