25 dacht ik,quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:13 schreef Federer-fan het volgende:
Hoeveel slagen was die laatste rally?
Bedankt, toprally.quote:
Had dat de TT moeten zijn?quote:gaat federer het toch nog verklote?
Nou ja, voorlopig verkloot hij het niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:14 schreef Autobandje het volgende:
[..]
25 dacht ik,
gaat federer het toch nog verklote?
tja, je hebt niet iemand die alles halfhoog terug slaat te slaan en wacht op de fout van de anderquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef Bruce117 het volgende:
Lekkere wedstrijd om naar te kijken
Ja, feest.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef Bruce117 het volgende:
Lekkere wedstrijd om naar te kijken
Murray of Nadal, of beiden?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
tja, je hebt niet iemand die alles halfhoog terug slaat te slaan en wacht op de fout van de ander.
Ja, omdat Djokovic achter staat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:30 schreef Autobandje het volgende:
Nadal volgens de bookies nu de favoriet om het toernooi te winnen
'quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
Wat staat Federer fantastisch te spelen.
Ik denk dat heel veel mensen, inclusief ikzelf, maar even moeten terugnemen dat het niks meer zou worden met Federer.
Mijn XL hangt af van Murray, ik kan Fed in de finale nog picken, maar of ik die ga halenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:32 schreef KentdeBruin het volgende:
Dubbel gevoel. Natuurlijk geweldig dat Federer misschien gaat winnen.![]()
Maar mijn XL-tg wel naar de klote.
Ja, die ronde waar ik Federer koos had ik gewoon Tipsarevic moeten kiezenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:32 schreef KentdeBruin het volgende:
Dubbel gevoel. Natuurlijk geweldig dat Federer misschien gaat winnen.![]()
Maar mijn XL-tg wel naar de klote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |