nou ja, ik zou Djokovic nog geen grootheid noemen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:16 schreef tong80 het volgende:
Dit doet me denken aan McEnroe Borg. Twee echte grootheden tegen elkaar
Ja en nee, nee omdat ie nog niet heel erg veel bereikt heeft (ten opzichte van de echte grootheden), maar op zich wel omdat ie in zijn eentje het Nadal Federer tijdperk doorbroken heeftquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
nou ja, ik zou Djokovic nog geen grootheid noemen.
Wat ie dit jaar presteert is bijna uniek.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
nou ja, ik zou Djokovic nog geen grootheid noemen.
Zeker, maar om hem nu een grootheid te noemen na 8 maanden geweldig tennis vind ik wat overdreven. Daarvoor moet hij toch nog wel wat meer presteren in zijn carrière.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ie dit jaar presteert is bijna uniek.
Was eigenlijk de hele set slecht, van begin tot eind.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:24 schreef BobW het volgende:
Heb heel 4e set gemist, Federer begon weer slecht en kwam het niet te boven?
Gelukkig nu wel hold
Roland Garros had Federer nu al gewonnenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:27 schreef Duskje het volgende:
Toch wel leuk om te zien hoeveel Federer fans hier zijn. Ik vnid Djokovic een erg sympathieke tennisser, maar zal in hun onderlinge ontmoetingen altijd voor Federer zijn. Alleen zo zonde als hij uiteindelijk toch geknakt wordt.
Ging het trouwens niet ook ongeveer zo in die Roland Garros match? Of vergis ik me nu?
Dat was een heel absurd niveau.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:27 schreef Duskje het volgende:
Toch wel leuk om te zien hoeveel Federer fans hier zijn. Ik vind Djokovic een erg sympathieke tennisser, maar zal in hun onderlinge ontmoetingen altijd voor Federer zijn Alleen zo zonde als hij uiteindelijk toch geknakt wordt.
Ging het trouwens niet ook ongeveer zo in die Roland Garros match? Of vergis ik me nu?
Op Roland Garros speelden ze allebei veel beter. Ik vind het bij vlagen erg goed, maar heb al de hele wedstrijd het gevoel dat ze onder hun kunnen spelen en dat punten vaker het resultaat zijn van een fout dan een winner.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:27 schreef Duskje het volgende:
Toch wel leuk om te zien hoeveel Federer fans hier zijn. Ik vind Djokovic een erg sympathieke tennisser, maar zal in hun onderlinge ontmoetingen altijd voor Federer zijn. Alleen zo zonde als hij uiteindelijk toch geknakt wordt.
Ja en dan nog 2? MPs ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef BobW het volgende:
Vorig jaar stond Federer 2-1 voor op US Open in halve finale tegen Djokovic en verloor toen
Zelfs 3 matchpoints ofzo gehad toen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef BobW het volgende:
Vorig jaar stond Federer 2-1 voor op US Open in halve finale tegen Djokovic en verloor toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |